silniki na mrozie

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez leopard » 20 gru 2009, o 05:49

SotoM napisał(a):takze za bardzo sie nie przejmujcie i nie szukajcie nie wiadomo czego...

szukajcie szukajcie ... jeśli po minucie nadal telepie / krztusi się / kaprysi - proponuje przygladnąc się zaworkowi w filtrze paliwa (bimetal) - a w dalszej kolejności wtryskiwaczom ;-)
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

 

Postprzez Golfik1986 » 20 gru 2009, o 09:24

noo mi dzis kulal z rana wlasnie straszliwie ale bylo -20 u mnie i jakby nie palil na jeden gar. ale moment i zalapal. ale w piatek wymienilem ako a on mi dzis ledwo zakrecil praktycznie tragedia
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez saladrus » 20 gru 2009, o 11:14

ja grzeje mojego 1.8 tak do 30-40 st ...
Avatar użytkownika
saladrus
Members
 
Posty: 839
Dołączył(a): 18 lip 2008, o 20:57
Lokalizacja: Duszniki Zdrój

Postprzez Bradley » 20 gru 2009, o 11:49

Bije sie z myslami. Czy naprawiac Webasto czy nie. O odpalanie w sumie nie chodzi, ale w srodku jest przerazliwie zimno. Tylko skad na to wziac pieniadze :)

Jak stal od niedzieli do piatku pod chmurka to przy -9C zapalil z polobrotu.
Przy - 13C zapalil z polobrotu po czym zgasl. Drugi raz to samo, za trzecim juz go nie meczylem tylko przytrzymalem dluzej rozrusznik.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez kajtek » 20 gru 2009, o 12:33

u mnie autko stoi cały czas po chmurką i przy tych mrozach dla lepszego rozruchu 2 razy świeczki zagrzewam ale pali przy pierwszym obrocie rozrusznika a jak coś zatelepie to trwa to maks 2 sek dalej równo i ładnie klekocze, jedno co mnie męczy że aku, ma zaledwie 1,5 roku a wolno kreci rozrusznik, gdyby trzeba było ze 3-4 obroty do odpalenia to nie wiem czy by aku dał rade :/
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez saladrus » 20 gru 2009, o 13:21

ja dzisiaj przy -12 odpaliłem go z gazu !! i o dziwo lepiej chodził jak na benzynce !
Avatar użytkownika
saladrus
Members
 
Posty: 839
Dołączył(a): 18 lip 2008, o 20:57
Lokalizacja: Duszniki Zdrój

Postprzez jarekddz » 20 gru 2009, o 14:01

U mnie wczoraj w nocy -24 :hyhy: Z rana odpalam Golfiankę, nie ma żadnego problemu - jak w lato :D Biegi i wspomaganie tylko ciężej chodziły przez parę minet...
jarekddz
Members
 
Posty: 683
Dołączył(a): 23 lut 2009, o 23:47
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Golfik1986 » 20 gru 2009, o 14:30

u mnie dzis bylo -21 z rana i ciezko mial z odpaleniem a nowe ako. a poprzednie ako ktore mialem bylo niemieckie i bylo w golfie 9 lat niemcy jednak potrafia robic dobre rzeczy
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez gmadej » 21 gru 2009, o 22:12

Od 2-ch dni męczyłem się z rozruchem, pierwszego zbastowałem i poszedłem do pracy z buta. Wczoraj rano po ciężkich bojach u dogrzewaniu komory silnika przez 30 minut termowentylatorem ruszył. Co ciekawe jak wracając do domu wieczorem zgasiłem go na moment na stacji benzynowej przy rozgrzanym silniku miał po chwili postoju znów problem z rozruchem. Co się okazało, dolałem dobrego paliwa trochę uszlachetniacza i problem zniknął od ręki.

Zimą najważniejsze jest paliwo i jeszcze raz paliwo. Wczoraj gość pokazał mi co się dzieje ze zwykłym olejem na mrozie. Miał 2 słoiki w jednym zwykły diesel, w drugim ten kilka groszy droższy i lepszy i w tym pierwszym olej przypominał mętny, zważony rosół w drugim czyściutki i klarowny.
Na zimę można też dodawać dodatki, litrowa butelka kosztuje na stacji 30 zł i starcza na 1200 litrów paliwa (50ml na 60 litrów oleju)

Jedno jest pewne, po tych zabiegach z paliwem autko nawet po nocy na silnym mrozie pali na dotyk.
gmadej
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 18 lut 2009, o 22:01
Lokalizacja: NET

Postprzez Golfik1986 » 21 gru 2009, o 23:55

z paliwem sie zgodze moje w garazu po otwarciu banki bylo strasznie metne i jakby korzuch sie zrobil na gorze no coz musze je wyjezdzic ale zeszlej zimy lalem z bp paliwko i nie bylo rzadnego problemu z rozruchem choc nie bylo takich mrozow ale kilka dni tesh przywalilo
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Pascal » 22 gru 2009, o 01:58

SotoM napisał(a):takze za bardzo sie nie przejmujcie i nie szukajcie nie wiadomo czego...


Zgadzam się całkowicie.Jak wam telepie dłużej wtedy sprawdżcie świeczki,filtr paliwa bo może w nim jest woda a także odpowietrzcie bak.Dodatek uszlachetniający mile widziany ;-)
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez mazzieh84 » 22 gru 2009, o 14:28

Witam, mój też stoi pod chmurką, pali resztkami sił gdyż aku ma już 6 lat<ZAP> zauważyłem że nie ma w jednej grodzi Elektrolitu, i tak czas na nowy, gorzej jest ze skrzynią, biegi ledwie daja się przełączać...max-20 u mnie było;]
Avatar użytkownika
mazzieh84
Badacz tematu
 
Posty: 326
Dołączył(a): 19 paź 2008, o 22:38
Lokalizacja: Dobre Miasto

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości