spadek mocy w TDI

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez siti07 » 3 lut 2010, o 00:35

Witam. A na liczniku nie mruga ci jakaś kontrolka? Ja tak miałem, że czasem jak zapaliłem samochód a był zimny to ta kontrolka od świec nie mrugała i buta miał ale po chwili zaczęła mrugać i auto robiło się taki muł, że masakra i pojechałem do znajomego okazało się że wtrysk sterujący pompą i powiedział mi coś chyba 500-600zł za nowy taki wtrysk ale, że to znajomy dobry :) to mi za 150zł z robocizną i gwarancją założył używany i po tym zabiegu rakieta:) nie znam się za bardzo ale wiem że kiedyś jak wymieniałem filtr powietrza i odłączyłem przepływomierz i zapomniałem podpiąć to też był muł na maxa ale dziwne z tymi obrotami co same do 2000 podskakują na ciepłym tak jak piszesz.
Avatar użytkownika
siti07
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 23:20
Lokalizacja: Krosno

 

Postprzez piotrek1474 » 3 lut 2010, o 17:40

właśnie żadna kontrolka nie miga. Był podłączony komputer wszystkie błędy skasowano i dalej nic. Wymieniłem dzisiaj zawór turbiny i dalej to samo
piotrek1474
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 27 paź 2008, o 16:22
Lokalizacja: wrocław

Postprzez Bradley » 3 lut 2010, o 17:56

To wymien jeszcze pol silnika w koncu cos trafisz :)

Przy nastawniku to by wywalilo blad (a czasem go nei wywala), miga kontrolka, auto poszarpuje przy niskiej predkosci obrotowej na 4,5 biegu jak bylo juz to opisywane. Wypiac kostke od impulsatora i jesli szarpanie ustanie to winny jest nastawnik.
Druga sprawa jesli nie jechali tym autem to skad wiadomo dlaczego odcina paliwo i auto wpada w notlaufa? Przejechac sie i sprawdzic.
A jak nie to robisz bajpasa i w droge. Rozpedza sie wolniej ale przekraczasz 140 bez niczego no to masz do roboty caly uklad sterowania turbina i tym sie zajmujesz.
piotrek1474 napisał(a):twierdzi że komputer nie pokazuje w 100% uszkodzonej części.

Bo komputer to nie krysztalowa kula.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez piotrek1474 » 3 lut 2010, o 20:11

Spoko w poniedziałek jedzie do serwisu vw i mają ustalić co jest przyczyną.
problem w tym że 140km/h osiąga bardzo ciężko.
piotrek1474
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 27 paź 2008, o 16:22
Lokalizacja: wrocław

Postprzez siti07 » 4 lut 2010, o 00:03

to daj tam znać jak będziesz wiedział co siadło :)
Avatar użytkownika
siti07
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 23:20
Lokalizacja: Krosno

Postprzez Portos » 9 lut 2010, o 23:14

Piotrek dałeś go do serwisu - OK. ale wg mnie to przyczyną mógł być ten wtrysk sterujący tak jak pisał chyba Sito. Miałem trochę takich problemów w innym aucie i gość od diagnostyki wskazywał na wtrysk choć po podpięciu komputera sprawa okazała się bardziej banalna niż sam sądził bo obluzowała się kostka od sterowania elektroniczną pompą
Portos
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 1 lut 2010, o 13:25
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Postprzez piotrek1474 » 10 lut 2010, o 19:08

byłem w poniedziałek w serwisie ale nie podpieli Vaga bo była zniszczona kostka elektryczna do sterowania pompą wtryskową. Naprawiłem usterkę i jutro jadę ponownie do serwisu na pełną diagnostykę silnika. jeden z mechaników powiedział mi tylko że być może przestawił się kąt wtrysków. Jutro zobaczymy. Jak naprawię auto to od razu dam znać na forum co było zepsute.

[ Dodano: 2010-02-11, 13:48 ]
Byłem dzisiaj na diagnostyce silnika i vag pokazał dwa błędy:
01269 zawór początku wtrysku N108 Przerwa/zwarcie z masą sporadycznie
01237 zawór odcinania paliwa N109 Przerwa/zwarcie z masą sporadycznie
piotrek1474
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 27 paź 2008, o 16:22
Lokalizacja: wrocław

Postprzez brx » 20 lut 2010, o 19:50

piotrek1474, mam podobne objawy jak Ty, ale u mnie siedzi zawór sterowania turbiną ( koszt na Allegro ok 100 zł ), czy jakoś tak, w każdym bądź razie jest on koło filtra paliwa i odchodzą od niego 3 wężyki. Trochę już go przeczyściłem i już lepiej choć i tak 150 to jest już prawie iż maks, ale chociaż czuć różnice. A Ty z którego Pastuchowa jesteś, może koło Strzegomia/Żarowa ???
brx
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 19 wrz 2008, o 12:49
Lokalizacja: Polska

Postprzez leopard » 21 lut 2010, o 00:04

piotrek1474 napisał(a):01269 zawór początku wtrysku N108 Przerwa/zwarcie z masą sporadycznie
01237 zawór odcinania paliwa N109 Przerwa/zwarcie z masą sporadycznie

takie błędy zazwyczaj są skutkiem wody w paliwie ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez SotoM » 21 lut 2010, o 10:12

leopard, pamietasz u mnie jaki był numer, jak mój nie chciał jeździc...i był bład przepływki...a okazało sie ze filtr paliwa był zawalony i tez 150km/h to było max ile auto jechało i do tego siemkrecił max do 3500rpm. po wym.filtrozy silnik dostał kurwicy...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez piotrek1474 » 21 lut 2010, o 22:57

Tak pastuchów koło strzegomia
piotrek1474
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 27 paź 2008, o 16:22
Lokalizacja: wrocław

Postprzez brx » 22 lut 2010, o 14:36

piotrek1474, jak byś chciał to mogę dać ci namiary na bardzo dobrego mechanika koło Legnicy, zajmują się tylko Dieslami, i już niejednokrotnie ludzie chwalili. Jak chcesz to pisz na PW ;)
brx
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 19 wrz 2008, o 12:49
Lokalizacja: Polska

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości

cron