Sporadyczny notlauf -czy obejdzie się bez logów dynamicznych

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Sporadyczny notlauf -czy obejdzie się bez logów dynamicznych

Postprzez tool17 » 7 maja 2014, o 18:53

Witam!
Od dłuższego czasu auto wpada mi czasami notlauf. Ale odbywa się to przy różnych prędkościach- czasami dopiero od 160 km/h i też nie zawsze. Raz mogę przejechać całą trasę przy dużej prędkości, a raz wpada od razu i to przy 120 km/h (raczej rzadziej). VAG pokazuje błąd:
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
Mam pytanie. Czy można wstępnie coś sprawdzić tylko logami statycznymi? Bo nie mam zbytnio drogi żeby się rozpędzić do 120 km/h. Jeśli nie ma takiej możliwości, to czy muszę robić pełen komplet?
tool17
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 27 cze 2012, o 16:01
Lokalizacja: Trójmiasto

Sporadyczny notlauf -czy obejdzie się bez logów dynamicznych

 

Postprzez palio » 7 maja 2014, o 19:07

Zrób tak : połącz ze sobą 2 wężyki wychodzące z n75 (niebieski z czerwonym).
Jak będzie poprawa auto nie będzie wpadać w tryb awaryjny to możliwe, że winny będzie sam zawór n75. Jak masz możliwość to podmień na inny. Posprawdzaj także wszystkie wężyki czy są szczelne.

Być może n75 się podwiesza i raz wpada w tryb awaryjny a raz nie.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez tool17 » 7 maja 2014, o 19:23

Tylko z tym może być problem. Za często jednak nie wpada mi w tryb awaryjny. Bym musiał tak jeździć przez dłuższy czas żeby cokolwiek zauważył
tool17
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 27 cze 2012, o 16:01
Lokalizacja: Trójmiasto

Postprzez palio » 7 maja 2014, o 19:57

To posprawdzaj chociaż wszystkie wężyki czy są całe i nie popękane.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez tool17 » 7 maja 2014, o 19:59

Oprócz wężyków N75 jeszcze jakieś sprawdzić?
tool17
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 27 cze 2012, o 16:01
Lokalizacja: Trójmiasto

Postprzez Pozor » 8 maja 2014, o 10:57

sprawdź wszystkie wężyki podciśnieniowe czy nie są przetarte zaczynając od vacum pompy i idąc w stronę n75 i potem do turbo . Możliwe że gdzieś węże od dolotu są pękłe lub przetarte i przepuszczają ciśnienie doładowania.
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez krzyś » 8 maja 2014, o 16:32

Pozor napisał(a):zaczynając od vacum pompy i idąc w stronę n75 i potem do turbo



Silnik AHU który ma tool w swym golfie posiada turbinkę z zaworem WG wiec sterowanie jest to nad ciśnieniowo i vacum pompa nie ma tu nic do rzeczy... podciśnienie wykorzystane jest tylko do pracy zaworu EGR.. co do tematu kolegi sprawdziłbym czy wszystkie przewody szczelne są,czy zawór WG przy turbo sprężarce chodzi płynnie i się nie zacina jeśli jest ok.. to następny z kolei winowajca to sam zaworek n75(najczęstsza przyczyna) może się wieszać i takie cuda wianki będą... byłoby dobrze zrobić logi i zobaczyć jak to wygląda można się połaszczyć i sprawdzić również wężyk który leci do kompa na podszybiu.. ;-)
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 27 gości

cron