wg mnie nie odczujesz roznicy w osiagach;/... strumienica wprawia spaliny w ruch wirowy (to jak lufa gwintowana w karabinie wtedy pocisk leci idealnie po lini prostej i ma wiekszy zasieg)...a filtr stozkowy hmm cos tam inaczej przeplywa przez niego powietrze
***************************** VW GOLF MK3 by STINGER
słyszalem ze daje 10% mocy, ale to "wizja szklanych domów" dla tdi to tylko turbo i tuning konikow widac efekty, a to chyba tylko poprawia wyciaganie spalin z silnika a nie moc
strumienice zawsze muszą być strojone do ilości wylatujących spalin (i są to wąskie zakresy w których następuje przyrost mocy) stosuje się je do silników spalinowych działających przy stabilnych obrotach np. w samolotach tam silnik pracuje z stałą ilością obrotów, natomiast w samochodach osobowych jak wiadomo cały czas obroty się zmieniają tak więc w zakresach nie zestrojonych będzie tamowała spaliny, turbo nie będzie tłoczyć powietrza komputer obetnie dawkę paliwa (dotyczy to silników TDI) wnioski należą do Ciebie