spadek mocy

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

spadek mocy

Postprzez marcin2105 » 20 cze 2008, o 16:48

witam. mam golfa III 1,9 TDI 90 KM. Mam mały problem ponieważ auto nie chce sie rozpędzic wiecej niz 140 km/h. Wymieniłem węze idące od turba do inteckulera bo były pęknięte i po tej wymianie auto na dodatek straciło na przyspieszeniu. Jeden z węzy był obgklejony taśmą izolacyjna i miał przez to zmniejszony przekruj myslalem ze jego wymiana poprawi prace silnika ale niestety tak sioie nie stało a na dodatek mam wrazenie jak by auto słabiej się rozpędazło. może trzeba kompa zresetowac bo sie przestawił na mniejszą ilość powietrza??
marcin2105
Czytacz
 
Posty: 135
Dołączył(a): 9 cze 2008, o 23:04
Lokalizacja: Potok

spadek mocy

 

Postprzez wazki21 » 20 cze 2008, o 16:53

Kiedy kolego wymieniałeś filtr paliwa?....zacznij od niego...
wazki21
Czytacz
 
Posty: 100
Dołączył(a): 19 lut 2008, o 15:08
Lokalizacja: OPOLSKIE

Postprzez marcin2105 » 20 cze 2008, o 17:40

nie wiem kiedy był wymieniany filtr paliwa bo kupiłem auto tydzień temu. Auto jest sprowadzone z zagranicy
marcin2105
Czytacz
 
Posty: 135
Dołączył(a): 9 cze 2008, o 23:04
Lokalizacja: Potok

Postprzez SotoM » 20 cze 2008, o 17:52

komputer sie sam nie przestawi.a odepnij wtykę z przepływomierza i zobacz jak bedzie jechał. jesli chodzi o filtr paliwa - to jak bedzie zapchany albo wogole bedzie w nim syf to auto bedzie ci sie wkrecało do 3000obr/min jak wsiekłe a wyżej bedzie miał muła jak by wogole turbo nie chodziło. zobacz czy w przewodzie żółtym od zasilania -z filtra paliwa do pompy wtryskowej w raz z paliwem idą do pompy bąbelki powietrza. jesli tak to nbie masz co sie zastanawiać - nowy filtr pakuj i nowe opaski zaciskowe na wężyki. tylko nie wkładaj pustego filtra. zalej go najpierw roba i dopiero go włóż i podlącz wszystko. odpal i odrazu daj mu troszke w gaz tak na 2000obr zeby powietrze4 sobie przepompował.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez marcin2105 » 21 cze 2008, o 09:20

dlatego pytam o komputer bo miałem wczesniej forda fieste i rozleciał mi sie katalizator i zatkał tłumik i auto nie chciało jechac. po wymianie tłumika i wycieciu katalizatora tez nie chcial jechac do piero ja odłączyłem akumulator to sie poprawiło. Mysłałem ze moze tu tez tak jest bo jedna rurka gumowa od turba byla oklejona tasmą izolacyjna bo pekla ale po oklejeniu zmniejszył sie przekruj. Musłałem ze moze komputer steruje dawka powietrza
marcin2105
Czytacz
 
Posty: 135
Dołączył(a): 9 cze 2008, o 23:04
Lokalizacja: Potok

Postprzez SotoM » 21 cze 2008, o 14:35

hehe kolego nie mieszaj guwna(forda) z twarogiem(VW).a popatrz czy wszystkie węzyki od nadciśnienia są całe nie poparciałe. a posłuchaj jak wączysz zapłon to czy cyka sobie zaworek który jest przy filtrze paliwa.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez marcin2105 » 22 cze 2008, o 14:11

Gdzie dokładnie znajduje sie ten zaworek?? i trzeba tylko przekrecic zapłon czy zapalic auto zeby go sprawdzic?? Jeden węzyk wymieniłem bo był przetarty i płaski. Reszta węzyków tez ma przetarta materiałową osłone alesą jeszcze okrągłe i twarde. moze je tez trzeba wymienic??
marcin2105
Czytacz
 
Posty: 135
Dołączył(a): 9 cze 2008, o 23:04
Lokalizacja: Potok

Postprzez SotoM » 22 cze 2008, o 22:41

a to jeszcze zależy jaki masz silnik czy 90 czy 110km?? ja 90tka to ten zaworek powinien być przykręcony na fartuchu prawym pod maską miedzy filtrem paliwa a pucha filtra powietrza.- tylko wącz zapłon i powinienes słyszeć takie szybkie cyk cyk cyk.... a jesli to jest 110tka to zawór od sterowania turbo powinien byc zamocowany na scianie grodziowej nad zbiorniczkiem wyrównawczym płynu hamulcowego - zaworek N75 z biała główką.

[ Dodano: 2008-06-22, 22:43 ]
co to przewodów podcisnieniowych to je najlepiej powymieniaj wszystkie. materiał sie ztyrał a guma twarda- to świadczy ze przewody juz są stwardniałe ze starosci i ciepła i moga miec gdzieś pekniecia.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez marcin2105 » 22 cze 2008, o 23:24

wielkie dzieki jutro sprawdze ten zaworem. mam 90 KM. A jezeli by go nie było słychac?? trzeba wymienic na nowy czy to oznaka nieszczelnych wezyków?? odnosnie tych weżyków to zastanawia mnie co to za przewód który wychodzi tak jakby od tyrba i wchodzi do sciany grodziowej tak jakby do srodka auta bo ten wezyk jest poklejony tasmą izolacyjna. Sorki ze tak Ci zawracam głowe ale nie mam skad sie dowiedziec co jest do czego
marcin2105
Czytacz
 
Posty: 135
Dołączył(a): 9 cze 2008, o 23:04
Lokalizacja: Potok

Postprzez leopard » 23 cze 2008, o 00:17

jeśli twój golf to 1Z - sprawdź czy masz podciśnienia puszczone wg tego schematu ...


Obrazek
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez marcin2105 » 24 cze 2008, o 23:36

Chyba ten schemat nie pasuje do mojego auta bo troche inaczej ida kolory wezy niz na rysunku a po drugie wydaje mi sie ze na schemacie zawór jest koło zbiorniczka z płynem do chłodnicy a u mnie jest koło filtra paliwa
marcin2105
Czytacz
 
Posty: 135
Dołączył(a): 9 cze 2008, o 23:04
Lokalizacja: Potok

Postprzez SotoM » 24 cze 2008, o 23:39

no to dobrze. masz 1Z 90cio konny motor. to jak u ciebie sa weżyki inaczej to czyliu mogą byc pomylone.

[ Dodano: 2008-06-24, 23:43 ]
marcin2105 napisał(a):wielkie dzieki jutro sprawdze ten zaworem. mam 90 KM. A jezeli by go nie było słychac?? trzeba wymienic na nowy czy to oznaka nieszczelnych wezyków?? odnosnie tych weżyków to zastanawia mnie co to za przewód który wychodzi tak jakby od tyrba i wchodzi do sciany grodziowej tak jakby do srodka auta bo ten wezyk jest poklejony tasmą izolacyjna. Sorki ze tak Ci zawracam głowe ale nie mam skad sie dowiedziec co jest do czego

ten wężyk idzie do koputera który jest właśnie na podszybiu, wymień go.spoko luzik po to jest 4um zeby zawracać głowe ;-)
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości

cron