Różnica pomiędzy blokami AAZ a AFN/1Z

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Różnica pomiędzy blokami AAZ a AFN/1Z

Postprzez Pozor » 15 gru 2012, o 17:21

Ostatnio czytałem na temat wzmacniania silnika AAZ i gdzieś dowiedziałem się że Wał korbowy i Korbowody bez problemu podejdą do bloku AAZ ale nigdzie nie znalazłem nic na temat przekładki prawie całego dołu od afn bo tłoki musiały by być od aaz i tak się zastanawiam czy da się złożyć taki setup Blok AFN z Tłokami pod wtrysk pośredni i głowica od aaz .Czy to w ogóle będzie działać ?
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Różnica pomiędzy blokami AAZ a AFN/1Z

 

Postprzez k0la » 16 gru 2012, o 00:19

do bloku z afn nie podejdzie Ci skrzynia z aaz , po drugie sprzegło hydrauliczne
jeśli chcesz sie bawić w takie coś to lepiej zeswapuj kompletny afn a jak juz na upartego chcesz miec wszystko sterowane mechanicznie to rób mtdi z afn na gratach z aaz i tyle
Avatar użytkownika
k0la
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 12:40
Lokalizacja: Wolfsburg

Postprzez Pozor » 16 gru 2012, o 12:01

To że AFN ma sprzęgło hydrokinetyczne to nie wiedziałem .Myślałem że jest jak w zwykłym Tdi 1Z Docisk sprzęgło cierne i koło zamachowe bo jak kupowałem zwykły silnik TD to były też TDI przy których koło zamachowe od TD bez problemu pasowało czyli z tą skrzynią to raczej mi się wydaje że nie prawda i pasuje od TD . Ale raczej zrobię tak jak mówisz tylko pierw trzeba będzie zrobić mocniejszą pompę bo ta 9mm nie uciągnie wtrysku bezpośredniego . ;-)
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez k0la » 16 gru 2012, o 12:41

z tym sprzegłem to miałem na mysli ze niema linki tylko jest przewód hydrauliczny
a skrzynie z aaz nie pasuja do tdi bo sie mocowania nie zgadzają, trzeba robic przeróbki...
Avatar użytkownika
k0la
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 12:40
Lokalizacja: Wolfsburg

Postprzez Pozor » 16 gru 2012, o 13:33

aa no to się nie zrozumieliśmy :-) ale póki co według mnie to głupota pakować skrzynię AAZ do silnika Tdi sprzęgło non stop by się paliło szkoda nerwów by było na takie coś.Dlatego jak się kasa uzbiera to zmieniam skrzynie na tą TDI
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez leopard » 16 gru 2012, o 23:36

bloki inne - kanaly olejowe inaczej usytuaowane - tloki w AAZ o ile dobrze pamietam nie mają komor ... bezsensowna zabawa - komplet 1Z/AFN - i dalej zastanow sie w ktora strone isc mTDI czy TDI
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Pozor » 17 gru 2012, o 15:19

Dziękuje leopard o to mi chodziło. Nie byłem właśnie pewien czym się różnią bo po zdjęciach trudno to zauważyć . A na razie jeżeli już będę robił taki swap to mtdi ponieważ zależy mi by było jak najmniej elektroniki a jak najwięcej wydajności a taki zestaw myślę że spełni moje oczekiwania :-) .
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez witboy » 18 gru 2012, o 21:17

no na mtdi to mocy niema prawie wcale jezdzi jak sdi ale spalanie jest mega fajne 5 litrow po miescie :d ;-)
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości