Skąd ten wężyk

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Skąd ten wężyk

Postprzez KrOOpekkk » 21 maja 2009, o 19:42

znalazłem ostatnio wężyk do niczego nie podpięty od czego on mógł odlecieć :oops: Obrazek Obrazek
Obrazek
Ostatnio edytowano 22 maja 2009, o 07:37 przez KrOOpekkk, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
KrOOpekkk
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 5 sty 2008, o 21:58
Lokalizacja: Tarnów

Skąd ten wężyk

 

Postprzez SotoM » 21 maja 2009, o 23:21

jak masz serwo to czarne okrągłe - do niego jest wpasowany gruby czarny plastikowy przewód od podciśnienia - na nim jest zaworek jednokierunkowy - zobacz czy tam jest wszystko popodłanczane...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez KrOOpekkk » 23 maja 2009, o 16:03

tak tam idzie jeden wezyk ktory wlasnie jest blisko tego a ten drugi gdzie?
Avatar użytkownika
KrOOpekkk
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 5 sty 2008, o 21:58
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez Bradley » 23 maja 2009, o 19:40

Jesli to N75 albo N18 to mozliwe, ze po prostu zamiast podlaczenia do kolektora czy gdzies w dolocie wezyk jest puszczony w atmosfere. Nie jest w tym nic zlego, aczkolwiek nie potwierdze czy w tym miejscu jest n75 czy n18 bo nie posiadam AFNa.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez KrOOpekkk » 23 maja 2009, o 20:42

chyba mam problemy z czytaniem ze zrozumieniem bo ni grzyba nie rozumiem co do mnie piszesz :shock:
Avatar użytkownika
KrOOpekkk
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 5 sty 2008, o 21:58
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez Bradley » 23 maja 2009, o 23:42

Masz silnik AFN?
Jesli tak to masz turbo ze zmienna geometria i zaworek n75 jest inny niz w 1Z ale rowniez posiada on krociec ktorym wraca powietrze gdy zadane cisnienie doladowania nie jest osiagniete (w silnikach gdzie doladowanie sterowane jest cisnieniowo).
Ostatnio moja uwage w silniku ALH zwrocil uwage wlasnie taki wezyk ktory nie byl nigdzie podlaczony a wychodzil z zaworka n75 i byl zmostkowany razem z zaworkiem n18.
Zdjecia sa niewyraznie i nie widze :P
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez KrOOpekkk » 24 maja 2009, o 07:47

nie, nie mam AFN-a mam silnik ALE
Avatar użytkownika
KrOOpekkk
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 5 sty 2008, o 21:58
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez Bradley » 24 maja 2009, o 11:54

To jak masz ALE to sie poddaje :zakrecony:
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez KrOOpekkk » 24 maja 2009, o 11:59

buuuuu...... zrobie możę lepsze fotki to może ktoś pomoże
Avatar użytkownika
KrOOpekkk
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 5 sty 2008, o 21:58
Lokalizacja: Tarnów


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości