stukanie na gorącym silniku

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez SotoM » 15 maja 2009, o 17:54

jeśli nie wymieniałes pierścieni tylko robiłes głowice i panewki na dole to - jesli chodzi o głowice to tam nie musi sie nic docierać. ale z panewkami to juz tak na spokojnie te 500km musisz zrobić spokojną jazdą - nie katuj go bo jeszcze ci kompozycja z panewek zpier :cenzura: li do tłukika :lol: :lol:
500km zrób spokojna jazda - max pretkośc do tej 100km/h krecąc motor do tych 2000/2500obr/min i bedzie gicio... dobrze było by tez abyś zmienił olej po 1000km - bo różnie to bywa...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

 

Postprzez marcin2105 » 15 maja 2009, o 23:09

Pierścienie tez zmienione były. Staram sie tak jeżdzić jak napisałeś raz tylko mi sie zdażyło powyżej 3000 orbotów wkręcic jach chciałem uciec z krzyżówki ale chyba nic nie powinno się podziać?
marcin2105
Czytacz
 
Posty: 135
Dołączył(a): 9 cze 2008, o 23:04
Lokalizacja: Potok

Postprzez SotoM » 16 maja 2009, o 19:23

aaa to jesli jeszcze pierścienie do tego doszły to 1000km musisz zrobic tak na spokojnie...
:-) widze juz kilka osób robi taki remont silnika z koleji ja robie budę... juz mam dość tego dłubania przy blachach...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez marcin2105 » 17 maja 2009, o 00:05

czyli nie wiecej niz 2500 obrotów?? Raz mi sie tylko zdazyło powyzej 3000 pociagnąć. Moze to mieć negatywny skutek??
marcin2105
Czytacz
 
Posty: 135
Dołączył(a): 9 cze 2008, o 23:04
Lokalizacja: Potok

Postprzez SotoM » 17 maja 2009, o 01:05

nie... to jest tylko teoria....w praktyce różnie to moze byc... aż tak to ty sie nie boj...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez marcin2105 » 17 maja 2009, o 07:11

oki dzięki wielkie

[ Dodano: 2009-06-01, 22:57 ]
SotoM napisał(a):aaa to jesli jeszcze pierścienie do tego doszły to 1000km musisz zrobic tak na spokojnie...
:-) widze juz kilka osób robi taki remont silnika z koleji ja robie budę... juz mam dość tego dłubania przy blachach...




Przy okazji tego remontu została wymieniona też pompa wody bo ciekła i od tego momentu rura która idzie od głowicy do chłodnicy jest trochę twardsza niz przed remontem.
Tak ma być??
marcin2105
Czytacz
 
Posty: 135
Dołączył(a): 9 cze 2008, o 23:04
Lokalizacja: Potok

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości