Silnik AFN Mody/Pytania ....

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Silnik AFN Mody/Pytania ....

Postprzez Bizmot » 30 kwi 2011, o 16:49

Witam mam Golfa III z silnikiem AFN (110KM) planuje podnieść w nim moc mam kilka pytań do wyjadaczy w tych tematach ...

Pierwsze takie z grubsza : Zostawić ten silnik i go modzić czy kupić z T4 (130KM) i jego wsadzić i przerabiać (tak wogóle to wejdzie on ) ??

2. Czy jest możliwość wsadzenia do silnika AFN samej głowicy z wtryskami i pompą z 2,5 (130KM) albo 2,4 (ten starszy silnik da to coś ?) jest wogóle sens tego ?

3. Jakie turbo do tego dobrać

4. Jakie z czego sprzęgło

5. Jak to wystroić wystarczy porządny chip tuning ?

6. Jak z dolotem i przelotem ?

7. O ile odprężyć silnik (jakiej grubości podkładki pod głowice lub flansza).

Co jeszcze radzicie zrobić jak to ogólnie wygląda sprawa z tym wszystkim ?

Pozdrawiam i dzięki z góry za odpowiedzi !!
Bizmot
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 30 kwi 2011, o 16:36
Lokalizacja: Libiąż

Silnik AFN Mody/Pytania ....

 

Postprzez Bradley » 30 kwi 2011, o 20:15

Bizmot napisał(a):2. Czy jest możliwość wsadzenia do silnika AFN samej głowicy z wtryskami i pompą z 2,5 (130KM) albo 2,4 (ten starszy silnik da to coś ?) jest wogóle sens tego ?

Nie ma fizycznej mozliwosci adaptacji bloku silnika 4 cylindrowego z gora od 5cio.



A reszta pytan padala juz wielo wielokrotnie.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez robzar89 » 1 maja 2011, o 06:51

Podepnę się pod temat :oops: Co do tematu to turbina AWX, wtryski większe, ewentualnie pompa + program, moc wzrośnie... to doczytałem :-P Ale ja się zastanawiam nad włożeniem tylko tubiny z AWX, bo moja to raczej nie pociągnie długo(zaczyna świszczeć przy przyspieszaniu :zdegustowany: ). No i tutaj pytania: :oops:
1. Co trzeba zmienić (chodzi o sterowanie) :?: Inne N75 :roll:
2. Czy bez zmiany kolektora turbawkę założę bez problemu,czy trzeba robić jakieś przeróbki :?: Jakie dokładnie :?: O dolocię wiem że trzeba przerobić, chyba można kupić szybkozłączkę :zawstydzony:
3. Obejdzie się bez regulacji ciśnienia czy nie :?: :wstyd:
4. Jaki jest ogólny sens założyć tylko takie turbo co mi to da :?: Czy skończy się problem z wieszaniem się przy 120km/h :?: Jaki przyrost mocy :?:
Z góry dzięki za odp. ;-) Tylko nie zjedzcie po mnie za bradzo :-P
robzar89
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 23 paź 2008, o 20:22
Lokalizacja: Jaszczew

Postprzez SotoM » 1 maja 2011, o 12:29

redukcja na przewód ci potrzebna aby waż podpiac a tak po za tym nic wiecej i bedzie dalej jeździł jak seria. aby była moc musi byc to wysterowane przez tunera lub kombinowac - regulacja sztangi turbiny i kombinacja pompa wtryskowa aby dac paliwa..
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez robzar89 » 1 maja 2011, o 18:18

Jaki byłby koszt wysterowania przez tunera i czy przez regulacje sztangi i dawki paliwa da się uzyskać to samo co zrobi tuner :?: Pozdrawiam
robzar89
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 23 paź 2008, o 20:22
Lokalizacja: Jaszczew

Postprzez leopard » 1 maja 2011, o 19:59

robzar89 napisał(a):Jaki byłby koszt wysterowania przez tunera i czy przez regulacje sztangi i dawki paliwa da się uzyskać to samo co zrobi tuner

koszt - w zalezności do kogo trafisz ...
nie kombinuj ze sztangą bo nic to nie da tak samo jak z dawką paliwa - załóż "nowe" turbulum i jedź modzic z softem

złapiesz okolice 140 KM (przy zdrowej pompie) i nie będziesz musiał ingerować w sprzęgło ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez robzar89 » 2 maja 2011, o 05:57

Jeśli chodzi o pompę to miałem ją niedawno robioną padło sterowanie w niej :kwasny: Będzie to miało wpływ na taki zabieg :?: Sprzęgło jest założone nowe ma może 4 miech dwu-masa :cwaniak:
robzar89
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 23 paź 2008, o 20:22
Lokalizacja: Jaszczew

Postprzez leopard » 2 maja 2011, o 21:46

robzar89 napisał(a):Jeśli chodzi o pompę to miałem ją niedawno robioną padło sterowanie w niej

sterowanie jest mało istotne w porównaniu ze zdrową hydrauliką pompy ...

sprzęgło - w zalezności co masz - jeśli wsadziłes komplet 228 mm - bedziesz mogl isc w nieco wyzszszy moment obrotowy
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez robzar89 » 3 maja 2011, o 05:40

Sprzęgło włożone Sachsa ale wymiarów nie pamiętam
robzar89
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 23 paź 2008, o 20:22
Lokalizacja: Jaszczew

Postprzez SotoM » 3 maja 2011, o 11:38

jak pozostało ci opakowanie po sprzęgle to zarzuć num. Sachs'a to zobaczymy co zapakowałeś...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez robzar89 » 3 maja 2011, o 11:55

Sachs nr. 2289000041
robzar89
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 23 paź 2008, o 20:22
Lokalizacja: Jaszczew

Postprzez SotoM » 3 maja 2011, o 12:09

czyli załozyłes komplet razem z 2umasem z tego wynika
ale jest to srednica 228mm i 28zebów na frezie
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości