Spadek mocy w dolnych obrotach

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez stowa86 » 17 maja 2010, o 18:32

Witam ponownie. Wężyki były źle pozakładane, przepływke wymieniłem i oto logi:
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/stowa86_12802.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/stowa86_12803.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/stowa86_12804.html
Grupy: 008,008 - http://vaglog.rtnet.pl/stowa86_12805.html
Grupy: 001,004,007 - http://vaglog.rtnet.pl/stowa86_12806.html

[ Dodano: 2010-05-17, 18:38 ]
Tak patrze na te logi i :-x obsługując laptopa nie spisał sie z wciśnięciem klawisza STOP
Moc jest bogiem,Prędkość nałogiem,Nitro zabawa a Turbo podstawa!!!
Avatar użytkownika
stowa86
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 14 sty 2009, o 00:43
Lokalizacja: ok. INOWROCŁAW

 

Postprzez leopard » 18 maja 2010, o 01:23

nie jest źle ...
turbo minimalnie przeładowuje - w przypadku ECU 8bit i przy tak małym przeładowaniu wyjdzie tylko na plus ;)

przepływomierz mogłby byc lepszy - co qpiłeś ori pierburg czy jakiś zamiennik ??

korekcje na wtryskach spadły - kontroluj spalanie - jeśli będzie palił więcej niż normalnie - szykuj się do wymiany - chyba że wartości są zawyżone via nastawnik pompy

ograniczniki : via MAF cały czas nie osiąga wartości nominalnych - patrz przepływomierz

nastawnik pompy - puknij w niego młotkiem - ustaw dawkę na 3.5 mg do 4.0 mg max - i zaloguj jeszcze raz 013

synchronizacja nadal do poprawki via VAG lub mechaniczne ustawienie rozrządu

termostat do wymiany ...

ogólnie jest o niebo lepiej niz było - teraz zostały niuanse do zrobienia i będzie piękna seria
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez stowa86 » 18 maja 2010, o 10:46

Powiem ze jest duża różnica w porównaniu z tym co było wcześniej(teraz ładnie ciągnie). Co do przepływomierza do ori pierburga ( dostałem za flaszkę wiec brałem bez zastanowienia)
Porobię resztę i sie odezwę

A dla Ciebie Leopard :padam:

[ Dodano: 2010-05-18, 11:16 ]
leopard napisał(a):ustaw dawkę na 3.5 mg do 4.0 mg max


Prosze wytłumaczyć jak dziecku w przedszkolu :-)
Moc jest bogiem,Prędkość nałogiem,Nitro zabawa a Turbo podstawa!!!
Avatar użytkownika
stowa86
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 14 sty 2009, o 00:43
Lokalizacja: ok. INOWROCŁAW

Postprzez Bradley » 18 maja 2010, o 13:30

leopard napisał(a):przepływomierz do wymiany - powinien pokazać ~ 850 mg twój pokazuje 585 max

A jaki przeplywomierz pokaze 850mg/suw przy calkowitym lub czesciowym braku doladowania? Najpierw ogarniecie sprawy doladowania, pozniej sprawdzanie czy dobrze mierzy.
leopard napisał(a):temp. płynu 80'C - termostat do wymiany - chyba że po prostu nie dogrzałes silnika

Lub padniety czujnik...
leopard napisał(a):ograniczniki : via MAF cały czas nie osiąga wartości nominalnych - patrz przepływomierz

Przeciez paliwa nie ucina.
leopard napisał(a):BTW - jeśli zdecydujesz się na taką operację - bierz ori do 1Z - końcówki od AFN'a nie sprawdzą się w twoich korpusach (pilot 190bar)

Dlaczego skoro AFN ma pilot 190 tak jak 1Z
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez stowa86 » 18 maja 2010, o 14:26

Bradley napisał(a):leopard napisał/a:
temp. płynu 80'C - termostat do wymiany - chyba że po prostu nie dogrzałes silnika

Lub padniety czujnik...


Co do termostatu do dodam ze na wyświetlaczu w golfie temp. pokazuje 90'C
Moc jest bogiem,Prędkość nałogiem,Nitro zabawa a Turbo podstawa!!!
Avatar użytkownika
stowa86
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 14 sty 2009, o 00:43
Lokalizacja: ok. INOWROCŁAW

Postprzez leopard » 19 maja 2010, o 01:14

Bradley napisał(a):A jaki przeplywomierz pokaze 850mg/suw przy calkowitym lub czesciowym braku doladowania

trzymaj się tematu - ponad jeden bar przy nieszczelnym układzie ??
Bradley napisał(a):Dlaczego skoro AFN ma pilot 190 tak jak 1Z

dlatego max co może dac turbo to trochę za mało do wtrysków z AFN'a

[ Dodano: 2010-05-19, 01:17 ]
stowa86 napisał(a):Co do termostatu do dodam ze na wyświetlaczu w golfie temp. pokazuje 90'C

czujnik jest 2 kanałowy - na zegarach masz wyprowadzony sygnał w formie analogowej ... możesz zmienic czujnik (mniej pracy przy wymianie i jest tańszy niż termostat) jeśli nadal nie będzie się dogrzewał - wymień termostat
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości