Rwanie autem

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Rwanie autem

Postprzez Jacek_000 » 8 gru 2008, o 12:04

Witam mam nastepujacy problem... jakis czas temu kupilem auto i odrazu wymienilem rorzad... teraz po tym zabiegu od pseudo mechanikow przy wchodzeniu na wyzsze obroty zaczyna mi rwac autem, gdy dochodzi tak do ok 1500 zaczyna szarpac, jak przycisne mocniej to juz jest wporzadku... chcialbym wiedziec czy to wina zle ustawionego rorzadu czy popieprzyli cos innego... To chyba nie jest normalne zebym nie mogl plynie i powoli przyspieszyc... Czy ktos wie gdzie moze lezec przyczyna? a oddam mu ta golfine za free :P
Jacek_000
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 24 lis 2008, o 11:58
Lokalizacja: Bytom

Rwanie autem

 

Postprzez SotoM » 8 gru 2008, o 12:07

a ustawiali kat wtrysku?? moze szlak trafił koło zamachowe dwumasowe...
odłącz wtyczke prędkosciomierza przy skrzyni i zobacz co bedzie sie działo...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Jacek_000 » 8 sty 2009, o 13:02

Jak by ktos mial kiedys podobne objawy to teraz juz wiec co jest nie tak... dopiero n-ty mechanik wyczail przyczyne. Padl sterownik na pompie wtryskowej ktory kosztuje niby 1000zl wiec chyba sie pozbede tego nie psujacego i niezawodnego samochodu.
Jacek_000
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 24 lis 2008, o 11:58
Lokalizacja: Bytom

Postprzez leopard » 8 sty 2009, o 15:15

Jacek_000 napisał(a):Padl sterownik na pompie wtryskowej


jak by padł to byś nie ruszył autem z miejsca ...
nastawnik to proste urządzenie i bardzo niezawodne (elektrycznie)
poproś mechanika o wytłumaczenie po czym wnośi usterkę nastawnika - poza tym sprawdź VAG'iem jaką masz dawkę rozruchową ustawioną na nastawniku - być może jest zbyt mała - i to może być przyczyna szarpania

co0 do niezawodności samochodu - nie ma takich :hyhy: jesteś naiwniakiem jeśli myślałeś ze takowy posiadasz (bez obrazy)
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez SotoM » 9 sty 2009, o 00:14

Jacek_000 napisał(a):chyba sie pozbede tego nie psujacego i niezawodnego samochodu.

to ile chcesz za tego AFN'a....??
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez mani51 » 9 sty 2009, o 12:22

SotoM, jak wiesz co jest nie tak to masz go za darmo :-P

Jacek_000 napisał(a):Czy ktos wie gdzie moze lezec przyczyna? a oddam mu ta golfine za free
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez SotoM » 10 sty 2009, o 00:05

jak powiem to nie bedzie freee :lol:

[ Dodano: 2009-01-09, 23:07 ]
predzej leopard, go dostanie... to co ja wiem to od niego sie numiałem ;-)
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Jacek_000 » 15 sty 2009, o 08:59

nie no z tym oddaniem za free to zartowalem za duzo wtopilem w te auto a poza tym te auto jest pechowe wiec nie chce zeby ktos mial problemy :P poki co auto stoi jeszcze w warsztacie i mechanik pocieszyl mnie jeszcze tym ze rorzad nie byl wymieniany, wiec ten poprzedni nie tylko skubnol mnie na rorzadzie co jeszcze chyba kombinowali cos z pompa paliwa. nie wiem czy sobie jej nie wymienili razem z tym sterownikiem i stad te problemy. Ja sie nie znam tak jak wy ze grzebiecie przy autach i wiecie co macie wiec chyba jeszcze nie raz sie dam naciagnac ale wiem gdzie mieszka ten mechanik a bagaznik jest spory wiec wejdzie bez problemu :P pochowam go razem z tym sterownikiem
Jacek_000
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 24 lis 2008, o 11:58
Lokalizacja: Bytom

Postprzez leopard » 15 sty 2009, o 10:27

no dobra - ciagniemy wątek dalej ... objawy znamy - teraz opisz co zrobiłes przy aucie - przede wszystkim czy przed wymianą rozrzadu szarpało tak samo jak teraz ??
kiedy ostatnio wymieniałes filtry powietrza/paliwa ...

moze w twojej okolicy jest ktos z VAG'iem - łatwiej było by diagnozowac ze zrobionymi logami dynamicznymi

BTW - czy to auto nie jest po chipie przypadkiem ??
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Jacek_000 » 15 sty 2009, o 12:01

ja niczego przy aucie nie robilem. Kupilem je i dalem do mechanika zeby wymienil rorzad i wszystkie filtry. Te szarpanie juz mnie draznilo wiec dalem do innego mechanika powiedzial ze padl sterownik z pompy. Nie mam auta bo dalej stoi u niego. Nie bede sie z nim klocil bo to on jest mechanikiem. Pracowal u niego kolega i nie spotkal sie z jakim kolwiek wykrecaniem czy zamienianiem czesci na jakies stare wiec chyba w koncu musze komus zaufac. Napisales ze nie ruszyl bym z miejsca ale on mi zaczal to tlumaczyc cos tam cos tam ze wcale nie. Jak bede mial ta czesc to moze da sie sprawdzic co z nia jest nie tak i moze da sie ja uratowac a do sterownika dolanczam odrazu pompe bo i tak nie bede jej wozil w bagazniku. Nie mam pojecia czy jest po chip tunigu ale napewno jest po wizualnym tunigu i do tego kiepskim. Moze jeszcze da sie je uratowac bo jezdzi dobrze jak na te lata

[ Dodano: 2009-01-15, 11:07 ]
nie rwalo autem wczesniej dlatego pojechalem do innego mechanika
Jacek_000
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 24 lis 2008, o 11:58
Lokalizacja: Bytom

Postprzez leopard » 15 sty 2009, o 12:51

Jacek_000 napisał(a):cos tam cos tam ze wcale nie

opisując usterke w ten sposób nie znajdziesz pomocy - przynajmniej na forum ... chcesz konkretnych podpowiedzi - opisz konkretnie temat - przede wszystkim czy szarpanie było przed wymiana rozrzadu - na jakiej podstawie mechanik twierdzi ze padła pompa wtryskowa (jak doszedł do takiego wniosku - sprawdzał ją mechanicznie/elektrycznie)

tylko konkretnie tym razem - jesli auto było podlaczane pod VAG'a - jakie błędy sie posypały - czy mechanik sprawdzał VAG'iem auto pod obciązeniem ??
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Jacek_000 » 15 sty 2009, o 14:46

nie wiem co robil mechanik teraz to juz i tak sie nic nie poradzi. Powiedzialem tylko ze wina wedlug niego lezy w sterowniku od pompy a nie ze to pompa. Jesli wszystko bedzie gralo to moge komus odstapic ta pompe razem z tym sterownikiem a noz idzie to naprawic i ktos bedzie mial dzialajacy komplet. Jak odbiore tego grata to powiem co i jak dokladnie bo ja rozmawialem z nim przez chwile. Przed rozrzadem nie zauwazylem zeby szarpalo a po rozrzadzie byla kapa. Nie mialem kiedy z nim jechac bo pracuje wiec tak jezdzilem.

[ Dodano: 2009-01-15, 13:55 ]
zreszta nie bylo zadnej wymiany rozrzadu bo twierdzi ze czesci byly stare i zurzyte... wiec zakladam ze moja pompa tez im sie spodobala skoro to taki chodliwy towar. Auto tez juz mi probowali ukrasc ale nie wiem czy immobilajzer go uratowal :P
Jacek_000
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 24 lis 2008, o 11:58
Lokalizacja: Bytom

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości