Ostatnio czytałem na temat wzmacniania silnika AAZ i gdzieś dowiedziałem się że Wał korbowy i Korbowody bez problemu podejdą do bloku AAZ ale nigdzie nie znalazłem nic na temat przekładki prawie całego dołu od afn bo tłoki musiały by być od aaz i tak się zastanawiam czy da się złożyć taki setup Blok AFN z Tłokami pod wtrysk pośredni i głowica od aaz .Czy to w ogóle będzie działać ?
do bloku z afn nie podejdzie Ci skrzynia z aaz , po drugie sprzegło hydrauliczne
jeśli chcesz sie bawić w takie coś to lepiej zeswapuj kompletny afn a jak juz na upartego chcesz miec wszystko sterowane mechanicznie to rób mtdi z afn na gratach z aaz i tyle
To że AFN ma sprzęgło hydrokinetyczne to nie wiedziałem .Myślałem że jest jak w zwykłym Tdi 1Z Docisk sprzęgło cierne i koło zamachowe bo jak kupowałem zwykły silnik TD to były też TDI przy których koło zamachowe od TD bez problemu pasowało czyli z tą skrzynią to raczej mi się wydaje że nie prawda i pasuje od TD . Ale raczej zrobię tak jak mówisz tylko pierw trzeba będzie zrobić mocniejszą pompę bo ta 9mm nie uciągnie wtrysku bezpośredniego .
z tym sprzegłem to miałem na mysli ze niema linki tylko jest przewód hydrauliczny
a skrzynie z aaz nie pasuja do tdi bo sie mocowania nie zgadzają, trzeba robic przeróbki...
aa no to się nie zrozumieliśmy ale póki co według mnie to głupota pakować skrzynię AAZ do silnika Tdi sprzęgło non stop by się paliło szkoda nerwów by było na takie coś.Dlatego jak się kasa uzbiera to zmieniam skrzynie na tą TDI
bloki inne - kanaly olejowe inaczej usytuaowane - tloki w AAZ o ile dobrze pamietam nie mają komor ... bezsensowna zabawa - komplet 1Z/AFN - i dalej zastanow sie w ktora strone isc mTDI czy TDI
Dziękuje leopard o to mi chodziło. Nie byłem właśnie pewien czym się różnią bo po zdjęciach trudno to zauważyć . A na razie jeżeli już będę robił taki swap to mtdi ponieważ zależy mi by było jak najmniej elektroniki a jak najwięcej wydajności a taki zestaw myślę że spełni moje oczekiwania .