w każdym auktu z komput
leopard, erem są trzy miejsca przechowywania przebiegu auta to tak na marginesie a takich słówek jak
leopard napisał(a):wyciągnąc BIN licznika
to nas uczyli w technikum ale wyciągać kod z telewizora jak miał blokadę rodzicielską, a nie wiem czy tez wiesz że za machlojki z licznikiem można iść siedzieć ale to też tak na marginesie..................
[ Dodano: 2008-09-15, 00:31 ]a jedna główna jednostka CPU odpowiada za transport danych do komórek pamięci licznika tej Twojej upragnionej BIN i do komórek pamięci podtrzymania czyli z tej pamięci z której jest robiony coś w rodzaju BACKUPA w razie utraty danych...
[ Dodano: 2008-09-15, 00:36 ]sprawa urządzenia zwanego popoularnie VAGiem jest dosyć skomplikowana, ja swoje początki zacząłem od interfejsu Viaken'a, wiadome - tanio a skutecznie! Jednak sprawa nie była tak prosta jak to się mogło wydawać bo kabelek to nie wszystko. Tak jak w większości tego typu urządzeń diagnostycznych drugie 50% skuteczności działania interfejsu to oprogramowanie, często tak jak np. w OpelScanner zabezpieczone sprzętowo czyli interfejs aby poprawnie się uruchamiał musi mieć zgodność z oprogramowaniem, często interfejsy mają liczniki uruchomień. Dlatego zauważ, że część z tych zabawek jest na prawdę nie tania, oryginalny VAG to koszt ok. 1200-1500zł! Wiadomo - każdy chce zarobić na chleb
Jednak przy odrobinie cwaniactwa (nie praktykować!
) da się coś wydusić z tych nie koniecznie legalnych zabawek. Porządny elektronik zawsze Ci powiem, że chwała tym co wymyślili oryginalnego VAG'a i jest w tym deczko prawdy - fakt kasa wydana ale oni sobie to odpracują, gorzej z takimi jak my - ludźmi którzy potrzebują urządzenia na użytek własny. Dlatego też jestem zdania, że im więcej będziesz się interesował tym tematem tym lepiej dla Ciebie. Pytałeś o przebieg - czy da się to z jakiegoś źródła wykrzesać? - tak z tym, że samemu ogarnąć temat to nie jest prosta rzecz, jednak czego by nie skorzystać z pomocy tych którzy się na tym znają, nieprawda?
Polecam forum serwisu viaken.pl To forum fejsu który posiadam (zresztą nie tylko VAG'a), warto się zarejestrować i popytać ludzi, są tacy którzy na prawdę znają temat i zapewne przy odrobinie własnego zaangważowania pomogą. Jeżeli chodzi np. konkretnie o bloki pomiarowe to zawsze możesz sam dokonać analizy wartości interfejsem i wrzucić na forum a koledzy powiedzą co nieco.