rozrząd jakiej firmy

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

rozrząd jakiej firmy

Postprzez krzyś » 23 mar 2013, o 16:20

witam pany prosiłbym o wasze opinie na temat pasków rozrządu rolek itd. na czym jeżdzicie co polecacie czego unikać. co ile wymieniacie rozrzad? zbliża sie wymiana i może co nieco rozjasnicie mi i forumowiczom czytajacym tematy. pozdrawiam ;-)
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

rozrząd jakiej firmy

 

Postprzez K@mil » 23 mar 2013, o 16:25

Paski:Continentala, Gates
Rolki: SKF, INA, Ruville

i bedzie pan zadowolony :)
krzyś napisał(a):co ile wymieniacie rozrzad?


co rowne 60 tys ;)
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez palio » 23 mar 2013, o 16:31

Rozrząd wymieniamy co 60tys. km. Co do firm:
- pasek - Contitech
- rolki- prowadżaca i napinająca : INA
- pompa wody - SKF
- uszczelniacze (wałka rorządu i wału korbowego) - ERLING
- uszczelka wałka pokrywy zaworu - ERLING

Innych części nie kupowałem i nie używałem więc się nie wypowiem.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 23 mar 2013, o 16:38

mam założny rozrzad własnie pasek gates i rolki ina i mija 60000 zaraz od wymiany. co sadzicie o paskach dayco? ja osbiście nie polecam pasków ruville i zaczynam miec niesmak do pomp wody skf zakładałem ostatnio panu w pasacie i ciekło z zaślepki :szok: jeszcze wcześniej w vektrze zaczeła chrobotac po 2 tys km.
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 23 mar 2013, o 16:45

Jak na razie na pompę wody SKF nie narzekam. Od wymiany do wymiany dają radę, ba nawet widziałem jak moja stara pompę mechanik zakładał do drugiego auta. Jak SKF się nie sprawdza to kup HEPU.

O paskach DAYCO słyszałem, że potrafią pękać. Mój mechanik mówi, że nikomu ani sobie tego by nie założył.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 23 mar 2013, o 17:48

ogólnie pompy wody w swoim golfie nie wymieniałęm jeszcze i nawet nie wiem czy poprzedni właściciel zmieniał wiec pewnie ma ze 100000 tys nalatane ale mam już nowa skf. muwisz paski dayco pekaja a ja w środe panu w ducato taki zakładalem :lol:
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 23 mar 2013, o 18:02

Pompa wody nie jest na pasku rozrządu więc nie wszyscy ją wymieniają. Zabierają się za wymianę jak już coś jest nie tak.

To jest opinia mojego mechanika ;-) . A ja nigdy ich nie zakładałem.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 23 mar 2013, o 18:10

i ja tak robie jak nie jest na rozrządzie to jej nie ruszam chyba że jest podejrzana noi tez licze sie z kosztami wiec jak nie musze to nie wymieniam co innego klientom trzeba i już :cwaniak:
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez SotoM » 24 mar 2013, o 13:05

osobiscie przerabialem temat paska wzmacnianego DAYCO - po 7000km wymieniałem pompe wtryskową i przy ustawianiu rozrzadu na OT zaobaczyłem ze pasek sie rozprówa... powiedziałem nigdy wiecej DAYCO do rozrzadu...do układu napedu alternatora owszem ale nie do współpracy wałów.
dodam ze w tych silnikach jesli chodzi o uszczelniacz wałka rozrzadu jak i wału korbowego ze sa takie same to jest jeszcze jeden taki sam od napedu wałka pośredniego napedu pompy oleju i Vacum pompy.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez krzyś » 24 mar 2013, o 13:11

kolejna negatywna opinia na temat pasków dayco wiec napewno go nie założę :-)
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Piaggio » 25 mar 2013, o 18:22

krzyś napisał(a):kolejna negatywna opinia na temat pasków dayco wiec napewno go nie założę :-)
wkładaj Contintecha tak jak juz wczesniej koledzy wspomnieli
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez Szheyk » 25 mar 2013, o 18:25

Ja również polecam Contintecha
Avatar użytkownika
Szheyk
Badacz tematu
 
Posty: 218
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 16:12
Lokalizacja: NEL

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 18 gości