Sportowy wkład filtra powietrza

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Sportowy wkład filtra powietrza

Postprzez Chudy87 » 26 sie 2009, o 13:44

Koledzy mam pytanie,
Słyszałem już że nie poleca się stożkowych filtrów powietrza do silników dieslowskich,

A jak to jest ze sportowymi wkładkami w miejsce oryginalnego??

Np. taki

http://moto.allegro.pl/item714703029_fi ... ov002.html
Avatar użytkownika
Chudy87
Czytacz
 
Posty: 148
Dołączył(a): 21 sie 2008, o 18:06
Lokalizacja: Świecie

Sportowy wkład filtra powietrza

 

Postprzez pood181 » 26 sie 2009, o 16:14

o tej firmie nie słyszałem ale K&N robi dobre filtry tylko drogie tak btw
moj-golf/rolling-stones-by-signum-t19653.html <= gwint, smoked front, świeże fotki ost strona
Avatar użytkownika
pood181
Badacz tematu
 
Posty: 192
Dołączył(a): 7 gru 2008, o 13:25
Lokalizacja: koszalin

Postprzez Procent » 26 sie 2009, o 16:57

Wkład możesz śmiało wkładać. Z tym nie będzie problemu. Stożek do diesla się nie nadaje, ale wkład jak najbardziej.
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Mata » 28 sie 2009, o 12:17

w obu golfach mam wkłady K&N,spadło zużucie ON ,i oba golfy zrobiły się żwawsze,oczywiście nie jest jakoś bardzo mocno zauważalne
MATA
Mata
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 6 cze 2008, o 14:49
Lokalizacja: piła

Postprzez leopard » 28 sie 2009, o 13:24

Mata napisał(a):oba golfy zrobiły się żwawsze


autosugestia :-D
postaw golfy na rolki z i bez filtrów ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez dejw » 28 sie 2009, o 13:31

ale jezdzic bez filtra zassiesz jakies opiłki metalu czy czegos i motor zalatwiony
Avatar użytkownika
dejw
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 20 sie 2009, o 10:27
Lokalizacja: SMY

Postprzez leopard » 28 sie 2009, o 17:01

dejw napisał(a):ale jezdzic bez filtra


w sensie mokry/ori ... :wstyd:
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Procent » 28 sie 2009, o 19:03

Leopardowi chodzi o to żeby sprawdzić motor na hamowni na zwykłym filtrze i ponownie pomiar na "sportowym" wkładzie. Co do tego że jest żwawszy to też mam co do czego sceptyczne podejście. Tak jak zasugerował LEO... "Mam sportowy filtr pow., przejade się. OOoooo jest o wiele mocniejszy. To się rodzi poprostu w naszej psychice i tyle. Sprawdziłem już kilka znanych firm które produkują owe sportowe wkłady. Zero różnicy jeśli chodzi o diesla. Jeżeli na 90 PS przybyłby nam 1 KM to jest już sukces. Poprostu są przypadki że się sprawdza, a drugi ma to samo auto, silnik, tą samą moc i ten sam filter i przyrostu żadnego. Ale osobiście polecam bo napewno jest bardziej wytrzymały jak papierowy, a nawet jest dożywotni jak się o niego odpowiednio dba. Są róznego rodzaju specyfiki do czyszczenia itp. Pozdrawiam
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez SotoM » 28 sie 2009, o 23:20

sportowy wiltr... w dizlu :lol: ale po co to...? jeszcze zeby przez to miało byc zimniejsze powietrze no to owszem...a tak....szkoda kasy chyba ze dla gadzieciaża nie...
w benzynie to rozumiem - bo przynajmniej dostanie wiecej powietrza czego brakuje przy dodaniu mocy co zwieksza ilość paliwa... a do klekota dajcie sobie spokuj
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Mata » 30 sie 2009, o 11:33

panowie ale jakie samopoczu ;-) cie !!!!!! pozdrawiam
MATA
Mata
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 6 cze 2008, o 14:49
Lokalizacja: piła

Postprzez Markos » 1 wrz 2009, o 14:45

Ta, to bardziej działa na psychike ludzką że ma się to pod maską, a żeby to coś dało. Tylko to może przetrwać nasz samochód, jeśli będziemy czyścić i konserwować :-D
Avatar użytkownika
Markos
Czytacz
 
Posty: 104
Dołączył(a): 26 sie 2009, o 19:06
Lokalizacja: W.M.

Postprzez dejw » 1 wrz 2009, o 16:51

nie no te sportowe mają mniejsze opory lepiej się silnik wkręca, moze mniej spalic, już nie chodzi o tą gigantycznie odczuwalną różnice 1konia xdd
Avatar użytkownika
dejw
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 20 sie 2009, o 10:27
Lokalizacja: SMY

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości