Rozrząd....

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Rozrząd....

Postprzez Hatatitla » 31 lip 2007, o 13:34

Pytanie, co prócz samego paska rozrządu powinienem przy okazji wymienić...chodzi mi tylko o rozrząd, i jaki jest mniej więcej koszt takiej operacji?
Pozdro
Avatar użytkownika
Hatatitla
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 24 lip 2007, o 15:48
Lokalizacja: Rumia

Rozrząd....

 

Postprzez krazek1 » 31 lip 2007, o 14:05

I napinacz
Avatar użytkownika
krazek1
VIP
 
Posty: 469
Dołączył(a): 25 maja 2007, o 10:16
Lokalizacja: Szczecinek
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Hatatitla » 31 lip 2007, o 15:53

I to wszystko???Uzbieram:)
Avatar użytkownika
Hatatitla
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 24 lip 2007, o 15:48
Lokalizacja: Rumia

Postprzez opolanin » 17 lis 2007, o 16:27

koszty pasek 60zl a napinasz tez 60zl przynajmniej takie ceny w opolu.
opolanin
 

Postprzez CINKERS » 17 lis 2007, o 17:38

no i ewentualnie uszczelniacze czasem sa wycieki oleju wtedy olej idzie na pasek itd koszt takich uszczelniaczy nie jest wielki w granicach 20zl
Avatar użytkownika
CINKERS
Czytacz
 
Posty: 144
Dołączył(a): 26 maja 2007, o 09:20
Lokalizacja: gdynia

Postprzez pawelos » 21 gru 2007, o 18:07

Mam golfa 3 1.9TD jechalem 170KM/h i zgasl mi. Pracuje jak stary traktor ucieka mi plyn chlodzenia i leci niebieski dym z rury. Prosze o odpowiedz co moglo sie stac :( czy to tylko rozrzad i uszczelka pod glowicą ?
Mam golfa 3 1.9TD jechalem 170KM/h i zgasl mi. Pracuje jak stary traktor (pracuje na 3 garach) duze cisnienie pod korkiem wlewu paliwa ucieka mi plyn chlodzenia i leci niebieski dym z rury. Prosze o odpowiedz co moglo sie stac :( czy to tylko rozrzad i uszczelka pod glowicą ? A wczesniej chodził jak rakieta ;(
pawelos
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 21 gru 2007, o 17:53
Lokalizacja: sokolka

Postprzez opolanin » 21 gru 2007, o 23:17

pewnie tylko uszczelka, moj diesel zaczal teraz chodzic jak traktor i stracil moc
opolanin
 

Postprzez Maximxxx » 23 gru 2007, o 13:34

Gdyby to był rozrząd to raczej już byś nie odpalił auta a przy próbie kręcenia byłby charakterystyczny stuk (w tym momencie by nawalało zapewne po zaworach) no i wtedy zazwyczaj głowica do remontu i inne części do wymiany, o kosztach juz nie wspomne. Mnie tylko przeskoczył 2 ząbki pasek no i głoica była do wymiany (rok temu płaciłem 900 zł). Tak więc raczej to rozrząd u ciebie nie jest. Obecnie mój też chodzi jak traktor ale to jest w wyniku dziury która zrobiła się za kolektorem na tzw łączniku elastycznym który redukuje drgania silnika z układem wydechowym. Niebieski dym - to raczej silnik olej bierze.
Maximxxx
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 23 gru 2007, o 13:27
Lokalizacja: Gdańsk


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości