silnik 3.0 TDI w mk3

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez marcinkazimierz » 21 maja 2012, o 19:50

Opik napisał(a):A wychodzilo 1.9 w synchro? ;-) a juz zmiana centralnego dyfra to sztuka dla sztuki moim zdaniem


kolego moge Ci pokazac moje 1.9 syncro w lublinie to raz 2 zmiana z napedu 80:20 na 50:50 bardzo duzo daje.
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

 

Postprzez Opik » 21 maja 2012, o 23:07

marcinkazimierz napisał(a):kolego moge Ci pokazac moje 1.9 syncro w lublinie

Nie spotkałem się dlatego pytam

A bardzo chętnie, ale to w zimie bym chciał zobaczyć :-D
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Donio139 » 22 maja 2012, o 09:42

Marcinkazimierz dzięki wielkie za odpowiedź , jest to chyba ta odpowiedź , która mnie satysfakcjonuje ! No dobra tylko teraz weź znajdź w dobrym stanie takie 1.9 syncro :d
Donio139
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 14:02
Lokalizacja: Trzebnica

Postprzez marcinkazimierz » 22 maja 2012, o 18:23

Ja znalazlem za 5 ale juz wsadzilem 2 tys i pozostaje mi jeszcze 2 rzeczy ( jutro reguluje pompe)
Ponieważ zakłądasz tuning silnika to sprawdz kompresje - turbine i tak wymieniasz . co do syncro
dyfer !!! czy nie huczy i czy visco zalacza i zobacz czy dziala lampa wstecznego( potrzebny jest zeby syncro zadzialalo do tyłu)
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości