Spadek mocy, turbinę czuć od 2,2krph. Co jest?

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Spadek mocy, turbinę czuć od 2,2krph. Co jest?

Postprzez Franc » 8 sie 2010, o 22:18

Zauważyłem , że mam wolniejsze auto. Subiektywnie. 8-) Turbina wciska w fotel jak obroty dojdą do 2,200. Ale do 4000 chyba nie ukręcę na 3-ce.
O osiągnięciu max, mogę pomażyć. coś się dusi.
Może wężyki do turbiny coś mają z tym wspólnego? Dziś znalazłem takiego co idzie z turbina na podszybie -był przetarty.
Nie wiem co jest. Komputer błędów nie pokazał,
Za wolno jeżdżę i sie zamulił?
Poradźcie bo już mi się pomysły skończyły.
Ostatnio edytowano 9 sie 2010, o 21:42 przez Franc, łącznie edytowano 1 raz
Franc
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 7 sie 2008, o 16:51
Lokalizacja: Bełchatów

Spadek mocy, turbinę czuć od 2,2krph. Co jest?

 

Postprzez leopard » 9 sie 2010, o 02:28

radze ...
VAG'a podłaczyc i zaglądnąc w bloki wartosci mierzonych - to że nie ma błedów nie oznacza że wszystko bangla pod maska
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Franc » 9 sie 2010, o 07:03

hehe,
Vaga mam tylko angielskiego, jeśli chodzi o pełną wersję.
Nawet nie wiem o czym piszesz i jak i czego szukać, jakie ustawienia są prawidłowe a jakie nie. Zostaje profesjonalny zakład naprawczy. Ale dzięki za podpowiedź. :)

[ Dodano: 2010-08-09, 12:58 ]
A powiedźcie jeszcze od ilu rph u Was czuć że turbina naprawdę ciągnie?
Franc
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 7 sie 2008, o 16:51
Lokalizacja: Bełchatów

Postprzez Golfik1986 » 9 sie 2010, o 13:35

od 1.8
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Franc » 23 wrz 2010, o 09:01

Sprawdziłem Vagiem- zero błędów i reszta wskazań też ok.
Podejrzenie padło na wężyki podciśnienia, bo coś nie gra:Te rury od powietrza powinny puchnąc jak się dodaje gazu. A Robią sie twarde dopiero na wysokich obrotach.
Coś jest w takim razie na rzeczy.
Ma ktoś schemat tych wężyków? Czy schemat od wersji 110KM będzie pasował jak z linku poniżej?
http://www.golf3.pl/topics10/wszystkie- ... iew=newest
Franc
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 7 sie 2008, o 16:51
Lokalizacja: Bełchatów

Postprzez leopard » 23 wrz 2010, o 12:43

tu masz do 1Z ...

Obrazek
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Franc » 23 wrz 2010, o 14:58

To jakiś specjalny wężyk? Średnica itp. Czy zwyczajnie dostane w motoryzacyjnym i będzie ok. Jakoś to się zaciska, czy tylko wkłada/wciska na siłę? Pytam tez o rozbiórkę, wyciąganie starych-tez na siłę ciągnąć za wężyk?
Franc
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 7 sie 2008, o 16:51
Lokalizacja: Bełchatów

Postprzez Procent » 23 wrz 2010, o 20:09

U mnie jak dotąd czuć było turbinę od 1800 rpm, teraz po podniesieniu ciśnienia na 0,95 bara i korygacji łopatek bo się przywieszała ciągnie od 1500 rpm
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Franc » 17 paź 2010, o 20:40

Mam już odpowiedź.
Zaciął się zawór recyrkulacji spalin i zawalił mi cały układ w tym przepływomierz.
Teraz już jest ok. i jeżdżę już normalnie. :)
Franc
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 7 sie 2008, o 16:51
Lokalizacja: Bełchatów


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości