swap silnika 2.0 TDI

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

swap silnika 2.0 TDI

Postprzez Krystiano94 » 23 gru 2013, o 01:30

Witam :-) Mam takie pytanie bo bardzo mnie to ciekawi i nie moge tego nigdize znalezc :-) czy byłby możliwy swap silnika 2.0 TDI 140 od golfa V do golfa III? jesli tak to co było by potrzebne i czy wgl opłacalna była by taka opcja :-) z góry dzieki :-)

[ Komentarz dodany przez: killah: 2013-12-23, 08:07 ]
3ci temat z rzędu w złym dziale będzie skutkowałem warnem.
Krystiano94
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 27 lis 2013, o 00:36
Lokalizacja: Libusza

swap silnika 2.0 TDI

 

Postprzez marcino1 » 23 gru 2013, o 12:33

ja mysle ze sie da nie takie silniki wsadzaja do golfow ale czy to sens ;-) napewno nie jest to latwe i duzo przerobek a o kasie nie wspomne Jesli chodzi o sam silnik to z czego sie orientuje to nie zbyt udany silnik moim zdaniem 1.9 jest tysiac razy lepszy i mniej awaryjny Ale to jest tylko moje zdanie Pozdravwiam
Moj TDi http://www.golf3.pl/topics2/mk3-czarny- ... t48647.htm

JEDNO SERCE JEDNO BICIE JAZDA GOLFEM TO JEST ŻYCIE



AUTO-COMPLEX
-mechanika
-blacharstwo
-konserwacja
-czesci oleje filtry
e-mail:auto.complexx@interia.eu
Tel 723317489
KOLUSZKI ul NATOLIŃSKA 18
Avatar użytkownika
marcino1
Badacz tematu
 
Posty: 293
Dołączył(a): 5 wrz 2012, o 21:15
Lokalizacja: EBR

Postprzez Opik » 23 gru 2013, o 12:39

Jest taka możliwość.
Potrzebować będziesz kompletnego silnika, tzn słupek plus cały osprzęt - wszelkie gumowe węże, króćce, silniczki, mechanizmy itd. Do tego dochodzi skrzynia biegów, półosie, wybierak bo zapewne też się różni. No i najfajniejsza część zabawy, czyli kompletna wiązka elektryczna wraz z licznikiem.
Nie licząc hardwaru to sama przekładka wyniesie pare ładnych tys, bo będzie kupa zabawy z elektryką tam
Są ciekawsze silniki do zeswapowania ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez trollu » 23 gru 2013, o 14:12

pierwsze 2.0 były awaryjne, podobno późniejsze już są poprawione ale ile w tym prawdy nie wiem. Lepiej wrzucić jakiegoś młodego 1.9TDI jak już.
poza tym jest sens swapowac diesla? rozumiem na jakieś VR ale klekot :niepewny:
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Krystiano94 » 23 gru 2013, o 15:25

wielkie dzięki chłopaki :-) ale jak mówisz Opik, ze to pare dobrych tys wyjdzie to chyba podizekuje :-D
pozdrawiam :-)
Krystiano94
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 27 lis 2013, o 00:36
Lokalizacja: Libusza

Postprzez Pozor » 23 gru 2013, o 19:17

2.0 tdi sobie daruj szkoda nerwów taką robotę można porównywać do uturbiania silnika 1.4/1.6 sensu nie ma żadnego a tylko kupa kasy wywalisz i w dodatku zostaniesz z awaryjnym silnikiem jak diabli który też nie ma najtańszych części . Jak już chcesz tak kombinować to pakuj coś z 1.9 tdi lub ostra przeróbka GTD :cwaniak: Jak to ja robię ;-)
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez Piaggio » 24 gru 2013, o 00:21

trollu napisał(a):poza tym jest sens swapowac diesla? rozumiem na jakieś VR ale klekot
na VR???? no daj pan spokoj z takim żartem!!!!!!
2.0Tdi - zależy jeszcze jakie oznaczenie ale generalnie jednostki cieszą się bardzo zla opinią! silniki z początku produkcji miały wadliwe pompki ( jest na nei akcja serwisowa) wadliwe oraz bardzo słabe były walki- które się momentalnie wycierały, znam przypadki peknietych głowic, lecz największą ich bolączką był napęd pompy olejowej- który nawet już przy przebiegu 100tys km się zużywał co prowadzi do zatarcia silnika!!! wady te zostały poprawione w silnikach które szły w produkcji po 2008-2009r
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości

cron