Opik napisał(a):dla niutona
to jest kolejny temat rzeka, wyznawcy "niutona wielkiego" itp. a później to się ludzie dziwią, że wolnossąca bryna objeżdża diesla który na papierku fajnie wyglada
Moderator: Moderator
Opik napisał(a):dla niutona
trollu napisał(a):Piaggio napisał(a):No tak stroimy, dodajemy niuta i koników, modzimy auto aby bylo dynamiczniejsze aby je pozniej zagazować?- dla mnie to troche nieracjonalne! a jezeli juz wchodzimy na temat spalania- to nawet w tak mocno zmodzonym TDI spalanie mocno nie wzrasta! i na trasie w Mk3 można spokojnie w 5 litrach sie zamknąć!
no tak, bo diesel to taki mały perpetum mobile i samym programem 2x podnosimy moc, która bierze się z powietrza
http://www.youtube.com/watch?v=pR3bowMm0qI
niech mi jeszcze ktoś powie, że pomodzony diesel który będzie wstanie nawiązać walkę z tym tt czy choćby z M3 mieści się w 5L/100km
no panowie, cudów ni ma
poza tym jak ktoś modzi diesla bo chce mieć szybkie i tanie auto to czemu do szybkiej benzyny nie można wrzucić lpg? bo tak? czy kogoś boli że takie tt może jeździć na gaziwie po 2.9 za litr?
i niech spali te 12L gazu ( przy spokojnej jeździe, bo nie wierze że te 5L w dieslu to przy bucie) i tak wychodzimy na swoje i wole Pb+lpg
prekursor napisał(a):I nie wiem dlaczego tak kurczowo się trzymasz tego spalania.
prekursor napisał(a):Pokaż mi 3-4 projekty turbo benzyny z mocą 300-400 koni które śmigają bezproblemowo na LPG.
prekursor napisał(a):Koszt paliwa przy utrzymaniu takiego benzyniaka to mały pikuś w porównaniu do całej reszty.
Jedna cewka to koszt ok 150 zł za sztukę.
trollu napisał(a): ropole na pole a gaz do zapalniczek
trollu napisał(a):bo śmieszą mnie teksty że diesel po grubych modach zamiata wszystko na trasie i pali 5L, ja nie zacząłem o spalaniu
trollu napisał(a):takich projektów raczej nie opisują na forach ale śmigają, gazownik który mi zakładał LPG ma/miał Imprezę LPG, po czewie latało kiedyś STI na LPG ale nie mam zamiaru wyliczać.
a chcąc modzić to jakby pokminić to LPG daje większe możliwości niż Pb95. przy dużych modach sterowanie silnika trzeba robić od nowa więc nie widzę problemu dlaczego miałoby to jakąś różnice w robieniu map dla Pb czy LPG. kwestia odpowiednich podzespołów.
prekursor napisał(a):I nawet gdyby Ci się to udało to i tak zawsze będziesz musiał najpierw dopieścić go na PB by móc korzystać z LPG.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 34 gości