RZECZYWISTY PRZEBIEG - JAK SPRAWDZIĆ?

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez K@mil » 14 wrz 2008, o 16:15

Przebieg zapamietywany jest w liczniku... Wiec jak zalozysz nowy licznik bedziesz mial taki przebieg jaki widnieje na nowym liczniku.... :) :)
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

 

Postprzez Cysiu_NS » 14 wrz 2008, o 16:48

o to chodzilo dzieki kolego :-)
Życie jest piękne! Jeśli prawidłowo dobierze się środki antydepresyjne
Avatar użytkownika
Cysiu_NS
Gaduła
 
Posty: 480
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 14:04
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postprzez leopard » 14 wrz 2008, o 17:55

marcinkoz2910 napisał(a):da sie panowie da sie


w MK III ??
albo czegoś nie wiem - albo nie wiesz co piszesz ...

[ Dodano: 2008-09-14, 17:56 ]
Cysiu_NS napisał(a):przebieg jest zapisany w kompie czy w liczniku

zawsze w liczniku ... po 2001r dodatkowo w ECU

[ Dodano: 2008-09-14, 17:58 ]
kubsoon napisał(a):W zasadzie jestem w posiadaniu POLSKI'ego VAG'a 2.5 ale nie mogę połączyć się z licznikiem. A może robię coś nie tak?


robisz szystko dobrze - VAG nie ma diagnozy szafy w MK III
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez marcinkoz2910 » 14 wrz 2008, o 19:41

skoro tak mówicie to się nie da hehe :super:

powiem tak VAG jest potężnym narzędziem w rękach tego kto dużo wie

I tyle z mojej strony na ten temat POZDRAWIAM
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez leopard » 14 wrz 2008, o 22:28

marcinkoz2910 napisał(a):powiem tak VAG jest potężnym narzędziem w rękach tego kto dużo wie


no ja się za bardzo to nie znam ... ale mądrego to czasem warto posłuchać
ale widzę że pie%6&*$@isz jak potłuczony ...
daj konkret albo zamilcz - reszta userów uwierzy jeszcze i kolejna fama pójdzie w świat

skoro nie ma komunikacji VAG'iem z szafą to w jaki sposób chcesz wyciągnąc BIN licznika - piszemy tu o MK III z silnikiem 1Z (np z 94 roku - bez immo)
co ty na to potęzny magu od VAG'a ??
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Zico63 » 14 wrz 2008, o 22:40

No a w ECU się czasem przebieg nie rejestruje? Też zdiwko niejakie mam, bo zawsze było to opisane jako "niemożliwe".


↓↓ No właśnie tak myślałem jak Kolega Leopard ↓↓ ale sam już nie wiem...
Ostatnio edytowano 15 wrz 2008, o 01:09 przez Zico63, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez leopard » 14 wrz 2008, o 22:46

Zico63 napisał(a):No a w ECU się czasem przebieg nie rejestruje


po 2001 tak ... znajdz mi MK III z 2001 :hyhy:

BTW - przebieg z ECU też mozna usunąc zmienić :wstyd:
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez marcinkoz2910 » 15 wrz 2008, o 00:26

w każdym auktu z komputleopard, erem są trzy miejsca przechowywania przebiegu auta to tak na marginesie a takich słówek jak
leopard napisał(a):wyciągnąc BIN licznika
to nas uczyli w technikum ale wyciągać kod z telewizora jak miał blokadę rodzicielską, a nie wiem czy tez wiesz że za machlojki z licznikiem można iść siedzieć ale to też tak na marginesie..................

[ Dodano: 2008-09-15, 00:31 ]
a jedna główna jednostka CPU odpowiada za transport danych do komórek pamięci licznika tej Twojej upragnionej BIN i do komórek pamięci podtrzymania czyli z tej pamięci z której jest robiony coś w rodzaju BACKUPA w razie utraty danych...

[ Dodano: 2008-09-15, 00:36 ]
sprawa urządzenia zwanego popoularnie VAGiem jest dosyć skomplikowana, ja swoje początki zacząłem od interfejsu Viaken'a, wiadome - tanio a skutecznie! Jednak sprawa nie była tak prosta jak to się mogło wydawać bo kabelek to nie wszystko. Tak jak w większości tego typu urządzeń diagnostycznych drugie 50% skuteczności działania interfejsu to oprogramowanie, często tak jak np. w OpelScanner zabezpieczone sprzętowo czyli interfejs aby poprawnie się uruchamiał musi mieć zgodność z oprogramowaniem, często interfejsy mają liczniki uruchomień. Dlatego zauważ, że część z tych zabawek jest na prawdę nie tania, oryginalny VAG to koszt ok. 1200-1500zł! Wiadomo - każdy chce zarobić na chleb :D Jednak przy odrobinie cwaniactwa (nie praktykować! :P) da się coś wydusić z tych nie koniecznie legalnych zabawek. Porządny elektronik zawsze Ci powiem, że chwała tym co wymyślili oryginalnego VAG'a i jest w tym deczko prawdy - fakt kasa wydana ale oni sobie to odpracują, gorzej z takimi jak my - ludźmi którzy potrzebują urządzenia na użytek własny. Dlatego też jestem zdania, że im więcej będziesz się interesował tym tematem tym lepiej dla Ciebie. Pytałeś o przebieg - czy da się to z jakiegoś źródła wykrzesać? - tak z tym, że samemu ogarnąć temat to nie jest prosta rzecz, jednak czego by nie skorzystać z pomocy tych którzy się na tym znają, nieprawda? :) Polecam forum serwisu viaken.pl To forum fejsu który posiadam (zresztą nie tylko VAG'a), warto się zarejestrować i popytać ludzi, są tacy którzy na prawdę znają temat i zapewne przy odrobinie własnego zaangważowania pomogą. Jeżeli chodzi np. konkretnie o bloki pomiarowe to zawsze możesz sam dokonać analizy wartości interfejsem i wrzucić na forum a koledzy powiedzą co nieco.
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez leopard » 15 wrz 2008, o 15:42

marcinkoz2910 napisał(a):w każdym auktu z komputerem są trzy miejsca przechowywania przebiegu auta


nadal bez konkretów - lejesz wodę aż miło ...
3 miejsca - silnik 1Z 94 rok produkcji - żeby odpowiedzieć zapytasz na viakenie czy nauczyli cię w technikum - VAG'iem (czy ori czy podróbą) nie dostaniesz się do binu licznika w tym aucie
BTW - na viakenie też siedzą cwaniaczki - leją wodę jakie to tematy trudne do ogarnięcia - fakty są takie - trochę podstaw + dużo wolnego czasu do testów - stare sieczkarnie (poczatki TDI) to proste konstrukcje

oprogramowanie -ori VAG tudzież podobne interfejsy mają wiele plusów - co do sposobów zabiezpieczeń - są bardzo kruche - wiadomo chińczyk potrafi wszystko podrobić
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości

cron