spadek mocy w TDI

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Maciek » 22 lut 2010, o 19:12

to jest sterownik kąta wtrysku sam sterownik kosztuje 180 zl +100 =280 ale kupilem dodatek do paliwa tda castrola i smigam lajtowo od czasu do czacu nie przesteruje i buja sie gorze niz zwykly 1,9:P
Maciek
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 22 lut 2010, o 18:53
Lokalizacja: Gdynia

 

Postprzez piotrek1474 » 22 lut 2010, o 23:08

Maciek napisał(a):to jest sterownik kąta wtrysku

ale przy walniętym sterowniku konta wtrysku auto powinno też ciężko palić a mój golf pali od strzała bez żadnego problemu
piotrek1474
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 27 paź 2008, o 16:22
Lokalizacja: wrocław

Postprzez leopard » 22 lut 2010, o 23:46

piotrek1474 napisał(a):ale przy walniętym sterowniku konta wtrysku

nie - przy odpalaniu kat wtrysku jest ustawiony max wyprzedzenie ... szukasz dziury w doopie - zrób logi statyczne + dynamiczne - i wszystko będziesz miał jak na dłoni - czy ty nie masz w swojej okolicy człowieka który wie jak VAG'a wykorzystac - ten silnik przed VAG'iem gada prawdę jak na spowiedzi - daj mu szansę wysłuchaj go ;-)
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez piotrek1474 » 24 lut 2010, o 22:55

Nareszcie golf naprawiony. Oddałem auto do elektryka samochodowego który zrobił pełną diagnostykę oraz logi dynamiczne i okazało się że przyczyną był błąd (01269 zawór początku wtrysku N108 Przerwa/zwarcie z masą sporadycznie) którego nie dało się wykasować. Ale mechanik po pewnych ingerencjach usuną błąd, nastawił początek wtrysków który wcześniej wynosił 20.4 a powinien wynosić 3.5 oraz naprawiał pompę wtryskową i auto śmiga jak trzeba.
piotrek1474
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 27 paź 2008, o 16:22
Lokalizacja: wrocław

Postprzez Maciek » 25 lut 2010, o 23:05

ja niemam problemow z odpalanie tez rano pali jak na Tdi przystalo na rozgrzanym silniku rowniez ale najbardzie to czuc w mocy autko nie przyspiesza jak powinno po wylaczeniu silnika i ponownym odpalenoiu dostal kopa na ~50 metrow i odcielo i tyle i raz smiga jak rakieta a raz gorzej niz zwykly 1.9 ze fiaciory mnie ze swiatel braly :zalamany:
Maciek
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 22 lut 2010, o 18:53
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez piotrek1474 » 26 lut 2010, o 15:34

To zrób tak jak ja jedz na kompletną diagnostykę silnika i powinno wyjść co go boli. Mój GOLF stał u mechanika cały dzień zrobił logi dynamiczne, posprawdzał wszystko i naprawił. Zapłaciłem 260zł. i autko hula bez problemu i mam tez pewność że pozostałe mechanizmy silnika też są ok.
piotrek1474
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 27 paź 2008, o 16:22
Lokalizacja: wrocław

Postprzez andreibiza » 13 gru 2010, o 20:36

brx, siemka czy możesz mi wysłać namiary na tych cudotwórców od diesli z okolic Legnicy??
pozdrawiam
Avatar użytkownika
andreibiza
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 3 maja 2008, o 14:05
Lokalizacja: Lubin

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 50 gości