silnik 1,9TD wyje jak jest zimny

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez arek » 16 mar 2008, o 12:46

witam czytałem powyższe posty no i mam pytanko mam silnik 1.9 TD rozrząd miałem wymieniany jakieś dwa lata temu i po wymianie było ok. a od jakiś trzech miesięcy dzieje mi się coś takiego : silnik na biegu jałowym pracuje ładnie podczas normalnej jazdy też jest ok natomiast gdy osiągam prędkość równe 120km nagle odgłos silnika bardzo się zmienia ciężko to opisać ale ten dźwięk można porównać do buczenia i wydaje mi sie że wzrastają tez wibracje tak mam za każdym razem ostatnio zauważyłem że ten dziwny odgłos pojawił sie też gdy przeciągnę go na 4 biegu do 90km i przyhamuje silnikiem wtedy odgłos słychać przez moment przy 80km także ten dźwięk pojawił sie na biegu jałowym przy ok 1800obr. CO TO MOŻE BYĆ
arek
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 21 gru 2007, o 22:36
Lokalizacja: woj. mazowieckie

 

Prosze o pomoc bardzo pilne!!!!

Postprzez linux » 24 mar 2008, o 12:58

Serdecznie witam wszystkich golfiarzy:)
Mam mega problem z moim autem 1.9TDI 90km.Otoz,na wolnych obrotach silnik pracuje jak traktor(zimny masakra-cieply troche lepiej).Wszystko sie trzesie ze nie mozna wytrzymac.Kilka miesiecy temu mechanik spradzwal mi cisnienie na cylindrach olejowo bo nie chcial mi palic z rana ale okazalo sie ze to grzanie swiec nawalilo a z cisnienia wyszlo ze na 3 cylindrze mam niecale 10 kilo a reszta ok 30.Moje drgania zaczely sie stopniowo,i caly czas nasilaly sie.kilka dni temu rozebral glowice i zrobil planowanie,wymienil pierscienie i poskladal.Ale nic nie pomoglo.wymienilem wszystkie poduszki.Przed rozebraniem glowicy auto zaczelo tracic moc,powyzej 100km/h wydawalo odglos buczenia i wogole glosny sie stal silnik ze az wstyd.Pali wiecej niz wczesniej.mam wrazenie ze silnik jest zmulony:(
Moze ktos pomoze bo nie wiem co dalej robic a koszta wciaz wzrastaja...czytalem kilka tematow i musze powiedziec ze wymienilem rozrzad zaraz po kupnie auta i bylo wszystko ok..
Prosze o pomoc!!!!!W razie checi kontaktu podaje kom...606406916
linux
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 24 mar 2008, o 12:40
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez scols11 » 24 mar 2008, o 17:31

NA poczatek sprawdz KAT WTRYSKU!!! Jesli jest za pozny to bedzie zle palil na zimnym i bedzie trzeslo wszystkim w srodku!!!!
scols11
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 24 gru 2007, o 15:11
Lokalizacja: Jasło

Postprzez młody88 » 24 mar 2008, o 20:19

tak jak scols11, a jeżeli nie pomoże to turbina lub coler. kopci??? na jaki kolor??
Systemy lokalizacji i monitoringu pojazdów GPS tel.511 623 467
młody88
Badacz tematu
 
Posty: 396
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 12:23
Lokalizacja: Radom

Postprzez linux » 24 mar 2008, o 20:32

wogole nie kopci..ani przygazowka na postoju ani w czasie jazdy!!!!
Brak mi juz pomyslow co moze byc..napisalem pilne bo mam budowe na glowie i bez auta to masakra!
linux
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 24 mar 2008, o 12:40
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez darkker » 24 mar 2008, o 20:36

sprwadz kąt wtrysku
darkker
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 20:04
Lokalizacja: Inowrocław

silnik 1,9TD wyje jak jest zimny

Postprzez kwasior13 » 27 mar 2008, o 19:59

witam mam drazniacy problem to znaczy jak odpale silnik jak jest zimny to przy zmiane biegu obroty podskakuja o około 1000 - 1500 i wygląda to tak jakbym miał wciśniete sprzegło i dodawał jeszcze gazu a przeciez tak nie robie i nie wiem co to moze być a silnik wyje ludzie POMOCY bo az wstyd jeździć a jeżdzejuż tym problemem od około miesiaca Prosze o jakieś wskazówki co moze to powodować
Ostatnio edytowano 27 mar 2008, o 20:40 przez kwasior13, łącznie edytowano 1 raz
kwasior13
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 25 lis 2007, o 15:22
Lokalizacja: Ełk

Postprzez piotr0488 » 27 mar 2008, o 23:18

kwasior13, sprawdz czujnik temperatury, a robiles cos moze przy pompie.... bo moze ja przestawiles i podajesz wieksza dawke paliwa...
piotr0488
Members
 
Posty: 1314
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 00:39
Lokalizacja: Lędyczek
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez kwasior13 » 28 mar 2008, o 09:41

piotr0488 przy pompie nic nie robilem ale własnie spalanie mi sie podniosło do 10l/ 100 km i tez nie wiem gdzie jest tego przyczyna. a jak sprawdzic ten czujnik i gdzie on sie znajduje ( właśnie wskazówka od wody nigdy mi nie przekroczyła 75 stopni i niewim czy to jest dobrze) Z góry dziekuje za odpowiedz
kwasior13
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 25 lis 2007, o 15:22
Lokalizacja: Ełk

Postprzez piotr0488 » 28 mar 2008, o 13:49

kwasior13, zrobie fotki i ci pokaze gdzie jest czujnik...
piotr0488
Members
 
Posty: 1314
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 00:39
Lokalizacja: Lędyczek
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez kwasior13 » 28 mar 2008, o 20:55

piotr0488 o było by super bo wiadome do mechanika sie zajedzie 50 zł weżmie i tyle tylko ze pokaże gdzie to jest i każe wymienić
kwasior13
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 25 lis 2007, o 15:22
Lokalizacja: Ełk

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 53 gości