Sprawdzenie turbiny VAG

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Sprawdzenie turbiny VAG

Postprzez karolulewicz » 5 sty 2013, o 00:10

Witam powiedzcie mi jak Vagiem sprawdzić wszystko na temat turbiny . W jakich grupach zrbobić logi statyczne a w jakiej dynamiczne .Ponieważ w golfie nie czuć jak turbo wciską w fotel a powyżej 100 km/h ma problem brak reakcji na gaz praktycznie.
karolulewicz
Czytacz
 
Posty: 101
Dołączył(a): 13 lut 2012, o 23:22
Lokalizacja: Szczecinek

Sprawdzenie turbiny VAG

 

Postprzez strzeliniasty » 5 sty 2013, o 00:18

karolulewicz,

grupy 011 i 010 oraz... statycznie grupe 011 Basic Settings.

http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.ph ... gnozowania
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez Piaggio » 5 sty 2013, o 01:54

Czyzby typowy Notlauf? jezeli mowa oczywiscie o 1.9 TDI.....?
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez karolulewicz » 5 sty 2013, o 21:59

1.9 TDI 90km golf IV i nie czuć tego efektu aby w fotel wciągało i nie wiem co jest ale sprawdzę to na vagu mam już statyczne logi grupy 011 to mogę dać komuś do sprawdzenia kto się zna a dynamiczne zrobie za tydzień bo laptopa muszę zrobić .
karolulewicz
Czytacz
 
Posty: 101
Dołączył(a): 13 lut 2012, o 23:22
Lokalizacja: Szczecinek

Postprzez palio » 5 sty 2013, o 22:06

Wrzuć do tematu logi statyczne. Jakie oznaczenie silnika? Tylko masz grupę statyczną 011? Przydałoby się więcej stycznych. Turbo ze zmienną geometrią czy na WG?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez karolulewicz » 5 sty 2013, o 23:57

to w jakiej grupie zrobić jeszcze statyczne logi ??
karolulewicz
Czytacz
 
Posty: 101
Dołączył(a): 13 lut 2012, o 23:22
Lokalizacja: Szczecinek

Postprzez slawek5t » 5 sty 2013, o 23:59

To jest 90 koni i nie bedzie mocno wciągało w fotel :D
Pisałeś że auto ciągnie okej. Jednak tak nie jest ?
Przydały by sie dynamiczne 011 - wtedy sie zobaczy czy turbo odpowiednio ładuje.

Może napisz coś więcej o obecnej charakterystyce pracy silnika w zakresie obrotów 1500-4000.
Jak ciągnie itd.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez palio » 6 sty 2013, o 00:02

Statyczne : 001.013. każdy z osobna przez 60s na biegu jałowym

Bassic settings - 000. 003. 004. każdy z osobna przez 60s na biegu jałowym

Dynamiczne - 003+008+011 i 003+010

To jest kpl. logów. Auto ma być dogrzane. Logi robimy przy 90*C.

Logi dynamiczne od 1400 do 4000 na 4 lub 3 biegu.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 169 gości