Rozrzad Golf III TDI 90Km

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Rozrzad Golf III TDI 90Km

Postprzez Pikuś » 7 lut 2009, o 15:36

Witam byłem dzis u mechanika dowiedziec sie ile kosztuje wymiana rozrzadu. To powiedzial ze czesci 680zł + 200zł robocizny wychodzi 880zł!! Patrzac na allegro cena kompletnego rozrzadu to okolo 250zł. Zaczoł mi wymieniac ile to jest tych rolek itp itd. Nie wiem juz sam czy wymienic tylko zuzyte czesci czy calosc.
Avatar użytkownika
Pikuś
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 16:03
Lokalizacja: Płock

Rozrzad Golf III TDI 90Km

 

Postprzez Golfik1986 » 7 lut 2009, o 15:54

znajdz innego mechanika bo ten cie oszukuje :-D a tak na serio to rozrzad czesci komplet 250zl ja za robocizne mialem dac 150zl ale dalem 200 bo gosc podszedl fachowo do rzeczy i zrobil sie jak nalezy takze razem z wymiana calego 400-450zl tak ceny oscyluja. a za 800 to nie wiem co on ci chce tam jeszcze wymieniac
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Pikuś » 7 lut 2009, o 16:43

A mozesz powiedziec co miales wymieniane ? bo takie pieniadze za rozrzad to narawde szok.
Avatar użytkownika
Pikuś
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 16:03
Lokalizacja: Płock

Postprzez SotoM » 7 lut 2009, o 17:19

to zalezy jakich firmy czesci ci przedstawił... ale 800zł za pasek ,napinacz i rolke prowadzacą to bardzo sporo...narzucił gośc chyba swoje 150%marży...
wymiana rozrzadu 200zł - ok.
jak bedziesz szukał czeci do rozrządu to kupuj pasek Contitech i roki z SKF lub ruvill... jesli chodzi o napinacz to sa 2 rodzaje. z taka jakby łapka i bez - to u cibie jest z łapka(widełkami) mam napinacz jeszcze w garazu to jak bede pamietał to zrobie fotke i wrzuce na 4um...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez marcinr124 » 7 lut 2009, o 17:24

no to gość przesadził za wymianę
ja dawałem 200zl za wymianę rorzadu i gość sam kupował
Avatar użytkownika
marcinr124
Badacz tematu
 
Posty: 317
Dołączył(a): 1 sty 2009, o 22:09
Lokalizacja: Będzin

Postprzez Golfik1986 » 7 lut 2009, o 18:15

marcinr124 napisał(a):no to gość przesadził za wymianę
ja dawałem 200zl za wymianę rorzadu i gość sam kupował

to chyba masz rozrzad od jakiegos golfa ze szrotu bo ja dalem 250zl za sam rozrzad tak jak pisze SotoM, Contitech
Pikuś, kupilem napinacz rolke napinajaca pasek. choc niektorzy jeszcze wymieniaja pompe wody tylko sie zastanawiam po co jak z chlodzeniem np u mnie nie ma klopotu
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez K@mil » 7 lut 2009, o 18:20

Golfik1986 napisał(a):choc niektorzy jeszcze wymieniaja pompe wody tylko sie zastanawiam po co jak z chlodzeniem np u mnie nie ma klopotu
'

No wymieniają i tak powinno sie robic, bo jesli padnie Ci pozniej sama pompa wody to musisz znow placic za rozbieranie rozrzadu :hyhy:

A jak wymienisz raz na te 60-80tys razem z rozrzadem za jedna robocizną to bedziesz spal spokojniej hehe :P
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez Pikuś » 7 lut 2009, o 18:38

Wlasnie mi sie tak wydawalo ze beda takie ceny jak Wy piszecie. Mowil mi ze jest cos okolo 6 rolek i cos tam jeszcze. A co do firm to takie jak pisaliscie mowil ze to jedne z lepszych. Nie wiem wkoncu co on mial na mysli. Ale chcialbym wymienic tylko to co jest konieczne przy rozrzadzie.
Avatar użytkownika
Pikuś
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 16:03
Lokalizacja: Płock

Postprzez danielsonn » 7 lut 2009, o 18:42

a ja mam pytanie -

wczoraj byelm u mechanika i wymienial mi oszczelki pod nastawnbikiem i przy okazji ustawial kat wtrysku bo byl przestawiony i jak zdjal obudowe to okazalo sie ze jet tam olej :( tj pasek jest mokry itp

powiedzial ze trzeba bedzie wymienic simering, uszczelke pod glowica no i rozdzad...

teraz sie zastanawiam - bo rozrzad byl robiony 2 lata temu a w tym czasie przejechalem jakies 35 tys km wiec wcale nie tak duzo - czy wymienic simering i pasek i ta uszczelke czy caly rozrzad tj z rolkami itd ??

co mi radzicie ??
danielsonn
Czytacz
 
Posty: 124
Dołączył(a): 24 lis 2008, o 11:32
Lokalizacja: Wa-wa

Postprzez SotoM » 8 lut 2009, o 02:44

nie daj sie namówić na uszczelke pod głowica jak piszesz...
przy nastepnej wymianie rozrządu zrób ten uszczelniacz wałka rozrządu bo to z niego leci olej i tylko z tamtad mógł on polecieć na rozrząd...
teoretycznie mozna wymienić sam pasek jesli rolki nie hałasuja
praktycznie- lepiej wymienić pasek,rolke prowadzaca małą i rokę napinajacą.
do wymiany uszczelniacza gdy jest zdiety rozrząd to nie problem go wymienic bo do rozrządu i tak i tak trzeba odkręcac koło wałka rorządu i zdejmowac pokrywe wałka aby zablokować wałek rozrządu...
ale to co piszesz ze pasek jest mokry w oleju to ja bym sie bał ciagnac przebieg dalej... juz jest mozliwośc przeskoczenia(przesliżniecia)paska...a to juz moze bardzo zabolec...
Panowie czemu wy sie tak upieracie z pompą wody aby ja wymieniać przy rozrządzie... aby wymienić pompe wody nie trzeba rozpinać rozrządu... wystarczy zdiac alternator - pompe wspomagania kierownicy odsunac , zdemontowac podstawy i juz jest dojscie aby całą pompe zdemontować...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez mani51 » 8 lut 2009, o 09:41

SotoM napisał(a):Panowie czemu wy sie tak upieracie z pompą wody aby ja wymieniać przy rozrządzie


to wynika z niewiedzy bo pewnie coś gdzieś przeczytali że tak trzeba i myślą że trzeba w każdym przypadku a tu chodzi tylko o takie silniki gdzie pompa wodna ma napęd z paska rozrządu np silniki 1,4; 1,6...w innych przypadkach, tzn gdy jest napędzana osobnym paskiem nie ma potrzeby zmiany pompy razem z rozrządem
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez SotoM » 8 lut 2009, o 13:17

wiesz... - chca zmieniać pompę odrazu bo przecież zeby odkręcić głowną czesc pompy to trzeba zrzucić koło pasowe wałka pośredniego aby dojść do 2uch śrubek... a to bez sensu....
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości