Panowie, wczoraj przeglądałem dolot od puszki filtra do turbiny (ze względu na syczenie) i rozkręciłem tą rurę idącą bezpośrednio do turbo i gdy ją wyciągałem, to wyleciała mi uszczelka na osłonę silnika i nie wiem, bo się nie przyglądnąłem gdzie ona była. Powinna być nałożona bezpośrednio na wlot do turbiny, czy do rury (jest takie jak by wyżłobienie na nią, ale nie jestem pewien czy to właśnie dlatego jest). Czyściłem kiedyś turbo, ale już nie pamiętam gdzie ona siedziała.
Mam jeszcze drugie pytanie:
Czy wężyk idący od dolotu do ECU, może powodać notlauf jeśli jest przetary w którymś miejscu?
Będzie wtedy słychać syczenie, czy jest tam zbyt małe ciśnienie, żeby było coś słychać?
Pytam, bo mam nieszczelność, tak jak by na podszybiu to było słychać, po stronie pasażera w przedziale obrotów 1800-2200obr. Wszystko wydaje się po tej stronie szczelne, podciśnienie od n75 do gruszki turbiny wymieniłem, no i nie wiem co to może mi syczeć.