Swap na AFNa

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Swap na AFNa

Postprzez DJ Voodek » 1 wrz 2010, o 18:53

Sory jesli temat nie w tym miejscu gdzie potrzeba ale nie zabardzo wiem pod co go podczepic. Otoz tak chcialbym wrzucic w swojego golfa nowy silnik a mianowicie AFNa i chcialbym wiedziec jakie sa wady i zalety tego silnika. Obecnie mam AAZa ale niemam do niego juz sily bo same z nim problemy. z gory dzieki za odpowiedzi
WOLFSGRUPPE VAG Event 2011
DJ Voodek
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 29 maja 2010, o 10:49
Lokalizacja: ERA

Swap na AFNa

 

Postprzez leopard » 1 wrz 2010, o 23:41

zalety - bedzie to jezdziło duzo lepiej niz to co masz teraz pod maska ...
wady - koszt przeszczepu - taniej bedzie sprzedac i qpic cos z ori AFN'em pod maska
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez k-m-r1 » 1 wrz 2010, o 23:55

jak masz obok rozbitego to możesz sie pokusic
przekładasz wszystko zawieszenie przednie sanki silnik skrzynie elektryke przewody z baku i najlepiej bak będzie mniej rozbierania i bez wkurzania sie na uszczelke w baku wydeh maglownice wspomaganie chłodnica zapewne i klima

poprotu odkrecasz u dołu chyba 4 sruby na sankach i 4 na przedniej belce i 4 przy drążku skretnym czy jakos tak i do góry przy wmorach odkrecasz ampol i oczkowy giety opuszczasz cały silnikalbo stawiasz na czyms odkrecasz reszte przewodów albo wypinasz pamietaj o hamulcach wpychasz nowego ustawiasz przykrecasz montujesz

porób foty bo pomieszac można

przynajmniej tydzien roboty i 2-3 dni zanim odpalisz tak po 10 godz
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez SotoM » 2 wrz 2010, o 11:33

DJ Voodek, to kwestia kasy i czy zrobisz to sobie sam... lepiej sprzedac to i kupic ori AFN'a... w sumie wyjdzie cie tyle samo...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez DJ Voodek » 2 wrz 2010, o 17:19

SotoM napisał(a):lepiej sprzedac to i kupic ori AFN'a... w sumie wyjdzie cie tyle samo...
SotoM, chyba masz racje bo tutaj za duzo przekladania by bylo a sam raczej tego nie zrobie. Wiec pozostaje uzbierac troche kasy, sprzedac AAZa i kupic calego AFNa

[ Dodano: 2010-09-02, 17:23 ]
a jeszcze jak z trwaloscia tego AFNa bo ten moj AAZ sie prawie co chwila sypie :-x . slyszalem ze w AFNie cos tam przy turbinie lubialo sie zapiekac dokladnie niepamietam co. wiadomo ze AFN lepszy chocby pod wzgledem mocy wkoncu 110 a 75 koni to spora roznica
WOLFSGRUPPE VAG Event 2011
DJ Voodek
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 29 maja 2010, o 10:49
Lokalizacja: ERA

Postprzez SotoM » 2 wrz 2010, o 22:14

taaa zapieka sie tzw kierownica spalin w turbinie. ale to od stylu jazdy użydkownika,jakie paliwo sie leje... wiadomo nie jest to fajne jeźdzac cały czas na obrotach 3000 aby kierownica pracowala bo głosno w środku itd... trzeba co jakis czas pociagnąc auto po obrotach zeby turbina sie przedmuchala... ja mając AFN'a tylko ze w A4 gdzie mam możliwszy to rzucam ogniem po tłokach...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości