silnik 1,9 td problem z odpalaniem

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

silnik 1,9 td problem z odpalaniem

Postprzez wt » 26 gru 2012, o 19:41

co robic z tym fantem doracie czy robic silnik cisnienie na tłokach 24 ,przy mrozach jest problem zapaleniu, czy kupowac urzywany .
Ostatnio edytowano 29 gru 2012, o 16:51 przez wt, łącznie edytowano 1 raz
wt
Czytacz
 
Posty: 66
Dołączył(a): 2 sty 2010, o 17:39
Lokalizacja: przeworsk

silnik 1,9 td problem z odpalaniem

 

Postprzez mkkay » 26 gru 2012, o 20:04

tak trochę chaotycznie to opisałeś, podając za mało informacji
moja biała strzała- moj-golf/biala-strzala-variant-1-9td-t50990.html


Nie dyskutuj z idiotą! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
Avatar użytkownika
mkkay
Members
 
Posty: 684
Dołączył(a): 16 paź 2012, o 21:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez wt » 26 gru 2012, o 20:18

ciśnienie mierzone na tłokach wynosi 24 at , przy mrozach wystąpiło problem odpaleniem ,czy remont czy używka , jak remont to jakie pierścienie jakiej firmy proponujecie.
wt
Czytacz
 
Posty: 66
Dołączył(a): 2 sty 2010, o 17:39
Lokalizacja: przeworsk

Postprzez mkkay » 26 gru 2012, o 20:37

jak reszta silnika jest ok, cylindry nie porysowane, głowica w dobrym stanie to pokusił bym sie o wymianę tych pierścieni,
ale pierwsze jeszcze jedz sprawdzić w inne miejsce to ciśnienie żeby mieć pewność ze jest takie jak piszesz

problem z odpaleniem to i ja miałem do puki świec nie zmieniłem teraz to bajka zapala z pół obrotu :super:
Avatar użytkownika
mkkay
Members
 
Posty: 684
Dołączył(a): 16 paź 2012, o 21:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez mate157 » 26 gru 2012, o 20:39

kolego ! Sprawdź świece żarowe, akumulator, kąt pompy wtryskowej. A nie tak od razu za remont.
Avatar użytkownika
mate157
Badacz tematu
 
Posty: 353
Dołączył(a): 19 wrz 2011, o 12:46
Lokalizacja: Krosno

Postprzez wt » 26 gru 2012, o 20:58

to bendą pirscienie mierzone na zalanym olejem i było wtedy 30 at , a swiece sprawdzane i są ok , aku nuwka , jak niema mrozu olbo w garażu pali od pierwszego a mróz to trzeba piłowac z 5 mim .

[ Dodano: 2012-12-26, 20:19 ]
http://www.golf3.pl/images/smiles/sleep1.gif

[ Dodano: 2012-12-26, 20:25 ]
jakie pierscienie proponujecie jakiej firmy
wt
Czytacz
 
Posty: 66
Dołączył(a): 2 sty 2010, o 17:39
Lokalizacja: przeworsk

Postprzez mkkay » 26 gru 2012, o 21:32

Dla silników 1.9 D / TD TDI AAZ - AEY - AFN - AHU - 1Y - 1Z wygląda to następująco

Stan optymalny 25 -31 bar
Najniższa dopuszczalna wartość 19 bar
Maksymalna różnica miedzy cylindrami 5 bar

*Wartości według Volkswagena mierzone przy min 30 st. C temp. silnika.


powiadam sprawdź jeszcze raz to ciśnienie :-)
Ostatnio edytowano 26 gru 2012, o 21:48 przez mkkay, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
mkkay
Members
 
Posty: 684
Dołączył(a): 16 paź 2012, o 21:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez wt » 26 gru 2012, o 21:40

kumu wieżyc macher stary dziadek co robi silniki D mów że dla vw jest najnisza 26 bara , i przy moim odczycie ma prawo na mrozie nie palic , mówi ze poszły pierscienie uszczelniające ,jakby brał olej to olejowe by też poszły a umie olej jest od wymiany do wymiany .
wt
Czytacz
 
Posty: 66
Dołączył(a): 2 sty 2010, o 17:39
Lokalizacja: przeworsk

Postprzez mkkay » 26 gru 2012, o 21:46

i tu się zgodzę z "dziadkiem" bo:

Stan optymalny 34 bar
Najniższa dopuszczalna wartość 26 bar

*Wartości według Volkswagena dla silnika 1.6 D / TD - CS JX KY, mierzone przy min 30 st. C temp. silnika.


dziadek robił silniki diesla ok ale nie wszystkie wartości poznał, nie wszystkie silniki mają taki sam stopień sprężania
dla tego mówię sprawdź sam świece a najlepiej je wymień i wtedy ocenisz czy jest poprawa czy nie :-)
Avatar użytkownika
mkkay
Members
 
Posty: 684
Dołączył(a): 16 paź 2012, o 21:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez wt » 27 gru 2012, o 00:18

swiece były wykrecone i pojedyczo sprawdzane i są dobre , co mam wymienic wszystkie swiece dobre na dobre http://www.golf3.pl/images/smiles/eek.gif
wt
Czytacz
 
Posty: 66
Dołączył(a): 2 sty 2010, o 17:39
Lokalizacja: przeworsk

Postprzez mkkay » 27 gru 2012, o 00:31

skoro są dobre to są dobre,
a regulacja pompy?
membrana w LDA ?
filtr paliwa czyszczony z syfu?
jest wiele pozycji które potrafią utrudnić zapalanie silnika


a jeszcze jedno ważne, to "ssanie" za LDA działa prawidłowo?
bo jeśli padło albo jest źle ustawione to na zimnym będzie bardzo kiepsko zapalał, ja miałem problemy w pierwsze mrozy z zapalaniem bo miałem żle ustawione to "ssanie"
moja biała strzała- moj-golf/biala-strzala-variant-1-9td-t50990.html


Nie dyskutuj z idiotą! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
Avatar użytkownika
mkkay
Members
 
Posty: 684
Dołączył(a): 16 paź 2012, o 21:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez KAMNILEK » 27 gru 2012, o 09:34

swiece grzeją a przekaznik i bezpiecznik obwodu? na krutko grezją ale czy w układzie grzeje?
KAMNILEK
Czytacz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 10 mar 2011, o 18:40
Lokalizacja: NIDZICA

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 22 gości