Moderator: Moderator
Piaggio napisał(a):z takim momentem że żadne 18T czy VR Ci na trasie nie podskoczy
? ? ? oj kolego chyba nie wiesz co piszesz!trollu napisał(a):haha w 1.8t zbijasz 2 biegi w dół i machasz na "do widzenia"
No tak stroimy, dodajemy niuta i koników, modzimy auto aby bylo dynamiczniejsze aby je pozniej zagazować?- dla mnie to troche nieracjonalne! a jezeli juz wchodzimy na temat spalania- to nawet w tak mocno zmodzonym TDI spalanie mocno nie wzrasta! i na trasie w Mk3 można spokojnie w 5 litrach sie zamknąć!Opik napisał(a): Poza tym 1.8 turbo 250+ gazujemy i mamy w trasie 9 litrow ale gazu i sie tdi chowa
Opik napisał(a):Nie powiedzialbym zeby tak zadlubane tdi palilo dwa razy mniej. Poza tym 1.8 turbo 250+ gazujemy i mamy w trasie 9 litrow ale gazu i sie tdi chowa
Paweu_mk3 napisał(a):W audi bodaj serii TT występowały 1.8T które w serii miały 225km więc po co dłubać ?
Ale się debata rozpoczęła...
prekursor napisał(a):Zgadza się.
Z tym, że było inne większe turbo i dodatkowy intercooler. Do tego grubszy wydech i zapewne kilka zmian w osprzęcie.
Tym sposobem można zrobić zwykłe 2E na ponad 2oo koni.
Są różne ścieżki. Wszystko sprowadza się do dostępnej ilości $$$$.
Opik napisał(a):Ale jezeli juz sie wdajecie w dyskusje przedstawiajac racjonalne argumenty, ja przedstawie swoj- 1.8 t jest nowoczesniejsza jednostka wiec w pomodzonej wersji z wiekszym turbo jadac w trasie ze stala predkoscia, powiedzmy 90/h, turbinka nam nie dmucha bo ma na to za niskie obroty. Wiec spalanie mamy jak w zwyklym nowoczesnym 1.8, takze tak calkiem hipotetycznie jest realne 9 litrow.
Paweu_mk3 napisał(a):W audi bodaj serii TT występowały 1.8T które w serii miały 225km więc po co dłubać ?
Ale się debata rozpoczęła...
Opik napisał(a):Widze niektorzy nie interpretuja w zaden sposob emotek ktore w tekscie pisanym zastepuja gesty, mimike i pozostale aspekty ktore moga calkowicie odmienic sens wypowiedzi
Ale jezeli juz sie wdajecie w dyskusje przedstawiajac racjonalne argumenty, ja przedstawie swoj- 1.8 t jest nowoczesniejsza jednostka wiec w pomodzonej wersji z wiekszym turbo jadac w trasie ze stala predkoscia, powiedzmy 90/h, turbinka nam nie dmucha bo ma na to za niskie obroty. Wiec spalanie mamy jak w zwyklym nowoczesnym 1.8, takze tak calkiem hipotetycznie jest realne 9 litrow.
bujjaaa !
Donio139 napisał(a):Paweu_mk3 napisał(a):W audi bodaj serii TT występowały 1.8T które w serii miały 225km więc po co dłubać ?
Ale się debata rozpoczęła...
Po pierwsze myślę o golfie jakbym chciał coś co ma pow 200 km , to napisałem wcześniej ze jak dla mnie w grę wchodzi tylko subarka (bynajmniej na początek ) .
Po drugie to też zauważyłem ze temat rzeka co mnie cieszy i dużo ciekawych propozycji pada .
I po trzecie to jakoś średnio mi sie widzi jeździć na co dzień benzyną wolałbym diesla ze względu na elastyczność i zimowe zabawy ( wpieta 3/4 obroty minimalne i zabawa kontrą i rekawem ) aczkolwiek padła tu ciekawa propozycja na temat kompresora
Ciężką opcją byłoby 1.8T z kompresorem ? I jakie by to miało osiągi ?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 8 gości