Silnik 1.9 td problem z pompa paliwa...

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Silnik 1.9 td problem z pompa paliwa...

Postprzez raczek1987 » 11 kwi 2013, o 13:53

Witam wszystkich. Kupiłem jakis czas temu golfika z silnikiem 1.9td i mam z nim pare problemów. Zaczne od początku. Wyjeżdżając ze stacji paliwowej pare dni temu w trakcie ruszania nagle obroty silnika wzrosły do ponad maxymalnych. Gdy go zgasilem i odpalilem znow dzialo sie to samo i nie reagowal na dodawanie gazu i zeby tego bylo malo nie moglem go wyłączyć z kluczyka ;/ . Scholowałem auto do Ojca i zdjęliśmy górną część pompy i okazało się ze chyba brakuje tam paru części od cięgna takiego czarnego. Pisze "chyba" gdyż pierwszy raz rozebrałem tego typu pompe i nie wiem teraz jak to w srodku ma wygladac. Czy ma ktoś możliwość podrzucenia tutaj do tematu zdjęć wnetrza pompy paliwa i podpowiedziec czy dam rade to sam zlozyc jesli bym dostal części?? jesli ktos ma jakas stara pompe zepsuta to z checia odkupie. Z gory dziekuje i pozdrawiam.
raczek1987
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 6 kwi 2013, o 13:28
Lokalizacja: Częstochowa

Silnik 1.9 td problem z pompa paliwa...

 

Postprzez zomiwatchme » 12 kwi 2013, o 20:25

To może się przydać ;).

Obrazek

Pozdrawiam Zomuś.
Tak się kręci tak się kręci AAZ :p
Avatar użytkownika
zomiwatchme
Czytacz
 
Posty: 63
Dołączył(a): 16 lip 2011, o 22:07
Lokalizacja: Zbrosza Duża

Postprzez raczek1987 » 12 kwi 2013, o 21:51

Dzieki wielkie! Z tym schematem napewno złoże pompe :super: jeśli tylko wydobędę z wnetrza pompy wszystkie elementy z nr 68 bo tych mi brakowalo ;( nie wiedzialem ze jest ich az tyle :-o
raczek1987
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 6 kwi 2013, o 13:28
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez zomiwatchme » 13 kwi 2013, o 09:38

Pompa jest bardzo skomplikowana. Jeśli się znasz na modzeniu i ustawieniu pompy to możesz śmiało ją rozbierać. :-D
Tak się kręci tak się kręci AAZ :p
Avatar użytkownika
zomiwatchme
Czytacz
 
Posty: 63
Dołączył(a): 16 lip 2011, o 22:07
Lokalizacja: Zbrosza Duża

Postprzez MTi » 13 kwi 2013, o 13:36

68- to od razu mozesz na tym Gov Moda Zrobić ;dd
Ewnetualnie kiedyś znalazłem link do Foto porary [ rozlozyc uszczelnic i zlozyc pompe ] z zwyklego Diesla, ale od TD [aaz] Rózni sie tylko górą gdzie znajduje się pin, czyli czła reszta jest identyczna.
http://gnarlodious.com/Vanagon/Bosch_Pump/-Rebuild
MTi
Badacz tematu
 
Posty: 291
Dołączył(a): 12 kwi 2011, o 18:41
Lokalizacja: KN-a

Postprzez raczek1987 » 13 kwi 2013, o 20:12

Kombinowac lubie i raczej ja zloze jak ogarne reszte czesci ktore wpadly nizej do [pompy. AL lestem laikiem na forum i Gov Mod mi nic nie mowi :) A link do pompy bosha ze zdjeciami rowniez sie bardzo przyda dzieki :)
raczek1987
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 6 kwi 2013, o 13:28
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez MTi » 13 kwi 2013, o 20:24

Gov mod - między te spręzynki które ci wpadły wkładasz kilka podkładek, co sprawie ze silnik kreci sie ponad standardowe 5 tys/ min - zaleznie od ilosci podkładek ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=82042
jak i góra pompy jest na wierzchu to i ogranicznik Dawki paliwa przy pełnym obciazeniu mozna usunąć ;)
o tutaj pod Pkt.9 jest pokazane co i jak ;)
http://www.golf3.pl/topics10/podnoszeni ... t23530.htm
jak juz sie bawisz przy pompie to i pina nie zapomnij zmienić ;)
pkt.1 w tym samym temacie.
Powodzenia ;)
MTi
Badacz tematu
 
Posty: 291
Dołączył(a): 12 kwi 2011, o 18:41
Lokalizacja: KN-a


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości