RZYGA ROPĄ

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

RZYGA ROPĄ

Postprzez hali » 22 lis 2009, o 11:28

Witam! 8-)
Pół roku temu zmieniłem tłumik końcowy i środkowy. Podczas gazowania auto z rury wydechowej coś pluje (rzyga ropą). Ze swoich podejrzeń doszedłem że nie spala ropy :hyhy: może być coś z pompom wtryskową ale wole zapytać was! :-|
Avatar użytkownika
hali
Badacz tematu
 
Posty: 201
Dołączył(a): 11 sie 2008, o 15:32
Lokalizacja: Chełmek k.Auschwitz

RZYGA ROPĄ

 

Postprzez SotoM » 22 lis 2009, o 13:11

raczej z wtryskami. a jest to na 100% ropa??
wtryski leją zamiast rozpylać. proponuje ci nie jeździć nim bo wypali dziury w tłokach.
naprawa - zmiana na drugie używane lub zmiana samych końcówek na nowe.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Procent » 22 lis 2009, o 14:20

No dokładnie tak jak pisze Sotom. W sumie tak czy inaczej musisz je wymienić to polecam 0,216 od ASV. Lepsza dynamika i praktycznie same plusy. Pozdro
PS. Ale na pewno jest to ON?? Może olej??
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Bradley » 22 lis 2009, o 16:27

Procent napisał(a):0,216 od ASV

Raczej AHY...
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez hali » 22 lis 2009, o 20:21

Podpiąłem zaworek/czujnik n75 który jest sprawcą braku mocy w golfiku i już nic nie żyga ;-) (te smarki to chyba było: wymieszana ropa z olejem)
Ostatnio edytowano 9 sty 2010, o 14:37 przez hali, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
hali
Badacz tematu
 
Posty: 201
Dołączył(a): 11 sie 2008, o 15:32
Lokalizacja: Chełmek k.Auschwitz

Postprzez falwej » 25 lis 2009, o 20:17

hali a możesz mi powiedzieć gdzie jest ten czujnik? bo u mnie w kabinie coraz mocniej śmierdzi ropa, a moc spadła niesamowicie
falwej
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 16 maja 2008, o 19:06
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Postprzez Bradley » 25 lis 2009, o 21:02

falwej, nie masz go u siebie bo masz TD.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez falwej » 25 lis 2009, o 21:15

w takim razie jaka może być u mnie przyczyna? dodam że pedał gazu podczas jazdy drży, może ma to jakiś związek
falwej
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 16 maja 2008, o 19:06
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Postprzez SotoM » 26 lis 2009, o 14:19

mówisz ze smierdzi w środku ropą - a są jakieś wycieki...??
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez falwej » 26 lis 2009, o 15:12

nigdzie żadnych nie zauważyłem, śmierdzi nie zawsze, ale dość często i coraz mocniej
falwej
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 16 maja 2008, o 19:06
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Postprzez Procent » 26 lis 2009, o 16:13

pedał drży?? Poduszki silnika może naderwane. Nie spotkałem się jeszcze z czymś takim
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez SotoM » 26 lis 2009, o 16:25

chyba ze zrypany jest regulator nadcisnienia na pompie wtryskowej - on steruje turbiną - patrzyłęś czy weżyk nie jest przetarty??
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości