swap do golfa 3 1.9 TDI 90 PS ---> 1.9TDI ARL z mk4

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

swap do golfa 3 1.9 TDI 90 PS ---> 1.9TDI ARL z mk4

Postprzez Adrian1607 » 7 mar 2012, o 00:47

Witam
Mysle o swapie w swoim golfie na silnik z mk4 150 koni ARL. Powiedzcie co myslicie o tym ? Czy to drogo by wyniosło ? Czy jest sens i co by trzba było zrobić ?

Sory za dzial jesli napisalem w zlym :)
Avatar użytkownika
Adrian1607
Badacz tematu
 
Posty: 156
Dołączył(a): 26 lut 2012, o 17:22
Lokalizacja: Radomsko

swap do golfa 3 1.9 TDI 90 PS ---> 1.9TDI ARL z mk4

 

Postprzez k-m-r1 » 7 mar 2012, o 16:38

jesli warto i Ty bardzo chcesz to wszystko można
buda dorba nie rdzewieje nie po wypadku autem chcesz smigac
masz dobry silnik z dobrego zrudła
ale czy warto pacha w starą bude?
czesci około 3 tys jak nie wiecej robocizna no wie wiem buda warta max 2-3 tys
masz w sumie w ciul roboty z 2 tyg jak masz wsystko czyli 2 auta obok siebie
jesli masz kase i zapał to pobaw sie:)
inczje to poszukaj czegoś lub angola
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez Adrian1607 » 7 mar 2012, o 18:17

Za duzo mie nie pomogłeś :P
Chodzi mi jak wygląda taki swap. Czyli co musze przerabiać itd. Ile by koszt całkowity był. Bude mam swojego golfa 3
Avatar użytkownika
Adrian1607
Badacz tematu
 
Posty: 156
Dołączył(a): 26 lut 2012, o 17:22
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez K@mil » 7 mar 2012, o 18:22

Wiec tak kolego musisz przerabiac wszystko od hamulcy do licznika :)

Koszty to najlepiej jakbys kupil jakies rozbite auto np w tył z całym silnikiem i wiązkami :) bo jak bedziesz kupował wszystko oddzielnie to w grom kasy sam zdrowy silnik ARL +skrzynia to cena w okolicach 3tys a gdzie to tego reszta osprzetu silnika (komputer, wiazka itp)

Jest to opłacalne jak lubisz sie bawic i masz jakies pojecie mechaniczne + elektroczniczne + wolny czas x)

Ja bym chyba wolal kupic mk4 albo kupic mk3 AFN (110KM) i wtedy zmienic mu turbo wtryski zrobic chip i cieszyc sie jazda
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez PiJey88 » 7 mar 2012, o 22:43

Adrian1607 napisał(a):Czy to drogo by wyniosło ?


Jeśli zadajesz takie pytanie, to znaczy że na pewno nie wydasz tyle pieniędzy ile trzeba na wsadzenie ARLa :) Widziałem kilka takich projektów, nie były to tanie zabawy.
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Adrian1607 » 7 mar 2012, o 23:05

PiJey88, dlatego pytam bo sie za bardzo nie znam.... Ale bardzo bym chciał wrzucić coś takiego takie małe marzenie ;P . Więc chyba czas odkładać kasę na grubszy projekt :) Troche poczytałem o tym tematy i już mniej więcej wiem o co chodzi. A jak nie wypali to zmiana wozidła będzie z diesla na VR6 golfa i wtedy bedzie tez robote robic :)
Avatar użytkownika
Adrian1607
Badacz tematu
 
Posty: 156
Dołączył(a): 26 lut 2012, o 17:22
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez Piaggio » 7 mar 2012, o 23:16

Możesz poszukać AFN-a zmienić mu osprzęt ( turbo, wtryski pompe, dolożyć Fmic) zachipować i bedziesz miał dużo więcej pod noga niz nawet ARL, tylko wiadomo takie zabawy mechaniczne do tanich nie należą...
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości