Schemat pompy Bosha do silnika 1Z...

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Schemat pompy Bosha do silnika 1Z...

Postprzez jacek_dd » 21 cze 2009, o 21:16

Witam! Ma ktoś może schemat pompy wtryskowej do silnika 1Z lub jakiegoś linka ?
Z góry dziękuje.
jacek_dd
Czytacz
 
Posty: 73
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 23:00
Lokalizacja: Miechów

Schemat pompy Bosha do silnika 1Z...

 

Postprzez leopard » 22 cze 2009, o 00:09

co masz na myśli pisząc schemat ??
chcesz zobaczyc budowę (mechanikę) czy połaczenia elektryczne wewnątrz
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez jacek_dd » 22 cze 2009, o 16:25

Całą rozebraną na czynniki pierwsze , może być bez elektroniki.
jacek_dd
Czytacz
 
Posty: 73
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 23:00
Lokalizacja: Miechów

Postprzez leopard » 22 cze 2009, o 17:42

proszszsze... :cwaniak:


Obrazek
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez jacek_dd » 22 cze 2009, o 17:56

Cieknie mi chyba na oringu nr 51 , lecz jeśli to rozbiorę to może się chyba parę rzeczy rozsypać ? Rozbierałeś kiedyś ten element z którego wychodzą złącza na przewody paliwowe?
jacek_dd
Czytacz
 
Posty: 73
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 23:00
Lokalizacja: Miechów

Postprzez SotoM » 22 cze 2009, o 19:08

jacek_dd, a jak masz ta tzw głowiczke żeliwna - to widać -jak ona jest mokra....?? jestes pewien ze to nie cieknie z pod nastawnika....?? ja jakis czas temu tez mysłaem ze to mi cieknie z pod glowiczki ale okazało sie ze to cieklo własnie z pod nastawnika...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez jacek_dd » 22 cze 2009, o 20:03

Umyłem całą pompę i pod nastawnikiem jest sucha , skapuje pod głowiczką.
jacek_dd
Czytacz
 
Posty: 73
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 23:00
Lokalizacja: Miechów

Postprzez SotoM » 22 cze 2009, o 23:36

no ja juz tu nie pomogę.... to moze jak Leos zajrzy to ci napisze bo on te pompy juz robi z zamknietymi oczami...to juz jego broszka... ja sie skonczyłem na przełożeniu... :lol:
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez leopard » 23 cze 2009, o 01:46

jacek_dd napisał(a):Cieknie mi chyba na oringu nr 51

nic się nie rozsypie ... zwróc tylko szczególną uwagę na czystośc wokół miejsca "sekcji zwłok" :hyhy:
żeby wyciągnąc "wnętrzności" musisz sciągnąc nastawnik (UWAGA na mimośród nastawnika - wchodzi w dozator - łatwo połamac podczas zakładania nastawnika - przed rozbiórką zaznacz w jakiej pozycji jest ustawiony na pompie - do tego spisz (zrób zdjęcie) z VAGcoma - 01->08->001 ... bez tego będzie trudno ustawić pompę - bez ponownej regulacji nie odpalisz silnika
w przestawiaczu kąta wtrysku jest sitko (czerwone 424) - warto wyczyścić je jak pompa będzie na stole
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Karol B. » 25 cze 2009, o 21:08

A co to jest pod nr 135 ??
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Postprzez leopard » 25 cze 2009, o 22:51

Karol B. napisał(a):A co to jest pod nr 135 ??

jest to zaworek kierunkowy - zapobiega powracaniu paliwa do baQ
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości