Stukanie w okolicach rozrządu

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez paxstor » 2 sty 2012, o 09:58

Miałem podobnie w swoim wcześniejszym golfie też cos szurało przy rozrządzie pod obciażeniem itp, okazalo sie ze pasek od rozrzadu był luźny wpadał w wibracje po czym obijal sie o osłonę, naciągnięcie paska załatwiło sprawę
Avatar użytkownika
paxstor
Members
 
Posty: 752
Dołączył(a): 28 lut 2011, o 21:08
Lokalizacja: Ostrołęka

 

Postprzez Arrchii » 3 sty 2012, o 14:04

Panowie dziękuje za zainteresowanie tematem, ale dodam coś jeszcze... Przy maksymalnym skrecie kierownicy czy to w prawo czy to w lewo pojawia sie cos takiego: http://www.youtube.com/watch?v=htzgPPbJ5zM
Arrchii
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 30 gru 2011, o 13:31
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez paxstor » 3 sty 2012, o 14:37

Arrchii, no ladnie barabani a weś ty sprawdz czy ci sie nic nie poodkręcalo od spodu bo to taki metaliczny dzwięk raczej :zakrecony:
Avatar użytkownika
paxstor
Members
 
Posty: 752
Dołączył(a): 28 lut 2011, o 21:08
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez slawek5t » 3 sty 2012, o 19:16

Sprawdź wszystkie mocowania i śruby od spodu w każdym zakamarku :D
Tak wali że masakra :D
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Arrchii » 3 sty 2012, o 23:22

Kurna ja tu już w strachu ze coś poważnego i dużego poleciało a tu sie okaże ze śrubkę trzeba będzie dokrecić :D
Arrchii
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 30 gru 2011, o 13:31
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez slawek5t » 3 sty 2012, o 23:29

No no. Nie ciesz sie za szybko.
Poprostu masz tylko sprawdzic śruby.
Nie jest powiedziane co sie stało. Najpierw masz sprawdzić podstawy.
Jesli są takie stuki to może to byc cos luźnego lub mocno rozwalonego.
Najpierw sprawdź. Nie jeździj tak, bo naprawde mocno ci tam trzaska coś.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez SotoM » 4 sty 2012, o 21:29

przypomniałem sobie... :!: na 99% rozpieprzona pompa wspomagania kierownicy - cos takiego miałem w passacie...(tzn Teściu miał)
wymień plyn w ukladzie wspomagania...powinno pomóc...jesli nie pomoze albo pomoze na krótki czas to wniosek że łopatki wirnika w pompie wspom. trą o karter pompy. zobacz czy pompa ma na ośce wzdłużny luz - jesli luz jest to.... uzywka do 150zł.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Arrchii » 5 sty 2012, o 00:22

Problem rozwiazany. Nowy Micro pasek i napinacz :)
Arrchii
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 30 gru 2011, o 13:31
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez prekursor » 5 sty 2012, o 08:41

Producentem napinacza był...?
Avatar użytkownika
prekursor
Badacz tematu
 
Posty: 160
Dołączył(a): 9 gru 2010, o 13:04
Lokalizacja: DM/LW

Postprzez Arrchii » 5 sty 2012, o 12:36

Ruville. Wytrzymał 5 miesięcy :) Ewentualnie poprzednicy spaprali robotę.
Arrchii
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 30 gru 2011, o 13:31
Lokalizacja: Częstochowa

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

cron