przez Piaggio » 30 sie 2011, o 12:11
Na samym początku napisałeś że na autostradzie przy 4 tys obrotów czujesz spadek mocy, później że nie chce ci więcej ciągnąć niż 4 tys obrotów, więc może określ się dokładnie, czy po wyżej 4 tys czujesz spadek mocy? Czy nie cię ci jechać więcej niż 4 tys, obrotów. Normalne jest chyba że silniki mają swoje określone osiągi i w pewnych zakresach obrotowych, czują się najlepiej i produkują najwięcej mocy i momentu obrotowego, a po przekroczeniu tych wartości osiągi spadają, bo to tak jak by zapytać się dlaczego auto nie chce mi jechać więcej niż 200km/h choć na liczniku ma 220 albo dlaczego od zera do powiedzmy 150 przyspiesza bardzo dynamicznie a później dynamika spada i ciężej jest mu się rozpędzać- pewnych barier niestety nie przeskoczymy, w silnikach benzynowych przyrost mocy i momentu obrotowego czujesz w górnych partiach obrotów, z kolei w silnikach diezla cały ten proces zaczyna się od "dołu" i tu chyba nikt nie boi się kręcić diezla- tak jak napisałeś, i masz rację po to jest forum aby dyskutować i wyrażac swoją opinię. pozdrawiam
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!