Spadek mocy przy 4000obr

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez leopard » 27 sie 2011, o 03:40

Snejk18 napisał(a):qrde, kocham jak ktoś wyrywa jakiś tekst z kontekstu...

rozmawiacie z 2ch poziomow - sotom i bradley maja programy zmodyfikowane - ich auta ciagna do okolic 4200/4500 RPM (zazwyczaj tak modyfikuje sie programy) w oryginalnym sofcie TDI puchnie przy ~ 3800RPM stad roznice w waszych odczuciach
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

 

Postprzez SotoM » 27 sie 2011, o 10:43

dobra... 90konny motor ze swoja ori skrzynią poleci licznikowo 195km/h ,z górki 200moze przekroczyc ALE przy 195km masz na 5tym biegu 4300rpm gdzie praktycznie turbo juz sie konczy bo dalej nie da rady pociagnac(chyba ze po modyfikacji sterownik jak wspomnial Leopard) stad odczuwalne jest przyhamowanie/brak ciagu. do tego skrzyni juz nie pozwala na wiecej jedno drugie ogranicza.
I niech nikt mi nie .....er...oli herezji ze on swoim 90konnym kiblem poleci na luzie w rozpiętej bluzie 200km/h... chyba ze ma skrzynie od 110tki lub przełozone tryby 5go biegu tez od 110tki o czym nie wie ze były właściciel cos robił...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Bradley » 27 sie 2011, o 15:26

SotoM, 90tka nie ma szans na 200. Ja polecialem 205 wg gps i to ze 125KM. Wiem, ze tyle pojdzie i nie bede tego sprawdzal bo nie potrzebuje jezdzic z predkosciami powyzej 150. Nawet liczylem kiedys sile napedowa i opory aero i by sie zgadzalo. Wiecej nie da rady pojechac din, chyba ze z wiatrem w plecy i z solidnej gorki.
Jezdzilem seria i tez krecila sie do konca (4600) to w kwestii odcinki din, i michail55
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez michail55 » 29 sie 2011, o 18:30

to ja juz nic nie wiem z tego :-o to wreszccie powinien wytracac moc przy 4000 czy nie
michail55
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 4 sie 2011, o 18:30
Lokalizacja: Kraków

Postprzez star1466 » 29 sie 2011, o 19:22

ja dziś przepaliłem swojego i powiem ci tak do 4200 ciągnie równo potem jakby lekki spadek mocy i ciągnie dalej do 4500 i przy tych obrotach to już konkretny spadek. Ja swoim jeżdże tak normalnie do 3000 a czasem przy wyprzedzaniu do 4000 wyżej nie ma sensu bo raz że silnik dostaje dwa duzo wiecej pali trzy poprostu lepiej zmienić bieg bo zejdzie z obrotów w okolice najlepszego momentu i znowu wyrwie do przodu ;-)
star1466
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 2 kwi 2011, o 19:12
Lokalizacja: Tychowo

Postprzez michail55 » 29 sie 2011, o 19:27

no to moze rzeczywiscie to jest silnik stworzony pod 4000tys obrotow ale i tak ten filtr paliwa mi siedzi od pewnego czasu i go wymienie :cisza:
michail55
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 4 sie 2011, o 18:30
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Piaggio » 30 sie 2011, o 12:11

Na samym początku napisałeś że na autostradzie przy 4 tys obrotów czujesz spadek mocy, później że nie chce ci więcej ciągnąć niż 4 tys obrotów, więc może określ się dokładnie, czy po wyżej 4 tys czujesz spadek mocy? Czy nie cię ci jechać więcej niż 4 tys, obrotów. Normalne jest chyba że silniki mają swoje określone osiągi i w pewnych zakresach obrotowych, czują się najlepiej i produkują najwięcej mocy i momentu obrotowego, a po przekroczeniu tych wartości osiągi spadają, bo to tak jak by zapytać się dlaczego auto nie chce mi jechać więcej niż 200km/h choć na liczniku ma 220 albo dlaczego od zera do powiedzmy 150 przyspiesza bardzo dynamicznie a później dynamika spada i ciężej jest mu się rozpędzać- pewnych barier niestety nie przeskoczymy, w silnikach benzynowych przyrost mocy i momentu obrotowego czujesz w górnych partiach obrotów, z kolei w silnikach diezla cały ten proces zaczyna się od "dołu" i tu chyba nikt nie boi się kręcić diezla- tak jak napisałeś, i masz rację po to jest forum aby dyskutować i wyrażac swoją opinię. pozdrawiam
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez michail55 » 3 wrz 2011, o 01:21

dzieki po wymiance filtra paliwa wszystko dziala elegancko :super:
michail55
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 4 sie 2011, o 18:30
Lokalizacja: Kraków

Postprzez SotoM » 4 wrz 2011, o 11:50

no i fantastycznie... jesli po podpieciu wozu pod VAG'a nic nie wychodzi jest 0 błedów a sa problemy - filtr paliwa jest lekiem na wiele problemów zwiazanych z niedomaganiem...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości