Rwanie autem

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez leopard » 15 sty 2009, o 14:59

Jacek_000 napisał(a):odstapic ta pompe razem z tym sterownikiem


chętnie przygarne (nawet odpłatnie) ... idę o zakład ze jest sprawna ...
jesli nie podmienili ci częsci - zacznij od rozrządu i diagnostyki
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

 

Postprzez Groch367 » 15 sty 2009, o 16:22

Jacek_000, sterownik od pompy trzeba go wyczyscic i zabezpieczyc bedzie dzial bez awaryjnie przez nastepne 200tys km ;-)
WSZYSCY MAJĄ GOLFA MAM I JA
Avatar użytkownika
Groch367
Badacz tematu
 
Posty: 301
Dołączył(a): 21 wrz 2007, o 21:14
Lokalizacja: Paczków/Wrocław

Postprzez Jacek_000 » 19 sty 2009, o 08:29

Auto odebrane i jezdzi jak nalezy a nawet lepiej niz po zakupie :P wiec tak jak mowilem jesli ktos jest zainteresowany cala ta pompa wtryskowa to prosze dac znac a co do ceny to mysle ze idzie sie dogadac. Pompa jest sprawna jak twierdzi mechanik a przyczyna lezala tylko w tym sterowniku wiec zeby nie bylo pozniej skarg ze szarpie :D odstapie to w calosci... jesli ktos jest zainteresowany i mam sprawdzic na tej pompie jakies numerki lub jakies zdjecie pompy to niech da znac.
Jacek_000
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 24 lis 2008, o 11:58
Lokalizacja: Bytom

Postprzez Kamil17a » 19 sty 2009, o 14:36

Koledzy ja mam podobny problem:-(
Jadąc autem bez względu na bieg i obroty silnika, auto mi szarpie, może inaczej tak bije silnik coś jakby przyczyna małej dawki paliwa, nie wiem bo nie mam pojęcia o tym, ale tak jakby się dławił. Mam sposób na to wciskając sprzęgło, dodając więcej gazu i popuszczając sprzęgło na gazie to wtedy nie bije. ale nie zawsze pomaga przy 70%. Dużo osób mówi że to pompa paliwa jest do wymiany, a gdy są mrozy bardzo Ciężko pali zresztą przy plusowej temperaturze do 5 C też ciężko pali to znaczy kręcę bardzo długo rozrusznik jakieś 30s może dłużej nie mierzyłem czasu i często jest tak że wykręcę akumulator i nie odpalę, a jak już odpalę to kopci na ntaki szary kolor, niebieskawy, czasem czarny i nie równo chodzi przez 5s.
Kamil17a
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 3 paź 2008, o 22:52
Lokalizacja: Lębork

Postprzez leopard » 19 sty 2009, o 14:57

poproś kogoś z twojej okolicy o diagnostyke VAG'iem ... coś mi się zdaje że kilka usterek zeszło się do qpy w twoim aucie

potwierdzi/zaprzeczy tym przepuszczeniom diagnostyka VAG'iem

zacznij od sprawdzenia kata wtrysku/dawki rozruchowej - bez VAG'a możesz odłączyc na szybko wtyczke z czujika prędkości auta - jest on w tylnej czesci skrzyni biegów - potestuj auto ze 2 dni - zobacz czy szarpanie ustanie czy bedzie nadal

BTW - kiedy ostatnio wymieniałes filtry paliwa/powietrza ??
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Kamil17a » 19 sty 2009, o 19:50

byłem dziś na diagnostyce i sprawdzałem na kompie auto i na kompie nic nie wykrył oprócz nie podpiętych poduszek powietrznych. Koleś który to robił mówił że musiałby mieć GOLFA na noc żeby sprawdzić jak on będzie zimny. Mówił mi coś o jakiś dwóch opcjach oszukanie kompa auta i zmianę oprogramowania jak on to nazwał SOFTA auta, Typ wyglądał tak dziwnie i robiłem to w takiej spelunie a nie warsztacie a za to oprogramowanie wołał200, 300zł. Czytałem też na necie o świecach, bo myślałem że to ich wina i w filtr powietrza prysnełem sprayem odpalił bez zarzutu. Myslałem że to wina świec, sprawdziłem je i każda jedna świeciła. Nie wiem co mam dalej robić, nie wiem czyto wina pompy? a pieniądze w błoto to nie bardzo wyrzucać. Na allegro jest jakieś gówienko które niby oszukuje pompę i nie mam problemu z odpalaniem podaje linkhttp://moto.allegro.pl/item52813844 ... w_tdi.html
Kamil17a
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 3 paź 2008, o 22:52
Lokalizacja: Lębork

Postprzez IRON » 19 sty 2009, o 20:41

Problem jest też i u mnie.
Po kupnie maszyny na starcie wymieniłem: rozrząd, filtry, płyny, itd. przed wyminą słabo palił na zimnym -po wymianie było lepiej. Pogorszyło się jak się ochłodziło. Kręcę motor jakieś 5-8sek. - odpali- przez ok 5sek. dusi sie i bąka dymem biało-niebieskim przez kolejne 15sek.
Wracając do tematu głównego- szarpanie występuje u mnie na 5 biegu przy prędkości ok 60-70 przy powolnym przyspieszaniu (przy bucie nie szarpie). czasami na niższych biegach. hehe siostra zdjagnozowała to w ten sposób " ej ty masz chyba silnik luźny" teraz mnie to już nie śmieszy :-|

Na dniach mam jechać od mechanika który podłączy bestie pod vaga i zobaczymy co sie okaże... Jak będę coś wiedział napiszę.
:-D
Lepszy wróbel w garści niż na dachu :D
IRON
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 23 paź 2008, o 22:55
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez SotoM » 20 sty 2009, o 01:05

Kamil17a, zrób jak napisał leopard, - odłącz wtyczkę przy skrzyni od predkościomierza- na mechaniżmie różnicowym nad długą pół osią napedową - prostokatna wtyczka z 3ma kabelkami. odłącz ja i pijeździj i obserwuj - po za tym jaki masz motro 90tke czy 110tke??
to szarpanie jest w zakresie 1500 - 2000obr/min i powyżej jest spokuj...?? i wystepuje to na 5tym biegu?? opisz dokładnie...bo to ważne moze kasy nie wyżucisz w błoto a auto bedzie spokojnie jeździć...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Jacek_000 » 20 sty 2009, o 09:05

Ja nie mialem problemu z odpaleniem auta a rwanie wystepowalo na kazdym biegu tyle ze wiadomo na nizszych bylo to mniej odczuwalne... Powiem wam tak nie jeden mechanik nie wiedzial co jest przyczyna i w ogole jak slyszeli TDI to juz mowili ze nie nie to sie nie oplaca naprawiac bo bedzie drogo... zakladam wiec ze nie mieli pojecia o diselach dlatego tez lepiej nic nie odpinajcie i jedzcie z tym do mechanika ktory kopie przedewszystkim w ropniakach. Fakt za naprawe zaplacilem prawie 1600zl ale mam zrobiony rozrzad od nowa z nowymi czesciami :P cala pompe wtryskowa wraz z tym sterownikiem no i poduszki pod silnkiem bo troche mialem samochod z wibracjami :P wczesniej mialem jakies szmaciane rurki nie wiem jak one sie nazywaja fachowo a teraz wszystko juz na takich cacy.
A jak spytalem mechanika jak do tego doszedl to powiedzial ze przejechal sie i to mu wystarczylo bez zadnego komputera. Lepiej znajdzcie jakies pieniazki na naprawe bo sami raczej nie dacie rady zwlaszcza jesli macie takie pojecie o naprawach jak ja. Jesli mechanik wam powie ze to pompa to chetnie pozbede sie swojej bo w pokoju juz mi smierdzi jak na stacji paliw.
Jacek_000
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 24 lis 2008, o 11:58
Lokalizacja: Bytom

Postprzez leopard » 20 sty 2009, o 09:56

Jacek_000 napisał(a):zaplacilem prawie 1600zl


no to ładnie cię nabili w butelke ... koszt naprawy pompy to max 500 PLN - wymiana rozrządu w TDI to ~300 pln plus graty

szmaciane rurki są najlepsze - nie wspominając że takie wkłada fabryka :wstyd:


napisałem ci priva odnośnie pompy (tej uszkodzonej) - ile chcesz dostać kasy za nia - naprawię sobie ją we własnym zakresie ...
Ostatnio edytowano 20 sty 2009, o 10:01 przez leopard, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez SotoM » 20 sty 2009, o 09:57

Jacek_000 napisał(a):lepiej nic nie odpinajcie i jedzcie z tym do mechanika ktory kopie przedewszystkim w ropniakach

nie rozumiesz koncepcji założeń...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Jacek_000 » 20 sty 2009, o 12:18

no jesli pompa ze sterownikiem, kompletny rozrzad i poduszka wraz z robocizna u Ciebie wyszla by taniej to szkoda ze nie wiedzialem wczesniej...

[ Dodano: 2009-01-20, 11:21 ]
a co do tych wężyków to może i fabrycznie je montują ale i od fabryki miałem je pewnie w aucie więc wygladało to jak wyglądało
Jacek_000
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 24 lis 2008, o 11:58
Lokalizacja: Bytom

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości