Silnik

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Silnik

Postprzez arek7812 » 25 gru 2008, o 20:12

Witam.Chciałbym zapytać co myślicie o silnikach VW na pompo wtryskach?Czy może jednak na pompie?
arek7812
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 2 sty 2008, o 20:36
Lokalizacja: sierpc

Silnik

 

Postprzez morsdicti » 25 gru 2008, o 23:43

Na pompowtryskiwaczach na pewno głośniej (twardo) chodzi mniejsza kultura ale większa moc i na pewno go prościej uruchomić niż silnik na pompie .... no i jak się zepsuję to większe koszty naprawy (porównaj konstrukcję bloku silnika z pompowtryskiwaczami i bez ...) .... chociaż teraz nikt już nie produkuje silników w oparciu o inne rozwiązanie niż pompowtryskiwacze :) widać się przyjęło ...
morsdicti
Members
 
Posty: 625
Dołączył(a): 1 lis 2008, o 23:55
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez SotoM » 26 gru 2008, o 01:06

dobre motory...ale wadliwe sa przepływomierze,rozczelniajace sie zawory EGR wyciek z pod pokrywy wałka rozrządu i czasem bywa ze skonczy sie pompa paliwowo-podcisnieniowa...i standardowo zapiekajaca sie kierownica spalin w turbinie-standard w przypadku dla tych którzy staraja sie dbac o silnik i o portwel i jeżdźą krecac motor do max 2500obr/min.
ogólnie jak dla mnie - technologia zacna...chetnie bym taki motor upchał pod maskę swojego golfa...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez leopard » 26 gru 2008, o 01:50

tylko i wyłacznie 1.9 PD - jeśli chcesz upchnąc do siebie pod maskę -AWX/AVF 130 KM wystarczy - jeśli chcesz qpić coś z PD na pokładzie - ARL 150 KM - to jest to co misie lubią najbardziej ... bardzo wytrzymałe silniki - podatne na cziptuning - z ARL'a przy bardzo mocnym programie da się wyciągnąc ~ 200 KM bez dodatkowych inwestycji - z AVF/AWX ~180 KM :-|

BTW - jeśli 2.0 TDI - to tylko 8V a i z tymi silnikami są problemy ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez danielsonn » 26 gru 2008, o 15:50

SotoM napisał(a):standardowo zapiekajaca sie kierownica spalin w turbinie



ile kosztuje koszt jej naprawy i czy duzo jest z tym roboty tzn czy trzeba remontowac cala turbine czy tylko ta kierownice spalin ??
danielsonn
Czytacz
 
Posty: 124
Dołączył(a): 24 lis 2008, o 11:32
Lokalizacja: Wa-wa

Postprzez darkker » 26 gru 2008, o 17:05

danielsonn, z tego co mi wiadomo trzebw wyczyścić kierownicę , a ile roboty to nie wiem bo nie robiłem tego nigdy
darkker
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 20:04
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez SotoM » 27 gru 2008, o 00:10

jeśli wszystko ładnie sprawnie i po mysli idzie to dla zaawansowanego w ta robotę to jest 4 do 5ciu godzin... skutek uboczny tego to - wygladasz jak byś w kominie siedział :lol:
to jest tylko kwestia wyciagniecia turbiny na stół i zdięcia cześci żeliwnej do której przykrecony jest wydech, w której znajduje sie kierownica...ale trafia sie dużo róznych psikusów przy tej robocie...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez leopard » 27 gru 2008, o 02:14

SotoM napisał(a):to jest 4 do 5ciu godzin

taaa .. chyba w 2.0 TDI bo w starych klekotach to częściej te psikusy występują
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości