silnik 1,9 Tdi 90 km 1z

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

silnik 1,9 Tdi 90 km 1z

Postprzez robertrocky » 21 mar 2013, o 10:01

Witam mam prosbe jakie sa prawidłowe dane do sprawdzenia kąt wtrysku bo różnie podaja . Najbardziej prawdopodobne wydaja mi sie 49-52 :-o .Pozdrawiam i prosze o pomoc
ROBERT
Avatar użytkownika
robertrocky
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 9 mar 2013, o 18:36
Lokalizacja: STALOWA WOLA

silnik 1,9 Tdi 90 km 1z

 

Postprzez palio » 21 mar 2013, o 10:11

Najlepiej jak będzie między 49 a 51. ale jak będzie więcej tak do 55 to też będzie dobrze. Lekko przyśpieszony kąt w niczym nie przeszkadza.

Najważniejsze aby nie było poniżej 49.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez robertrocky » 21 mar 2013, o 10:27

Acha ok dzieki ide działac . napisze co wyszło ;-)
ROBERT
Avatar użytkownika
robertrocky
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 9 mar 2013, o 18:36
Lokalizacja: STALOWA WOLA

Postprzez KAMNILEK » 21 mar 2013, o 11:08

mam vaga 5053. kto mi powie w której grupie znajdę wartość kąta początku wtrysku..... prosze o pomoc
KAMNILEK
Czytacz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 10 mar 2011, o 18:40
Lokalizacja: NIDZICA

silnik 1,9 Tdi 90 km 1z

Postprzez robertrocky » 21 mar 2013, o 12:01

Ludzie pomocy , w moim golfie (95r) wyglada ze jest OBD II a wtyczka od kabla nie chce mi wejsc

moze nie taka kupiłem ale pisało ze ma pasowac ? :-o :cry:

zaraz podam zdjęcia ;-)


[
Ostatnio edytowano 21 mar 2013, o 12:11 przez robertrocky, łącznie edytowano 3 razy
ROBERT
Avatar użytkownika
robertrocky
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 9 mar 2013, o 18:36
Lokalizacja: STALOWA WOLA

Postprzez palio » 21 mar 2013, o 12:07

Pokazane na zdjęciu to OBD2 i gniazdo to również OBD2. A dlaczego nie możesz włożyć to nie wiem.

Być może nie daje wejść w gniazdo przez ten środkowy poziomy pasek.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez robertrocky » 21 mar 2013, o 12:16

zaraz cos spróbuje pokombinowac ,mnie tez to dziwi :shock:

[ Dodano: 2013-03-21, 11:20 ]
http://pokazywarka.pl/46b5io


tu sa zdjecia z moim problemem :oops:

[ Dodano: 2013-03-21, 11:26 ]
włożyłem ale ciasno wchodzi i swieci mi sie niebieska dioda we wtyczce odb czy jest ok. :-D

[ Dodano: 2013-03-21, 13:15 ]
kochani ludzie czy mozna miec gorszego pecha program vwtool mi zgłupiał mysle ze mam system vista :-x

[ Dodano: 2013-03-21, 13:21 ]
i dlatego bo sama instalacja mialem problem . Najlepsze ze kat wtrysku pokazal mi 5 i zprzestal dzialac program :-o :shock:

[ Dodano: 2013-03-21, 13:22 ]
MOZE ktos mial taki przypadek :?: :cisza: :szok:
ROBERT
Avatar użytkownika
robertrocky
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 9 mar 2013, o 18:36
Lokalizacja: STALOWA WOLA

Postprzez Balcer » 21 mar 2013, o 14:52

Ja osobiscie uzywam xp do diagnostyki kupilem starego laptopa za pare groszy.
Jesli chodzi o kabel to mozliwe ze jest on uszkodzony bo niebieska dioda to niby "zarowka" ale takie montuja w najtanszych chinskich gówn.... wartych interfaceach.

Sprobuj odpalic program polski vag w wersji 4.9 on na viscie dziala bez problemu aby wyeliminowac podejrzenie uszkodzenia interface'u. Mozesz sprobowac odpalic go w trybie zgodnosci z win XP .
[img width=406 height=90]http://polatanysklad.pl/logo/2.png[/img]
Balcer
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 2 gru 2012, o 14:37
Lokalizacja: włoclawek

Postprzez robertrocky » 21 mar 2013, o 15:07

kupiłem kabel i program w sklepie moto-diagnostyka.

[ Dodano: 2013-03-21, 14:10 ]
a gdzie kupic dobry kabel jak sie okarze ze to on sfiksował :-(

[ Dodano: 2013-03-21, 14:12 ]
Właśnie sciagam sobie polskiego VAG-a 4,9 :zawstydzony: z tego co wiem to kable sa uniweraslne do proghramów czy sie myle , BO na bieżaco w tej tematyce nie jestem naprawiam jak mam potrzebę . :oops:

[ Dodano: 2013-03-21, 14:16 ]
A tak wogóle ma ktos instrukcje obdsługi vwtool po polsku ;-)
ROBERT
Avatar użytkownika
robertrocky
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 9 mar 2013, o 18:36
Lokalizacja: STALOWA WOLA

Postprzez palio » 21 mar 2013, o 15:18

Ściągnij sobie vag- com 311.2 lub 409.

Na Viscie chodzi 311.2 na bank.

Ja mam taki kabel -> http://viaken.pl/pl/vag-usb-kkl-line-2- ... zarny.html

do podstawowej diagnostyki wystarcza.

[ Dodano: 2013-03-21, 14:19 ]
Jeśli chodzi o instrukcje obsługi VWTool po polsku to szukaj na chomiku ;-)
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez robertrocky » 21 mar 2013, o 15:23

lub vag 4,9 albo jakis link gdzie pobrac :cry: Z góry za wszystkie dorady dziekuje .Pozdrawiam

[ Dodano: 2013-03-21, 14:25 ]
Na chomiku są ale tak ogledne ze sam więcej wiem niz tam jest napisane :oops:
ROBERT
Avatar użytkownika
robertrocky
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 9 mar 2013, o 18:36
Lokalizacja: STALOWA WOLA

Postprzez palio » 21 mar 2013, o 15:29

Nie używam polskiego vaga 4.9.

Pełnych wersji vaga szukaj na chomiku jest ich bardzo dużo.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

cron