spocony silnik i pisk po odpaleniu

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

spocony silnik i pisk po odpaleniu

Postprzez danielsonn » 19 sty 2009, o 10:40

Witam

Dzisiaj rano kiedy odpalilem golfine i wyszedlem zeby ja ze sniegu oczyscic uslyszalem pisk z silnika, nie mialem za duzo czasu zeby sie wsluchac skad konkretnie on dobiega wiec postanowilem ze poznje sie tym zajme. Kiedy wrocilem po jakichs 2 h przestalo piszczec. Podnioslem maske zeby posluchac, piszcenia nie uslyszalem ale zobaczyulem ze silnik jest troszke spocony i na wezu ktory jest u podstawy silnika widzialem ze cos sie skrapla tak jakby kapalo na niego z gory. Pokaze na fotkach. Czy moze ktos z forumowiczow wie skad ten pisk i ten ewentualny wyciek?? Obrazek Obrazek
danielsonn
Czytacz
 
Posty: 124
Dołączył(a): 24 lis 2008, o 11:32
Lokalizacja: Wa-wa

spocony silnik i pisk po odpaleniu

 

Postprzez SotoM » 19 sty 2009, o 11:08

dotknij co to jest - czy to ropa...ale po fotkach widać ze ropa i pompa jest mokra... moze siec z pod nastawnika , głowiczki z której przewody Wysokiego ciśnienia wychodzą lub z samych przewodów...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez danielsonn » 19 sty 2009, o 12:22

to jest raczej napewno ropa - rzadka konsystencja, albo woda..;(.

Jak mam to wyeliminowac ??

A co z piskiem, ktos ma jakies pomysly skad moze on byc ??

[ Dodano: 2009-01-19, 23:43 ]
??
danielsonn
Czytacz
 
Posty: 124
Dołączył(a): 24 lis 2008, o 11:32
Lokalizacja: Wa-wa

Postprzez SotoM » 20 sty 2009, o 01:11

dzis miałem tak samo mokrą pompę - poszła uszczelka pod nastawnikiem...juz zrobione...aby to zrobić potrzebny jest komputer aby ustawić dawke aby auto odpaliło...szukaj dobrego zakładu zeby czasem ci czegoś nie zepsuli - powąznie ci mówie...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez danielsonn » 20 sty 2009, o 09:23

mam w sumie kabelek diagnostyczny i Vaga. jesli wymienie ta uszczelke w warsztacie to dawka paliwa po wymianie nie bedzie taka sama jak poprzednio tj przed wymiana??


tak na marginesie to gdzie w Vagu sie ustawia dawke paliwa ?? w pompie...??

wybaczcie ale jestem jeszcze laikiem....:( wiec zdaje sie na Was....
danielsonn
Czytacz
 
Posty: 124
Dołączył(a): 24 lis 2008, o 11:32
Lokalizacja: Wa-wa

Postprzez leopard » 20 sty 2009, o 09:47

VAG 01->08->001

odczytaj dawkę i napięcie na nastawniku ...

jeśli będzie zbliżona do 9 mg/h zwiększ ją do okolic 4 mg - napięcie na nastawniku powinno ustawic się w okolicy 0.700 do 0.760 V - jeśli bedzie inaczej mogą być problemy z wahnięciami obrotów - potrzebna będzie regulacja (możesz ewentualnie połaczyc ją z czyszczeniem nastawnika)

BTW - przyda się 2ga osoba do ustawienia obrotów jałowych - zazwyczaj jest tak że po ruszeniu nastawnika silnik albo nie zapali albo wejdzie na ~3000 obr/min i rozkręca się coraż wyżej - 2ga osoba potrzebna jest do właczenia/gaszenia silnika podczas regulacji
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez danielsonn » 20 sty 2009, o 12:14

leopard napisał(a):- potrzebna będzie regulacja (możesz ewentualnie połaczyc ją z czyszczeniem nastawnika)

BTW - przyda się 2ga osoba do ustawienia obrotów jałowych - zazwyczaj jest tak że po ruszeniu nastawnika silnik albo nie zapali albo wejdzie na ~3000 obr/min i rozkręca się coraż wyżej - 2ga osoba potrzebna jest do właczenia/gaszenia silnika podczas regulacji



czyszczenie nastawnika - czy skomplikowane ?? nie smiejcie sie ale ktos mi moze pokazac ten nastawnik na zdjeciu ??

i jeszcze jedno, gdzie sie te obroty ustawia?? w silniku krecac cos czy Vagiem ??

dolaczam jeszce jedno zdjecie na ktorym pokazalem jakas srube - ona jest mokra najbardziej .... Obrazek
danielsonn
Czytacz
 
Posty: 124
Dołączył(a): 24 lis 2008, o 11:32
Lokalizacja: Wa-wa

Postprzez leopard » 20 sty 2009, o 17:59

danielsonn napisał(a):ona jest mokra najbardziej


dokręć ją
jeśli nie wiesz gdzie jest nastawnik - nie bierz się za niego ... daj to gdzieś do warsztatu do zrobienia - na dobre ci to wyjdzie
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości