silniki na mrozie

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez raf.sie » 22 gru 2009, o 18:20

a ja ostatnio ogladalem galileo i tam mowili ze takie odpalanie wczesniej nie ma sensu.po pierwsze olej gesty i na jalowym nie ma dobrego smarowania po drugie duzo dluzej sie grzeje
co za ......... naród
raf.sie
Badacz tematu
 
Posty: 259
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 14:10
Lokalizacja: somewhere

 

Postprzez SotoM » 22 gru 2009, o 23:47

raf.sie napisał(a):olej gesty i na jalowym nie ma dobrego smarowania
o czym wcześniej wspomniałe, poprostu pompa olejowa tego nie przetłacza... i hydro nie pracują dlatego jest efekt pracy silnika jakby nie na wszystkie cylindry.
ale co poanowie... juz jest jak dawniej pali jak zloto, nie telepie porostu reka odioł....??
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Golfik1986 » 23 gru 2009, o 01:02

no mrozy odeszly gada jak marzenie z rana a jush chcialem szukac nie wiadomo jakis przyczyn a samo problem sie rozwiazal :-P
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez ted3 » 3 sty 2010, o 11:09

U mnie przy -18 wywaliło olej przez pokrywę klawiatury.Silnik pracował na wolnych obrotach ok. 2 min, zanim ruszyłem.Wytarłem silnik i ruszyłem dalej,było ok.Profilaktycznie wymieniłem uszczelkę oleju.
ted3
Czytacz
 
Posty: 106
Dołączył(a): 26 cze 2007, o 10:57
Lokalizacja: wielkoplska

Postprzez SotoM » 3 sty 2010, o 11:38

ted3 napisał(a):Profilaktycznie wymieniłem uszczelkę oleju.
superowo....a gdzie ta uszczelka sie znajduje...?? :-) ;-) :lol:
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Jonko » 7 sty 2010, o 17:25

U mnie z rana tez ledwo oddychał odpalając mało sie nie rozsypał(hehe) tak załapywał klekocząc :cry: . Wymieniłem filtr paliwa nowe świece żarowe. No i pokazał na co go stać -12 całą noc stał rano 1 grzanie świec i ciabas Odpalił bez zachłystu :) :) :)
Jonko
Czytacz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 14 paź 2008, o 16:29
Lokalizacja: Elbląg

Postprzez dadi321vw » 21 sty 2010, o 22:47

Panowie mrozy wracają i postanowiłem poruszyć temat bo aż żal mi się robi mojego silnikczka co prawda stoi w garażu ale to taki blaszak można powiedzieć postanowiłem jutro obłozyć akumlator folia termoizolacyjną chciaż w ostanie mrozy nie miałem problemu z odpałem ale mimo wszystko jest mi go szkoda może taki przewrażliwiony jestem .:orany:
Avatar użytkownika
dadi321vw
Badacz tematu
 
Posty: 335
Dołączył(a): 18 gru 2009, o 21:38
Lokalizacja: TKA Zakrzów

Postprzez Golfik1986 » 21 sty 2010, o 22:55

to zrob to a po co sie chwalisz :lol:
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez SotoM » 21 sty 2010, o 23:22

a co ma wspólnego zal silnika z obłozeniem AQ...?? :-| i po co to...?? dobry AQ to nawet przy -30 bedzie kręcił... za miast go owija jakimis styropianami po wiejsku to juz lepiej zainwetowac w obudowe AQ z mk4...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez dadi321vw » 21 sty 2010, o 23:39

No niby nic nie ma wiadomo ale wiadomo też że ciepły akumlator inaczej kreci niż zimny,a czy po wiejsku czy nie po wiejsku to co to za róznica pod maske nikt nie zgląda a jak komuś prądu braknie na jeszcze jeden obrród to komu będzie wstyd temu co obłozył ztyropianem czy temu co nie odpalił.?Ja osobiscie z moim sprzętem nie miałem do tej pory problemu z otpałem a stoi albo pd chunurką alo w blaszaku. :-|
Avatar użytkownika
dadi321vw
Badacz tematu
 
Posty: 335
Dołączył(a): 18 gru 2009, o 21:38
Lokalizacja: TKA Zakrzów

Postprzez marcin291986 » 24 sty 2010, o 23:23

moim zdaniem niema sensu obkladac aku poniewaz po dluzszym czasie i tak temp aku spadnie a jak sie oblozy styropianem to sie zrobi cos w rodzaju lodowki przenosnej,taki maly termos trzymajacy zimno,poprostu trza wymienic jak jest stary i kupic wlasciwy do modelu (chodzi mi o ilosc Ah zeby nie za duzo lub nie za malo)
marcin291986
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 15 gru 2008, o 22:26
Lokalizacja: gdansk

Postprzez sebastianW » 24 sty 2010, o 23:34

Jakie obwijanie AQ????? :zdziwko: to nic nie da przy takich zaj... mrozach :-x sprawność AQ przy temp -25 spada nawet o 30%. Ja swój zabieram do domu na noc. Różnica jest ogromna :-D
sebastianW
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 15 cze 2008, o 21:34
Lokalizacja: Łódź

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości