Spadek mocy w dolnych obrotach

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Spadek mocy w dolnych obrotach

Postprzez stowa86 » 6 maja 2010, o 19:13

Witam. Golfer 94r 1.9 Tdi 90 km.Od jakiegoś czasu czuć znaczny sapek mocy w zakresie 1-2 tys.obr. Powyżej idzie bez problemu. Kiedyś od razu było czuć jak przyspiesza, a teraz jakby coś go muliło. Co możne być przyczyna? N75?

[ Dodano: 2010-05-06, 19:32 ]
Dodam ze Egr zaślepiony a kat wywalony.
Moc jest bogiem,Prędkość nałogiem,Nitro zabawa a Turbo podstawa!!!
Avatar użytkownika
stowa86
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 14 sty 2009, o 00:43
Lokalizacja: ok. INOWROCŁAW

Spadek mocy w dolnych obrotach

 

Postprzez leopard » 7 maja 2010, o 01:05

zrób logi dynamiczne + statyczne
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez stowa86 » 12 maja 2010, o 14:23

Logi do sprawdzenia .
( moje pierwsze doświadczenia z Vagiem, myślę ze prawidłowo to zrobiłem heh)
Moc jest bogiem,Prędkość nałogiem,Nitro zabawa a Turbo podstawa!!!
Avatar użytkownika
stowa86
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 14 sty 2009, o 00:43
Lokalizacja: ok. INOWROCŁAW

Postprzez leopard » 12 maja 2010, o 21:49

cyferki bardziej do mnie przemawiają - wykresy nie sa tak czytelne - poza tym twoj program przelicza wartości inaczaej niz popularny VAGcom/VCDS ale ...
ciśnienie doładowania lezy i kwiczy - dawka paliwa (pompy wtryskowej) do zweryfikowania via VAG ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez stowa86 » 13 maja 2010, o 18:49

Oto logi z VagCom 311.2

Thursday,13,May,2010,09:45:43
028 906 021 AF ,,1.9l R4 EDC SG D70,

,Group A:,'001,,,,Group B:,'004,,,,Group C:,'007
,,Engine speed,Injection Quantity,Mod. Piston Displ.,Coolant Temp.,,Engine speed,Specified start,Actual start,Cold Start Valve,,Fuel Temp,n/a,Intake Air Temp,Coolant Temp
,TIME,861-945,3-9,1.35-2.10,80-110,TIME,861-945,2 to -3,2 to -3,3-70,TIME,,,,
MARKER,STAMP, /min, mg/R, V,°C,STAMP, /min, °ATDC, °BTDC, %,STAMP,°C,,°C,°C
,0.00,903,2.8,1.380,80.1,0.66,903,2.1,1.5,3.1,1.25,42.7, ,30.6,80.1
,1.80,903,2.8,1.460,80.1,2.34,903,2.1,1.5,3.1,2.93,42.7, ,30.6,80.1
,3.59,903,2.8,1.320,80.1,4.16,903,2.1,1.4,3.1,4.67,42.7, ,30.6,80.1
,5.20,882,3.0,1.360,80.1,5.79,882,2.1,1.4,3.1,6.43,42.7, ,30.6,80.1
,7.03,903,2.8,1.320,80.1,7.57,882,2.1,1.4,3.1,8.19,42.7, ,30.6,80.1
,8.82,903,2.8,1.460,80.1,9.41,882,2.1,1.4,3.1,9.95,42.7, ,30.6,80.1
,10.58,882,3.0,1.460,80.1,11.19,903,2.1,1.5,3.1,11.74,42.7, ,30.6,80.1
,12.27,882,3.0,1.460,80.1,12.83,903,2.1,1.5,3.1,13.46,42.7, ,30.6,80.1
,14.06,882,3.0,1.300,80.1,14.64,882,2.1,1.4,3.1,15.19,42.7, ,30.6,80.1
,15.78,882,2.8,1.400,80.1,16.43,882,2.1,1.4,3.1,16.99,42.7, ,30.6,80.1
,17.50,903,2.8,1.400,80.1,18.02,882,2.1,1.4,3.1,18.58,42.7, ,30.6,80.1
,19.18,903,2.8,1.460,80.1,19.79,903,2.1,1.4,3.1,20.37,42.7, ,30.6,80.1
,20.91,903,2.8,1.400,80.1,21.58,882,2.1,1.5,3.1,22.21,42.7, ,30.6,80.1
,22.74,903,3.0,1.360,80.1,23.26,882,2.1,1.5,3.1,23.82,42.7, ,30.6,80.1
,24.43,903,2.8,1.360,80.1,25.04,903,2.1,1.3,3.1,25.61,42.7, ,30.6,80.1
,26.14,903,2.8,1.440,80.1,26.70,903,2.1,1.5,3.1,27.37,42.7, ,30.6,80.1
,27.98,882,3.0,1.440,80.1,28.51,903,2.1,1.5,3.1,29.07,42.7, ,30.6,80.1
,29.73,882,2.8,1.440,80.1,30.30,903,2.1,1.3,3.1,30.86,42.7, ,30.6,80.1
,31.41,882,3.0,1.440,80.1,32.00,903,2.1,1.4,3.1,32.64,42.7, ,30.6,80.1
,33.25,903,2.8,1.260,80.1,33.81,882,2.1,1.4,3.1,34.43,42.7, ,30.6,80.1
,35.04,882,3.0,1.380,80.1,35.61,903,2.1,1.5,3.1,36.14,42.7, ,30.6,80.1
,36.68,903,2.8,1.360,80.1,37.29,903,2.1,1.3,3.1,37.92,42.7, ,30.6,80.1
,38.51,903,2.8,1.360,80.1,39.05,903,2.1,1.5,3.1,39.66,42.7, ,30.6,80.1
,40.28,882,3.0,1.460,80.1,40.86,882,2.1,1.5,3.1,41.39,42.7, ,30.6,80.1
,41.93,882,3.0,1.460,80.1,42.54,882,2.1,1.4,3.1,43.16,42.7, ,30.6,80.1
,43.76,903,2.8,1.500,80.1,44.28,882,2.1,1.4,3.1,44.86,42.7, ,30.6,80.1
,45.52,903,3.0,1.460,80.1,46.12,882,2.1,1.4,3.1,46.65,42.7, ,30.6,80.1
,47.24,882,3.0,1.440,80.1,47.88,903,2.1,1.5,3.1,48.46,42.7, ,30.6,80.1
,49.00,882,3.0,1.440,80.1,49.56,903,2.1,1.5,3.1,50.19,42.7, ,30.6,80.1
,50.79,903,3.0,1.380,80.1,51.37,903,2.1,1.5,3.1,51.92,43.4, ,30.6,80.1
,52.57,882,2.8,1.380,80.1,53.16,882,2.1,1.5,3.1,53.72,42.7, ,30.6,80.1
,54.25,882,3.0,1.320,80.1,54.83,882,2.1,1.5,3.1,55.50,42.7, ,30.6,80.1
,64.84,882,3.0,1.360,80.1,65.43,903,2.1,1.5,3.1,64.28,43.4, ,30.6,80.1
,66.63,882,3.0,1.440,80.1,67.18,903,2.1,1.3,3.1,66.05,43.4, ,30.6,80.1
,68.31,903,2.8,1.260,80.1,68.95,903,2.1,1.4,3.1,67.70,43.4, ,30.6,80.1
,70.09,882,2.8,1.500,80.1,70.69,903,2.1,1.5,3.1,69.53,43.4, ,30.6,80.1
,71.88,882,2.8,1.460,80.1,72.42,882,2.1,1.4,3.1,71.30,43.4, ,30.6,80.1
,73.67,903,2.8,1.360,80.1,74.26,903,2.1,1.3,3.1,73.03,43.4, ,30.6,80.1
,75.42,882,3.0,1.380,80.1,76.09,903,2.1,1.5,3.1,74.81,43.4, ,30.6,80.1
,77.14,882,3.0,1.360,80.1,77.69,882,2.1,1.5,3.1,76.63,43.4, ,30.6,80.1



Thursday,13,May,2010,18:13:10
028 906 021 AF ,,1.9l R4 EDC SG D70,

,Group A:,'003,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,,,,,,,,,
,TIME,861-945,240-340,240-340,4-84,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP, /min, mg/R, mg/R, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.00,1617,428.9,435.6,24.2,,,,,,,,,,
,0.62,1680,668.3,448.9,4.7,,,,,,,,,,
,1.25,1743,847.9,482.1,4.7,,,,,,,,,,
,1.82,1806,847.9,495.4,4.7,,,,,,,,,,
,2.37,1890,847.9,515.4,4.7,,,,,,,,,,
,2.99,1974,847.9,535.3,4.7,,,,,,,,,,
,3.62,2079,847.9,545.3,4.7,,,,,,,,,,
,4.16,2163,847.9,565.3,4.7,,,,,,,,,,
,4.69,2247,847.9,568.6,4.7,,,,,,,,,,
,5.31,2331,847.9,571.9,4.7,,,,,,,,,,
,5.92,2415,847.9,581.9,4.7,,,,,,,,,,
,6.46,2499,847.9,585.2,4.7,,,,,,,,,,
,7.01,2604,847.9,578.6,4.7,,,,,,,,,,
,7.66,2688,847.9,568.6,4.7,,,,,,,,,,
,8.29,2772,847.9,565.3,4.7,,,,,,,,,,
,8.83,2856,847.9,555.3,4.7,,,,,,,,,,
,9.44,2940,847.9,561.9,4.7,,,,,,,,,,
,10.03,3024,847.9,552.0,4.7,,,,,,,,,,
,10.59,3108,847.9,555.3,4.7,,,,,,,,,,
,11.10,3192,847.9,545.3,4.7,,,,,,,,,,
,11.73,3255,847.9,538.6,4.7,,,,,,,,,,
,12.32,3339,847.9,548.6,4.7,,,,,,,,,,
,12.88,3402,847.9,542.0,4.7,,,,,,,,,,
,13.44,3486,847.9,542.0,4.7,,,,,,,,,,
,14.11,3528,847.9,545.3,4.7,,,,,,,,,,
,14.73,3612,847.9,528.7,4.7,,,,,,,,,,
,15.39,3675,847.9,525.4,4.7,,,,,,,,,,
,15.90,3717,847.9,518.7,4.7,,,,,,,,,,
,16.45,3759,847.9,508.7,4.7,,,,,,,,,,
,17.09,3801,847.9,498.8,4.7,,,,,,,,,,
,17.68,3843,847.9,492.1,4.7,,,,,,,,,,
,18.21,3885,847.9,482.1,4.7,,,,,,,,,,
,18.73,3885,847.9,475.5,4.7,,,,,,,,,,
,19.41,3927,847.9,482.1,4.7,,,,,,,,,,
,20.00,3948,847.9,472.2,4.7,,,,,,,,,,
,20.53,3990,847.9,472.2,4.7,,,,,,,,,,
,21.13,4011,847.9,465.5,4.7,,,,,,,,,,
,21.74,4032,847.9,472.2,4.7,,,,,,,,,,
,22.28,4053,847.9,475.5,4.7,,,,,,,,,,
,22.94,4095,847.9,472.2,4.7,,,,,,,,,,
,23.53,4116,847.9,468.8,4.7,,,,,,,,,,
,24.08,4137,847.9,468.8,4.7,,,,,,,,,,
,24.60,4137,847.9,465.5,4.7,,,,,,,,,,
,25.24,4158,847.9,475.5,4.7,,,,,,,,,,
,25.80,4179,847.9,472.2,4.7,,,,,,,,,,
,26.46,4200,847.9,475.5,4.7,,,,,,,,,,
,27.07,4221,847.9,472.2,4.7,,,,,,,,,,
,27.60,4242,847.9,468.8,4.7,,,,,,,,,,


Thursday,13,May,2010,18:17:08
028 906 021 AF ,,1.9l R4 EDC SG D70,

,Group A:,'008,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Engine speed,Inj qty,Inj qty,Inj qty,,,,,,,,,,
,TIME,,?,?,?,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP, /min, mg/R, mg/R, mg/R,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.00,1512,8.2,32.0,20.4,,,,,,,,,,
,0.89,1575,44.4,32.8,21.0,,,,,,,,,,
,1.74,1680,44.4,33.8,21.4,,,,,,,,,,
,2.59,1785,44.0,34.8,22.2,,,,,,,,,,
,3.47,1890,43.6,35.4,23.6,,,,,,,,,,
,4.38,1995,43.2,35.2,24.4,,,,,,,,,,
,5.27,2142,42.8,35.2,25.4,,,,,,,,,,
,6.17,2247,42.4,35.2,26.2,,,,,,,,,,
,7.05,2394,42.0,35.2,26.6,,,,,,,,,,
,7.97,2541,41.6,35.2,26.4,,,,,,,,,,
,8.88,2667,41.2,35.2,26.2,,,,,,,,,,
,9.71,2814,40.8,35.2,25.2,,,,,,,,,,
,10.65,2940,40.4,35.2,25.2,,,,,,,,,,
,11.49,3066,40.2,35.2,26.2,,,,,,,,,,
,12.33,3171,40.0,35.2,25.4,,,,,,,,,,
,13.17,3276,39.8,35.0,25.0,,,,,,,,,,
,14.05,3381,39.6,34.6,25.6,,,,,,,,,,
,14.94,3486,39.4,34.2,24.8,,,,,,,,,,
,15.85,3570,39.2,34.2,24.0,,,,,,,,,,
,16.71,3654,39.0,34.2,23.2,,,,,,,,,,
,17.55,3717,39.0,34.2,22.2,,,,,,,,,,
,18.43,3801,38.8,34.2,21.8,,,,,,,,,,
,19.32,3843,38.8,34.2,21.0,,,,,,,,,,
,20.22,3885,38.6,34.2,20.2,,,,,,,,,,
,21.10,3969,38.6,34.4,20.2,,,,,,,,,,
,22.01,3990,38.4,34.4,19.8,,,,,,,,,,
,22.89,4032,38.4,34.0,20.2,,,,,,,,,,
,23.74,4074,38.4,33.6,19.8,,,,,,,,,,
,24.54,4116,38.4,33.2,19.4,,,,,,,,,,
,25.38,4137,38.2,32.8,19.6,,,,,,,,,,
,26.28,4179,38.2,32.2,19.6,,,,,,,,,,
,27.20,4221,38.2,31.8,19.4,,,,,,,,,,
,28.10,4242,38.0,31.4,19.0,,,,,,,,,,


Thursday,13,May,2010,18:18:52
028 906 021 AF ,,1.9l R4 EDC SG D70,

,Group A:,'011,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Engine speed,Specified MAP,Actual MAP,Duty cycle,,,,,,,,,,
,TIME,,,,Boost Valvle,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP, /min, mbar, mbar, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.00,1596,1264.8,999.6,39.8,,,,,,,,,,
,0.53,1659,1305.6,999.6,39.8,,,,,,,,,,
,1.12,1701,1581.0,999.6,39.8,,,,,,,,,,
,1.76,1785,1734.0,999.6,39.8,,,,,,,,,,
,2.35,1848,1815.6,999.6,39.8,,,,,,,,,,
,2.90,1932,1856.4,989.4,39.8,,,,,,,,,,
,3.52,2016,1876.8,989.4,39.8,,,,,,,,,,
,4.10,2100,1876.8,989.4,39.8,,,,,,,,,,
,4.64,2184,1876.8,989.4,39.8,,,,,,,,,,
,5.17,2268,1887.0,989.4,39.8,,,,,,,,,,
,5.73,2331,1876.8,979.2,39.8,,,,,,,,,,
,6.35,2415,1876.8,979.2,39.8,,,,,,,,,,
,6.94,2499,1866.6,979.2,39.8,,,,,,,,,,
,7.50,2583,1866.6,979.2,39.8,,,,,,,,,,
,8.13,2667,1856.4,979.2,39.8,,,,,,,,,,
,8.79,2751,1856.4,979.2,39.8,,,,,,,,,,
,9.31,2835,1856.4,979.2,39.8,,,,,,,,,,
,9.86,2919,1856.4,979.2,39.8,,,,,,,,,,
,10.51,2982,1856.4,979.2,39.8,,,,,,,,,,
,11.08,3087,1856.4,979.2,39.8,,,,,,,,,,
,11.61,3150,1846.2,969.0,39.8,,,,,,,,,,
,12.27,3234,1846.2,979.2,39.8,,,,,,,,,,
,12.88,3297,1846.2,969.0,39.8,,,,,,,,,,
,13.41,3381,1846.2,969.0,39.8,,,,,,,,,,
,13.97,3444,1846.2,969.0,39.8,,,,,,,,,,
,14.62,3507,1846.2,969.0,39.8,,,,,,,,,,
,15.18,3570,1846.2,969.0,39.8,,,,,,,,,,
,15.73,3633,1836.0,969.0,39.8,,,,,,,,,,
,16.33,3675,1846.2,969.0,39.8,,,,,,,,,,
,16.89,3738,1846.2,969.0,39.8,,,,,,,,,,
,17.40,3780,1846.2,969.0,39.8,,,,,,,,,,
,18.00,3822,1846.2,969.0,39.8,,,,,,,,,,
,18.64,3843,1836.0,969.0,39.8,,,,,,,,,,
,19.21,3885,1836.0,969.0,39.8,,,,,,,,,,
,19.79,3927,1836.0,969.0,39.8,,,,,,,,,,
,20.44,3948,1836.0,969.0,39.8,,,,,,,,,,
,21.00,3990,1836.0,969.0,39.8,,,,,,,,,,
,21.59,4011,1836.0,969.0,39.8,,,,,,,,,,
,22.23,4032,1825.8,969.0,39.8,,,,,,,,,,
,22.81,4074,1825.8,969.0,39.8,,,,,,,,,,
,23.32,4095,1825.8,969.0,39.8,,,,,,,,,,
,23.97,4116,1815.6,969.0,39.8,,,,,,,,,,
,24.55,4137,1815.6,969.0,39.8,,,,,,,,,,
,25.10,4158,1815.6,969.0,39.8,,,,,,,,,,
,25.69,4179,1815.6,969.0,39.8,,,,,,,,,,
,26.32,4200,1805.4,969.0,39.8,,,,,,,,,,
,26.91,4221,1815.6,969.0,39.8,,,,,,,,,,


Thursday,13,May,2010,09:48:26
028 906 021 AF ,,1.9l R4 EDC SG D70,

,Group A:,'013,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Cyl 1,Cyl 2,Cyl 3,Cyl 4,,,,,,,,,,
,TIME,-2 to +2,-2 to +2,-2 to +2,-2 to +2,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP, mg/R, mg/R, mg/R,,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.01,1.98,0.59,2.33, ,,,,,,,,,,
,1.07,1.98,0.59,2.33, ,,,,,,,,,,
,2.11,1.98,0.59,2.33, ,,,,,,,,,,
,3.15,1.98,0.59,2.33, ,,,,,,,,,,
,4.14,1.98,0.59,2.33, ,,,,,,,,,,
,5.12,1.98,0.59,2.33, ,,,,,,,,,,
,6.09,1.98,0.59,2.33, ,,,,,,,,,,
,7.09,1.98,0.59,2.33, ,,,,,,,,,,
,8.08,1.98,0.59,2.33, ,,,,,,,,,,
,9.15,1.98,0.59,2.33, ,,,,,,,,,,
,10.19,1.98,0.59,2.33, ,,,,,,,,,,
,11.24,1.98,0.59,2.33, ,,,,,,,,,,
,12.24,1.98,0.59,2.33, ,,,,,,,,,,
,13.24,1.98,0.59,2.33, ,,,,,,,,,,
,14.24,1.98,0.59,2.33, ,,,,,,,,,,
,15.21,1.98,0.59,2.33, ,,,,,,,,,,
,16.27,1.98,0.59,2.33, ,,,,,,,,,,
,17.34,1.98,0.59,2.33, ,,,,,,,,,,
,18.38,1.98,0.59,2.33, ,,,,,,,,,,
,19.42,1.98,0.59,2.33, ,,,,,,,,,,
,20.43,1.98,0.59,2.33, ,,,,,,,,,,
,21.40,1.98,0.59,2.33, ,,,,,,,,,,
,22.44,1.98,0.59,2.33, ,,,,,,,,,,
,23.51,2.02,0.59,2.33, ,,,,,,,,,,
,24.54,2.02,0.59,2.33, ,,,,,,,,,,
,25.58,2.02,0.59,2.33, ,,,,,,,,,,
,26.60,2.02,0.59,2.33, ,,,,,,,,,,
,27.59,2.02,0.59,2.33, ,,,,,,,,,,
,28.63,2.02,0.56,2.33, ,,,,,,,,,,
,29.71,2.02,0.56,2.33, ,,,,,,,,,,
,30.73,2.02,0.56,2.33, ,,,,,,,,,,
,31.77,2.02,0.56,2.33, ,,,,,,,,,,
,32.78,2.02,0.56,2.33, ,,,,,,,,,,
,33.78,2.02,0.56,2.33, ,,,,,,,,,,
,34.84,2.02,0.56,2.33, ,,,,,,,,,,
,35.90,2.02,0.56,2.33, ,,,,,,,,,,
,36.92,2.02,0.56,2.33, ,,,,,,,,,,
,37.96,2.02,0.56,2.33, ,,,,,,,,,,
,38.98,2.02,0.56,2.33, ,,,,,,,,,,
,39.99,2.02,0.56,2.33, ,,,,,,,,,,
,41.02,2.02,0.56,2.33, ,,,,,,,,,,
,42.07,2.02,0.56,2.33, ,,,,,,,,,,
,43.11,2.02,0.56,2.33, ,,,,,,,,,,
,44.15,2.02,0.56,2.33, ,,,,,,,,,,
,45.16,2.02,0.56,2.33, ,,,,,,,,,,
,46.18,2.02,0.56,2.33, ,,,,,,,,,,
,47.24,2.02,0.56,2.33, ,,,,,,,,,,
,48.36,2.02,0.56,2.33, ,,,,,,,,,,
,49.40,2.02,0.56,2.33, ,,,,,,,,,,
,50.42,2.02,0.56,2.33, ,,,,,,,,,,
,51.43,2.02,0.56,2.33, ,,,,,,,,,,
,52.47,2.02,0.56,2.33, ,,,,,,,,,,
,53.49,2.02,0.56,2.33, ,,,,,,,,,,
,54.55,2.02,0.56,2.33, ,,,,,,,,,,
,55.59,2.02,0.56,2.33, ,,,,,,,,,,
,56.63,2.02,0.56,2.33, ,,,,,,,,,,
,57.62,2.02,0.56,2.33, ,,,,,,,,,,
,58.68,2.02,0.56,2.33, ,,,,,,,,,,
,59.75,2.02,0.56,2.33, ,,,,,,,,,,
,60.80,2.02,0.56,2.33, ,,,,,,,,,,
,61.81,2.02,0.56,2.33, ,,,,,,,,,,
,62.84,2.02,0.56,2.33, ,,,,,,,,,,
,63.81,2.02,0.56,2.33, ,,,,,,,,,,
,64.87,2.02,0.56,2.33, ,,,,,,,,,,
,65.92,2.02,0.56,2.33, ,,,,,,,,,,
,66.95,2.02,0.56,2.33, ,,,,,,,,,,
,67.97,2.02,0.56,2.33, ,,,,,,,,,,
,69.00,2.02,0.56,2.33, ,,,,,,,,,,
Moc jest bogiem,Prędkość nałogiem,Nitro zabawa a Turbo podstawa!!!
Avatar użytkownika
stowa86
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 14 sty 2009, o 00:43
Lokalizacja: ok. INOWROCŁAW

Postprzez leopard » 13 maja 2010, o 19:10

czy ciebie pogieło ??
to sieczka większa niż twoja sieczkarnia ...

wyślij logi pod ten adres - daj linki - logi będą ładnie poukładane :]
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez stowa86 » 13 maja 2010, o 21:18

Wybacz :-) Na przyszłość będę już wiedział o co kaman :-D
Moc jest bogiem,Prędkość nałogiem,Nitro zabawa a Turbo podstawa!!!
Avatar użytkownika
stowa86
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 14 sty 2009, o 00:43
Lokalizacja: ok. INOWROCŁAW

Postprzez leopard » 14 maja 2010, o 11:14

brak doładowania - sprawdź węzyk nadciśnieniowy idący do ECU - wyglada na to że nie jest podłaczony - lub masz rozszczelniony układ dolotu - w tej chwili MAP sensor nie dostaje informacji o doładowaniu

wtryskiwacze do wymiany - korekcje 1.98/2.33 są poza granicą tolerancji

przepływomierz do wymiany - powinien pokazać ~ 850 mg twój pokazuje 585 max

dawka podawana przez pompe do regulacji - 2.8 mg to za duzo ... po usunieciu usterek ustaw na 3.5 mg przy 90'C płynu chłodzącego

rozrząd do przeglądnięcia - synchronizacja kąta wtrysku do poprawy - mozesz spróbowac VAG'iem ustawić - jeśli nie dasz rady - trzeba rozrząd spiąc jeszcze raz

temp. płynu 80'C - termostat do wymiany - chyba że po prostu nie dogrzałes silnika

ogólnie - niezłe SDI masz w tej chwili ;-)
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez stowa86 » 14 maja 2010, o 15:28

Bo się załamie tyle tego :-(

Wszystkie wężyki posprawdzane i jest ok. Na rurach od Ic tez brak oznak nie szczelności. (ostatnio jeden waz pękł i rzeczywiste pokazywało brak ciśnienia w układzie dolotowym, ale waz został wymieniony i zero błędów).

Nie wiem co dalej szukać w związku z brakiem doładowania? Podmienię jeszcze przeplywke i zobaczymy. Czy możliwe jest aby to ona była również odpowiedzialna za doładowanie? ( bo skoro podaje mniejsze wartości? )

Co do wtrysków to muszę uzbierać kasy by je zrobi.

Dzieki za pomoc.
Moc jest bogiem,Prędkość nałogiem,Nitro zabawa a Turbo podstawa!!!
Avatar użytkownika
stowa86
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 14 sty 2009, o 00:43
Lokalizacja: ok. INOWROCŁAW

Postprzez leopard » 14 maja 2010, o 20:48

stowa86 napisał(a):Nie wiem co dalej szukać


ECU nie dostaje żadnej informacji o doładowaniu - jeśli węzyk (idący z rury łaczącej IC z dolotem) jest cały - zostaje tylko zaglądnąc do ECU - wewnątrz jest MAP sensor (z krótkim węzykiem) zobacz czy tam nie ma nieszczelności

MAF sensor wpływa na zanizone doładowanie ale w twoim przypadku - MAF byle jak ale liczy natomiast MAP sensor pokazuje ciśnienie atmosferyczne (kompletny brak doładowania)

wtryski - mozesz spróbowac wymienić tylko końcówki (na nowe) - na alledrogo znajdziesz nówki sztuki (końcówki) w normalnych pieniądzach - warto by było jednak po wymianie sprawdzić ciśnienie otwarcia i pylenie wtryskiwaczy

BTW - jeśli zdecydujesz się na taką operację - bierz ori do 1Z - końcówki od AFN'a nie sprawdzą się w twoich korpusach (pilot 190bar)
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez stowa86 » 14 maja 2010, o 22:00

leopard napisał(a):jeśli wężyk (idący z rury łączącej IC z dolotem)
u mnie wężyk idący od Ecu jest podłączony od razu za przepływka to dobrze? czy powinien być podłączony pod króciec od kolektora ssącego? bo sie juz pogubiłem. Jak będę miał czas to rozbiorę Ecu i sprawdzę tez wężyk w środku
Moc jest bogiem,Prędkość nałogiem,Nitro zabawa a Turbo podstawa!!!
Avatar użytkownika
stowa86
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 14 sty 2009, o 00:43
Lokalizacja: ok. INOWROCŁAW

Postprzez leopard » 15 maja 2010, o 01:49

stowa86 napisał(a):u mnie wężyk idący od Ecu jest podłączony od razu za przepływka to dobrze

źle ...
podłącz węzyki wg schematu "podciśnienia 1Z"
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości