silnik 1.9tdi

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

silnik 1.9tdi

Postprzez chudy88 » 12 sty 2010, o 11:37

Witam, mam problem otóz ostatnio nie mogłem odpalic samochodu tzn zapalił na 3 sek po czym zgasł a potem to już wogóle nie zapalił tylko rozrusznik kręcił, więc wypchałem go na zewnątrz i spróbowałem jeszcze raz i odpalił ale teraz przy każdym odpaleniu musze dodać gaz ponieważ obroty spadają prawie do zera i mi gasnie silnik gdy nie dodam gazu, czy może to być spowodowane złą jakościa paliwa?? , dodam że mam 1,9 tdi po wymianie oleju i filtrów zrobiłem narazie ponad 500km, podpiąłem pod vaga błedów nie ma, odpaliłem silnik i zagrzał się do 90stopni tak jak powinien ale boję się wyjechać na droge by mi czasem gdzieś nie zgasł a potem co gorsza nie odpalił. Proszę o pomoc:)
Avatar użytkownika
chudy88
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 10 wrz 2009, o 16:37
Lokalizacja: z polski

silnik 1.9tdi

 

Postprzez leopard » 12 sty 2010, o 11:51

TDI ma elektroniczny pedał gazu - pedał gazu nie bierze udziału podczas odpalania (mapa startowa silnika) natomiast bezpośrednio po zapłonie pedał jest juz aktywny ...
gasniecie silnika po 3 sekundach od zapłonu to typowy objaw blokady immobilisera - sprawdź (25) immo - być moze tu znajdziesz błedy i przyczyne gaśniecia
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez chudy88 » 12 sty 2010, o 13:24

Nagrałem dwa filmiki przepraszam odrazu za jakośc telefonem było nagrywane ale widać o co mi chodzi, więc tak w pierwszym filmiku odpalam samochód bez dodania gazu po czym gaśnie, potem z dodaniem gazu gdzie załapał:)
http://www.youtube.com/watch?v=yO5N-H2reCk

drugi filmik juz na zewnątrz tyle że bez dodania gazu mi odpalił a to prawdopodobnie przez to że go zgasiłem i zaraz odpaliłem:)
http://www.youtube.com/watch?v=0AemDCVq8o4
Avatar użytkownika
chudy88
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 10 wrz 2009, o 16:37
Lokalizacja: z polski

Postprzez aQa » 12 sty 2010, o 15:08

Wymien stacyjke ale koniecznie z serwisu (okolo100 zeta) spotkalo mnie to samo dwa miechy temu :) :roll: a dokladnie chodzi o wklad elektryczny stacyjki .... mechanior bedzie wiedzial o co chodzi
Avatar użytkownika
aQa
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 3 sty 2010, o 19:21
Lokalizacja: Podkarpacie

Postprzez leopard » 12 sty 2010, o 17:48

aQa napisał(a):Wymien stacyjke ale koniecznie z serwisu

bardzo dobra uwaga ... i bardzo prawdopodobna przyczyna

zwróc uwage ze na filmie kontrolki (wszystkie) gasna/zapalaja sie podczas kręcenia rozrusznikiem - atakuj kostke stacyjki
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez chudy88 » 12 sty 2010, o 20:08

dzięki Panowie będę jednak musiał jechać po tą stacyjkę ponieważ tak odpalać samochód to masakra :-) a co do tej stacyjki to mam jeszcze jedno pytanie poniewaz mam immobilaizer wymiana nie wpłynie jakoś niekorzystnie tzn czy mi wogóle odpali samochód po takiej wymianie?? :-)


Więc dziś zadzwoniłem do serwisu powiedzieli mi że kostka stacyjki kosztuje 125 zł, straszanie drogo ale wole kupić orginał niż podróbe która wytrzyma miesiąc, a jeszcze takie pyatnie mam cięzko się wymienia taką kostę??
Ostatnio edytowano 13 sty 2010, o 11:27 przez chudy88, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
chudy88
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 10 wrz 2009, o 16:37
Lokalizacja: z polski

Postprzez leopard » 13 sty 2010, o 01:45

chudy88 napisał(a):immobilaizer wymiana nie wpłynie jakoś niekorzystnie tzn czy mi wogóle odpali samochód po takiej wymianie??


nic się nie stanie - cewka immo jest zakładana na stacyjke jako osobne niezalezne urządzenie
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Repsol » 13 sty 2010, o 12:43

chudy88 napisał(a):a jeszcze takie pyatnie mam cięzko się wymienia taką kostę??


Czy ciężko? Raczej nie... Ale jeżeli nie masz odpowiednich narzędzi (ściągacz) to może Cię to przerosnać i stać się dla Ciebie wręcz niewykonalnym zadaniem.
Jeżeli masz poduszkę powietrzną to zanim cokolwiek zaczniesz tam robić, to najpierw odłącz sobie minusową klemę z akumulatora.
[shadow=red] Sprzedam 2 x Kawa ZX-6R, 2001r oraz 2004r (636 na wtrysku) [/shadow] Sprzęty w nienagannej kondycji... Więcej info na PW.
Avatar użytkownika
Repsol
Badacz tematu
 
Posty: 286
Dołączył(a): 9 lut 2009, o 20:28
Lokalizacja: Małopolskie

Postprzez marcusblue » 13 sty 2010, o 16:31

nie musisz kupować z serwisu, możesz kupić nawet w inter carsie, ważne żeby żeby nie kupić najtańszej za 20 zł, ja kupiłem tą za 20 zł, a po tygodniu wymieniałem i kupiłem taką jak oryginał (wziąłem zepsutą oryginalną i powiedziałem, że chce taką samą) kosztowała 60 parę zł i działa do dzisiaj :-)
hamownia to takie miejsce, gdzie sie chamy spotykają i wymieniają wykresami...
Avatar użytkownika
marcusblue
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 19:37
Lokalizacja: Bielsko- Biała

Postprzez leopard » 14 sty 2010, o 11:27

Repsol napisał(a):odłącz sobie minusową klemę z akumulatora

zastanów się chwilę nad tym co napisałeś ...

stać cię na ewentualne odszkodowanie ??
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Procent » 14 sty 2010, o 12:26

No ja bym prędzej odpinał plus niż minus :/
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Zico63 » 14 sty 2010, o 20:43

Zawsze odłączam najpierw minusową, zabezpieczam by się nie zetknęła z masą oczywiście, a potem to już "po uważaniu".
Na końcu także jako ostatnią podłączam minusową.
Kluczyka oczywiście w stacyjce byc nie może - jest czasem pokusa by sprawdzić czy wszystko działa, przed zakończeniem roboty :lol:
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości

cron