silnik slaby i glosny

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

silnik slaby i glosny

Postprzez qristofer » 10 wrz 2013, o 21:17

witam. silnik 1.9d,po odpaleniu chodzi bardzo glosno,metaliczny dzwiek,po paru minutach troche sie wycisza ale nadal slychac metaliczny dzwiek plus jakies jakby cykanie. moc spadla o ok 15% auto zapala bez problemu. stalo sie to jak zostawilem auto na 3 tyg do konserwacji.auto stalo pod roznymi katami,moze nie azt ak wielkimi ale zawsze. w baku bylo malo paliwa. czy mogla przypchac sie pompa. wymienilem filtr paliwa ale nic to nie zmienilo. czy w pompie przy dolocie paliwa jest jeszcze jakies sitko. prosze o porade. nadmieniam ze przed tym zdarzeniem silnik byl jak zloto.A moze to calkiem co innego jest przyczyna.
qristofer
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 10 wrz 2013, o 20:10
Lokalizacja: jelenia gora

silnik slaby i glosny

 

Postprzez manus2008 » 11 wrz 2013, o 00:04

:cwaniak: kolego stawiam ze moga byc to wtryski :)
daj do sprawdzenia duzo to nie kosztuje
manus2008
Badacz tematu
 
Posty: 400
Dołączył(a): 9 lut 2011, o 21:46
Lokalizacja: SPI :D

Postprzez qristofer » 11 wrz 2013, o 16:55

dzieki trzeba sprobowac tak jak mowisz. a moze pasek rozrzadu mogl przeskoczyc na kole o jeden zab i zaplon sie przestawil?
qristofer
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 10 wrz 2013, o 20:10
Lokalizacja: jelenia gora

Postprzez Revo » 11 wrz 2013, o 22:18

No właśnie to miałem ci pisac bo jest to bardzo możliwe.
Możesz to w bardzo łatwy sposób sprawdzić . Przypuszczam że takie same znaki masz jak ja w 1.9TD także , pierwsze co to na skrzyni biegów masz z góry taki kapselek, zdejmujesz go i widzisz coś takiego :
Obrazek
Zdejmujesz prawe koło auta, kręcisz wałem aż taki znak kreska lub kropka pokryje się ze środkiem tego kółka na skrzyni, kręć bardzo powoli a niech druga osoba patrzy bo łatwo taki znak ucieka i ciężko wypatrzeć :przestraszony: .

Ok , właśnie ustawiłeś 1 znak , teraz patrz czy reszta się pokrywa, odkręcasz pokrywę wałka rozrządu, bierzesz jakiś płaskownik i patrzysz czy pasuję tak aby wsunąć go we wcięćie na wałku rozrządu od prawej strony :
Obrazek

Trzeci znak i ostatni to pompa wtryskowa, bierzesz teraz nie pamiętam ale jakąś nasadkę , wiertło lub sworzeń chyba w okolicy 14-17mm i wkładasz w otwór ten najmneijszy na kole, musi on przejść przez koło pompy i blok silnika .
Obrazek
No to tyle.
Avatar użytkownika
Revo
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 11 maja 2013, o 22:06
Lokalizacja: dojcze ogóren

Postprzez paliwo » 13 wrz 2013, o 17:49

10 nasadowa wystarczy i wszystko. tylko jak już będziesz napinacz przykręcać to nie rób tak jak co niektórzy że klucz nasadowy wybierają bo to jest wielki błąd..
paliwo
Badacz tematu
 
Posty: 304
Dołączył(a): 3 mar 2008, o 20:48
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez qristofer » 16 wrz 2013, o 16:39

dzieki za cenne informacje sprobuje to jakos ogarnac a jak nie dam rady to udam sie do mechanika tak czy siak do konca tygodnie mysle ze uda mi sie to zakonczyc i wtedy napisze co bylo przyczyna. Pozdrawiam.
qristofer
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 10 wrz 2013, o 20:10
Lokalizacja: jelenia gora


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 21 gości