Słaba moc

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Słaba moc

Postprzez 360st0pni » 22 cze 2008, o 10:47

Siema Chłopaki jestem tu nowy i mam taki problem. Mam golfa TDi 110 koni i gdy sie rozpęczam to na początku dobrze ciągnie czuc ze samochód ma buta ale przy obrotach tak mniej wiecej 2600 do 2800 tak jakby troche tracil tą moc i okolo 3000 obrotów dostaje znowu buta asz w siedzenia wciska co to moze byc?? filtr powietrza wymienilem ze 3 dni temu i jutro chce wymienic filtr paliwa bo niedawno kupilem golfa i nie wiem ile jezdzone bylo na tym filtrze.
360st0pni
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 21 cze 2008, o 22:43
Lokalizacja: Zambrów

Słaba moc

 

Postprzez K@mil » 22 cze 2008, o 10:58

Dobrze piszesz najpierw wymien filtr paliwa i zobacz jak sie jezdzi :D i daj znacz czy cos sie poprawilo pzdr. :mrgreen:
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez 360st0pni » 22 cze 2008, o 11:00

ok dzięki jutro napisze czy jest gitara czy dalej Lipa ;))
360st0pni
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 21 cze 2008, o 22:43
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez leopard » 23 cze 2008, o 00:25

jeśli nie będzie poprawy - zapodaj logi VAG'coma - 01->08->011

ciekawe jak wyglądają łopaty turbulum po stronie tłoczącej :zdegustowany:
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez 360st0pni » 23 cze 2008, o 20:08

hehe chlopaki ja nie jestem taki spec jak wy więc prosilbym deko jasniej i nie ma poprawy po wymianie tego filtra
360st0pni
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 21 cze 2008, o 22:43
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez SotoM » 23 cze 2008, o 22:47

chodzi o to ze możesz juz mieć zajechana turbinę. moze juz byc zjechany wirniczek lub przytarta kierownica spalin w turbinie i to moze byc powód ze gofer ci nie jeżdzi jak powinien. proponował bym ci sie udać do jakiegos innego miasta gdzie jest jakiś słynny warsztat który zajmuje sie takimi sprawami konkretna diagnostyka i zeby ci go sprawdzili. bo tak mozna gdybac a sam i tak nic nie zrobisz. bo to naprawde sa grubsze sprawy....
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez 360st0pni » 24 cze 2008, o 17:16

aha a nie wiecie moze gdzie na podlasiu jest taki zaklad co zna sie konkretnie na robocie??

[ Dodano: 2008-06-24, 17:35 ]
a i jeszcze jedno pytanie doSOTOM-ana dobrej diagnostyce jesli wykryje ze cos jest nie tak z turbiną to tak ogólnie czy wykaze dokladnie co jest z nią nie tak?
360st0pni
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 21 cze 2008, o 22:43
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez bula » 24 cze 2008, o 17:58

Wiesz ja miałem tak samo. Wyczyść przepływomierz. Ustaw pompę.
bula
Czytacz
 
Posty: 37
Dołączył(a): 5 maja 2008, o 20:21
Lokalizacja: Raciąż

Postprzez SotoM » 24 cze 2008, o 19:52

360st0pni napisał(a):aha a nie wiecie moze gdzie na podlasiu jest taki zaklad co zna sie konkretnie na robocie??

[ Dodano: 2008-06-24, 17:35 ]
a i jeszcze jedno pytanie doSOTOM-ana dobrej diagnostyce jesli wykryje ze cos jest nie tak z turbiną to tak ogólnie czy wykaze dokladnie co jest z nią nie tak?

jesli podepnie go ktoś kompetetny pod kompa najlepiej VAG-com.i sprawdzi to wszystko bedzie wiadomo. turbo sprawdza kompe pod obciażeniem. pokazane jest doładowanie wymagane i doładowanie jakie otrzymuje. jeśli bedzie sie pokrywało to turbawka jest GICIO a jesli otrzymywane nie bedą sie pokrywały z wymaganymi czyli pomiar bedzie za niski to wtedy turbawka do wyjecia. albo kierownica spalin albo możesz juz mieć wyrezany wirnik po stronie zimnej jak. tam sa jekby 2 rzedy łopatek. i jesli sie spojzy centralnie na oskę i bedzie widac drugi rząd łopatek to juz lipa. a co jest powodem zrezania łopatek?? filtr powietrza. przedostaje sie z powietrzem syf i to szlifuje łopatki.no a kierownica sie zaciera od spalin.to standard w AFNach jak i w innych turbinach.a zmieniłes juz ten filtr paliwa?? bo ja miałem kiedys coś takiego ze do 3000tyś kręcił sie jak wsciekły i po 3000doła łapał. na kompie wyszło ze przepływka tnie pomiar. a powordem było to ze był zawalony syfem filtr paliwa. popma przy takich obrotach ciagneła paliwo filtr juz btł zapchany i był opór przepływu paliwa przez nigo wiec nastawnik krzyczał do ECU nie mam juz paliwa a przepływka na to skoro on juz nie ma paliwa to ja nie daję powietrza i wtym monecie przepływka cieła pomiar i nastapywał dół jak by wogole turbo sie wyłaczało. zmieniłem filtr i po 5ciu minutach pracy gofer zaczoł sie kręcic do 5000.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez 360st0pni » 24 cze 2008, o 20:44

zmienilem zmienilem on krecic to sie kręci bez problemu tylko wczoraj go testowalem po zmianie tego filtra i zauwarzylem zeon tak od 2000 do 2400 ciągnie pozniej następuje spadek mocy i od tez tak mniej wiecej 2800 ,3000 obrotów zaczyna znowu ciągnąć ale kiedys po dluzej jezdzie tak po okolo 150 km. byla poprawa wiec mysle ze podjade na diagnostyke i spradze bo takie gdybanie to nic nie pomoze. Dzięki za wyjasnienie fajnie to napisales hehe;)) i jeszcze jedno te vag.com to jest takie oprogramowanie w tych komputerach czy jak to zpaytac w danej stacji diagnostycznej czy mają tego vaga.
360st0pni
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 21 cze 2008, o 22:43
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez SotoM » 24 cze 2008, o 22:13

najlepiej aby był VAG bo to moga także sprawdzić ESI tronic'kiem programem bosch'wskim. trzeba sprawdzić turbo w czasie jazdy - pod obciążeniem. jeszcze jedna mysl mi przyszła. może też ci sie podwieszać zaworek N75 od sterowania podciśnienim do turbo. on jest zamocowany nad zbiorniczkiem płynu hamulcowego. tam są 2 obok siebie to ten N75 to jest z białym łebkiem z którego wychodzi biały ktuciec.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości