SotoM napisał(a):nie daj sie namówić na uszczelke pod głowica jak piszesz...
przy nastepnej wymianie rozrządu zrób ten uszczelniacz wałka rozrządu bo to z niego leci olej i tylko z tamtad mógł on polecieć na rozrząd...
teoretycznie mozna wymienić sam pasek jesli rolki nie hałasuja
praktycznie- lepiej wymienić pasek,rolke prowadzaca małą i rokę napinajacą.
do wymiany uszczelniacza gdy jest zdiety rozrząd to nie problem go wymienic bo do rozrządu i tak i tak trzeba odkręcac koło wałka rorządu i zdejmowac pokrywe wałka aby zablokować wałek rozrządu...
ale to co piszesz ze pasek jest mokry w oleju to ja bym sie bał ciagnac przebieg dalej... juz jest mozliwośc przeskoczenia(przesliżniecia)paska...a to juz moze bardzo zabolec...
Panowie czemu wy sie tak upieracie z pompą wody aby ja wymieniać przy rozrządzie... aby wymienić pompe wody nie trzeba rozpinać rozrządu... wystarczy zdiac alternator - pompe wspomagania kierownicy odsunac , zdemontowac podstawy i juz jest dojscie aby całą pompe zdemontować...
czyli wymienic rozrzad caly tj pasek + rolki
na tym przejechalem 30 tys i ma niecale 2 lata
ps..
co sadzicie o zaslepieniu EGR i wywaleniu Kata i estawieniu puszki zamiast - przyniesie to jakies efekty, jesli ta to jakie