Słaby golf 1z - logi do oceny

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Słaby golf 1z - logi do oceny

Postprzez mariuszole » 17 wrz 2010, o 23:49

Witam, tym razem proszę o ocenę golfa III (1z `96) mojego brata, ponieważ słabo przyspiesza i ma wysokie obroty na postoju, zrobiłem logi na biegu jałowym :

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mariuszole1_22659.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mariuszole1_22662.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mariuszole1_22661.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/mariuszole1_22663.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/mariuszole1_22660.html

Proszę o interpretację :)
mariuszole
Czytacz
 
Posty: 87
Dołączył(a): 11 sie 2008, o 21:52
Lokalizacja: Okolice Krakowa

Słaby golf 1z - logi do oceny

 

Postprzez Bradley » 18 wrz 2010, o 14:14

mariuszole, to zrob logi na biegu 3 albo 4, dynamiczne
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez leopard » 18 wrz 2010, o 21:56

000 temperatura plynu chlodzacego zbyt niska - masa powietrza zasysanego zbyt wysoka - czy w tym aucie jest odlaczony EGR ??
w 001 - minimalnie za wysoka dawka paliwa - nie szarpie pod obciazeniem ??
daj dynamiczne - pewnie przeplywomierz sfixowala;)
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez mariuszole » 29 wrz 2010, o 12:42

ERG jest zaślepiony, na desce rozdzielczej pokazuje 90 stopni płynu chłodzącego.

Logi:
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mariuszole1_23596.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mariuszole1_23595.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mariuszole1_23597.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mariuszole1_23598.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mariuszole1_23600.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/mariuszole1_23599.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mariuszole1_23601.html

W grupie 001 są zrobione logi z błędem i bez błędu. Auto dostaje taki błąd pod dużym obciążeniem:
00575 - Intake Manifold Pressure
17-00 - Control Difference

Co mu dolega??
mariuszole
Czytacz
 
Posty: 87
Dołączył(a): 11 sie 2008, o 21:52
Lokalizacja: Okolice Krakowa

Postprzez leopard » 29 wrz 2010, o 12:54

mariuszole napisał(a):Co mu dolega

nie masz doladowania - sprawdz N75- lub masz dziure w dolocie
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez mariuszole » 29 wrz 2010, o 14:28

Auto nie dymi to wychodzi na uszkodzony na zwór N75, podmienię ze swoje auta i sprawdzę :)

edit:
Przełożyłem swój zaworek N75 do tego auta, przepływkę również, nic się nie zmieniło, gdzie teraz szukać przyczyny?
mariuszole
Czytacz
 
Posty: 87
Dołączył(a): 11 sie 2008, o 21:52
Lokalizacja: Okolice Krakowa

Postprzez leopard » 30 wrz 2010, o 01:18

mariuszole napisał(a):gdzie teraz szukać przyczyny

VAG jakies bledy pokazal ??
daj log dynamiczny z 008 - jak dawki wygladaja ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości