Moderator: Moderator
przemas_91 napisał(a):pozatym z glowa wszystko okej ?
VW_parts napisał(a):mi w tdi było czuc spadek mocy ,jedyne rozwiązanie ,bardziej schłodzic silnik ,ja mam wstawiony termostat sportowy gdzie puszcza cały czas płyn ale i przez chłodnice coś leci ,wiec nigdy nie mam 90st na zegarach tylko 75-80st do tego lać dobry olej i jest dobrze ,auto seria 90km + wtryski 216 +program +zdrowy silnik dały 128km
VolDan napisał(a):zależy od temp ale jak jest 30+ i otworze okna z dwóch stron odczuwam +50KM i 200Nm
Opik napisał(a):VW_parts napisał(a):A już pomijając ten drut, mówimy o temperaturze na zewnątrz, czyli w przybliżeniu temperaturze jaka wpada do dolotu, nie wiedziałem że temp. cieczy chłodzącej ma na nią wpływ...
VW_parts napisał(a):no widzisz jednak ma ,teraz auto ciśnie zawsze i nie czuć spadków mocy .oczywiscie egr i kat też wywalony ,spalanie o 1 litr wieksze ale co tam przy taki bucie to i taś śmieszne spalanie wciagam 1.8t i innne podobne wynalazki
Pro100 napisał(a):I za toba zadyma...
przemas_91 napisał(a):VW_parts napisał(a):no widzisz jednak ma ,teraz auto ciśnie zawsze i nie czuć spadków mocy .oczywiscie egr i kat też wywalony ,spalanie o 1 litr wieksze ale co tam przy taki bucie to i taś śmieszne spalanie wciagam 1.8t i innne podobne wynalazki
Chcialbym zobaczyc jak wciagasz 1.8 taka 180 konna
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 14 gości