Rozrzad Golf III TDI 90Km

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez danielsonn » 16 lut 2009, o 01:31

mi powiedzial za robocizne 200 zl - cena Warszawska, wiec nie uwazam zeby to bylo spektakularnie duzo.....a reszte to koszt czesci

[ Dodano: 2009-02-16, 09:24 ]
leopard napisał(a):
danielsonn napisał(a):co sadzicie o zaslepieniu EGR i wywaleniu Kata i estawieniu puszki zamiast - przyniesie to jakies efekty, jesli ta to jakie

polepszy się dynamika (nieznacznie) - auto mniej będzie kopciło ...

podwyższy się temperatura nad tłokami (nieznacznie)


a jak bedzie ze spalaniem ?? wzrosnie ??
danielsonn
Czytacz
 
Posty: 124
Dołączył(a): 24 lis 2008, o 11:32
Lokalizacja: Wa-wa

 

Postprzez SotoM » 16 lut 2009, o 20:19

danielsonn napisał(a):a jak bedzie ze spalaniem ?? wzrosnie ??
nie wzrosnie....lzej mu bedzie na wydechu.... odsapnie troche... :-) na poczatku bedzie troche kurzył bo musi sie uklad wydechowy z szdzy przedmuchac....
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości