schemat polaczenia wezykow w N75

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

schemat polaczenia wezykow w N75

Postprzez dominek1984 » 6 sie 2009, o 15:35

witam. mianowicie mam problem z zaworkiem rowniez mnie dopadl zanik mocy i postanowilem zregenerowac ten zaworek , odkrecam go a tu szok :-o dochodza do niego tylko dwa wezyki a z tego co doczytalem powinny byc trzy. te na bialej glowce sa ok ale nie mam tego co wchodzi troche nizej czy ktos by mi pomogl bo nic w postach nie znalazlem, pozdrawiam :-|
Ostatnio edytowano 6 sie 2009, o 22:09 przez dominek1984, łącznie edytowano 2 razy
LISEK
Avatar użytkownika
dominek1984
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 2 paź 2008, o 15:34
Lokalizacja: WLKP

schemat polaczenia wezykow w N75

 

Postprzez Procent » 6 sie 2009, o 15:56

Z tego co ja słyszałem też idą trzy wężyki, ale nie jestem na 100 % pewien. Niech się wypowiedzą bardziej obeznani w temacie
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez darkker » 6 sie 2009, o 18:49

są 3 wężyki górny boczny i dolny tak ja przynajmniej mam w 1z ty masz AFN więc zaworek leży u ciebie w poprzek. Górny to ten co jest koło niego wtyczka u ciebie będzie lewy( o ile nic mie sie nie popieprzyło :-P )
1z-dolny( AFN prawy) idzie do rury zaraz za filtrem powietrza Na kolanku podłaczany
1z-górny (AFN lewy)poczatek intercoolera koło turbiny
1z-boczny(AFN dolny) głąboko pod turbine prawie przy samym bloku ciezko znaleźć króciec do którego trzeba go podłączyć
darkker
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 20:04
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez dominek1984 » 6 sie 2009, o 18:59

darkker, ja mam inny nie mam prawego lewego tylko dwa gorne i dolny przeciwny http://moteo.pl/grupa/Turbodiesel-989/f ... obroty-190
i nie mam tego ciemnego na dole a lapie mi notlaufa i nie wiem czy czasami nie przez brak tego weza
LISEK
Avatar użytkownika
dominek1984
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 2 paź 2008, o 15:34
Lokalizacja: WLKP

Postprzez darkker » 9 sie 2009, o 20:45

Ja mam coś takiego :http://moto.allegro.pl/item708122358_zawor_regulacji_turbo_n75_tdi_audi_vw_pierburg.html
mi sie wydaje że te dwa białe u ciebie to to samo co na tym zdjęciu czarne a boczny u ciebie to u mnie górny. Zresztą chyba nigdzie indziej nie moga być podłaczone jak pod powietrze turbo i IC.
Zobacz czy na początku IC koło turbo nie masz jakiegos krućca wolnego, jesli masz to podłącz go tam . Ja ci powiem tak że u mnie jak żle podłączyłem wężyki to bujał mi sie tylko do 120km/h i 2400 obr. i koniec.
darkker
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 20:04
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez leopard » 10 sie 2009, o 00:17

AFN

Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez lisu891 » 10 sie 2009, o 08:18

ja wymieniałem niedawno u Siebie w 1Z i miałem 3 wężyki ;górny boczny i dolny :|
lisu891
Badacz tematu
 
Posty: 197
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 18:00
Lokalizacja: Skarżysko kamienna

Postprzez leopard » 10 sie 2009, o 17:54

lisu891 napisał(a):ja wymieniałem niedawno u Siebie w 1Z i miałem 3 wężyki ;górny boczny i dolny

oglądnij turbiny i zastanów się przez chwilę dlaczego tak jest ... odpowiedź jest prosta ...



cdn
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez dominek1984 » 11 sie 2009, o 19:26

to teraz juz jestem pewien ze sa trzy ale drugie pytanko brzmialo czy brak tego ostatniego moze powodoawc notlauf?? nie czesto ale czasami sie zalacza...
LISEK
Avatar użytkownika
dominek1984
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 2 paź 2008, o 15:34
Lokalizacja: WLKP

Postprzez Bradley » 13 sie 2009, o 09:51

Ostatniego czyli ktorego?
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości