rozrzad

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

rozrzad

Postprzez KrOlikkk » 29 gru 2013, o 19:29

witam jak mozna sprawdzic poprawne ustawienie rozrzadu ? da sie jakos vagiem ?
golf 3 1,9 tdi 90 hp 1z
Avatar użytkownika
KrOlikkk
Badacz tematu
 
Posty: 230
Dołączył(a): 20 maja 2013, o 11:19
Lokalizacja: Felinów

rozrzad

 

Postprzez palio » 29 gru 2013, o 21:05

Vagiem da się ale tylko w autach z pompowtryskami.



ale najlepiej jest sprawdzić samemu czy znaki się zgadzają a kąt wtrysku nastawy zablokowane tdi timming
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez KrOlikkk » 29 gru 2013, o 21:25

kat sprawdzalem vagiem wynosi okolo 50 teraz ale jak patrzylem na pompe to ona jest maks do przodu i nie wiem czy tak powinno bc
Avatar użytkownika
KrOlikkk
Badacz tematu
 
Posty: 230
Dołączył(a): 20 maja 2013, o 11:19
Lokalizacja: Felinów

Postprzez palio » 29 gru 2013, o 21:31

KrOlikkk napisał(a):kat sprawdzalem vagiem wynosi okolo 50


W BS czy MS bo to różnica.

vag 004 pozyczja 2 i 3 powinna być jak najbliżej siebie.

A co pokazuje tdi timming?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez KrOlikkk » 29 gru 2013, o 21:43

jutro zrobie screeny
kat sprawdzalem w tdi timing
pokazuje cos w granicach 47-53 dokladnie juz nie pamietam cos kolo 50
Avatar użytkownika
KrOlikkk
Badacz tematu
 
Posty: 230
Dołączył(a): 20 maja 2013, o 11:19
Lokalizacja: Felinów

Postprzez palio » 29 gru 2013, o 21:47

Powinno być nad niebieską linią.

Ok czekam ;-)
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez KrOlikkk » 29 gru 2013, o 22:09

z tego co pamietam to po niebieska linia chyba bylo ale nie jestem pewnien na 100%

[ Dodano: 2013-12-31, 16:47 ]
palio, mam dla cb screeny

<
Screenshot_2019-05-22 2270a68a2e47bac617fcf41a81fc jpg (obraz JPEG, 819×460 pikseli).png

<
Screenshot_2019-05-22 450c5a974e5834f2c717c4b4b9a9b6d jpg (obraz JPEG, 819×460 pikseli).png
Avatar użytkownika
KrOlikkk
Badacz tematu
 
Posty: 230
Dołączył(a): 20 maja 2013, o 11:19
Lokalizacja: Felinów

Postprzez palio » 31 gru 2013, o 17:56

BS jest ok.

Teraz tdi gaph też był sprawdzany w BS bo mnie się wydaje, że w MS
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez KrOlikkk » 31 gru 2013, o 17:58

byl robiony w bs najpierw bs a pozniej w tdi timing
Avatar użytkownika
KrOlikkk
Badacz tematu
 
Posty: 230
Dołączył(a): 20 maja 2013, o 11:19
Lokalizacja: Felinów

Postprzez palio » 31 gru 2013, o 18:01

a zrobiłeś to tak

Uruchom silnik
Uruchom VAG-COM
Kliknij [Select]
Kliknij [01-Engine]
Kliknij [Meas. Blocks - 08]
Wybierz grupę 000
Kliknij [Switch to Basic Settings]
Kliknij [TDI Timing]
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez KrOlikkk » 31 gru 2013, o 18:04

tak
Avatar użytkownika
KrOlikkk
Badacz tematu
 
Posty: 230
Dołączył(a): 20 maja 2013, o 11:19
Lokalizacja: Felinów

Postprzez palio » 31 gru 2013, o 18:05

To zostaw tak jak jest nic nie zmieniaj jest dobrze :ok: :super:
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości

cron