swap vr6

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

swap vr6

Postprzez Dj Devilek » 15 gru 2012, o 11:06

Witam mam pytanie do znawców diesla :) co bym musial zmienić aby wstawić silnik z vr6 do mojej budy ?? czy skrzynia biegow mogla by zostac taka jak jest ?? napewno sprzeglo do wymiany by bylo ale co po za tym ? jesli ktos sie orientuje jaki koszt takiej operacji nie liczac kosztu silnika .
Avatar użytkownika
Dj Devilek
Badacz tematu
 
Posty: 175
Dołączył(a): 21 wrz 2011, o 20:25
Lokalizacja: Malbork

swap vr6

 

Postprzez Andrew » 15 gru 2012, o 11:27

potrzebujesz:
silnik komplerny z instalacja i kompem
skrzynie biegow
pompe paliwa (najlepiej od razu z calym bakiem)
koszt robocizny od400 do 2000zl zalezy od warsztatu
ja na twoim miejscu za ta kase zrobilbym program na 140-150KM w twoim silniczku :-D
Avatar użytkownika
Andrew
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 24 maja 2012, o 19:09
Lokalizacja: pruszcz gdanski

Postprzez Opik » 15 gru 2012, o 15:51

Andrew, za 400zł to mu raczej nikt swapa nie zrobi ;) Jak będziesz miał wszystkie potrzebne graty i nic się po drodze nie wysra (a zawssze się wysra jakaś uszczelka, nakrętka, pierdoła) to licz 1-2 tys. za to. Plus jakieś tam groszowe sprawy
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez k0la » 16 gru 2012, o 00:22

nie no bez sensu, tak jak kolega wyzej pisze - za te pieniadze lepiej zrób program na 140 koni , wrzuc jakas wieksza suszarke, pompe ogarnij z wtryskami i bedzie latać za te pieniądze które wydasz na tą przekładke, a jak pchniesz vr6 to juz wogóle bys miał fundusze na mody a widze ze masz afn wiec potencjał jest ;)
Avatar użytkownika
k0la
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 12:40
Lokalizacja: Wolfsburg

Postprzez Dj Devilek » 16 gru 2012, o 17:37

no to mnie zbiliście z tropu. Po tym co piszecie chyba jednak zrobie jakis program
Avatar użytkownika
Dj Devilek
Badacz tematu
 
Posty: 175
Dołączył(a): 21 wrz 2011, o 20:25
Lokalizacja: Malbork

Postprzez palio » 16 gru 2012, o 17:47

Dj Devilek napisał(a):no to mnie zbiliście z tropu. Po tym co piszecie chyba jednak zrobie jakis program



Najlepszy sposób na zwiększenie mocy.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Dj Devilek » 16 gru 2012, o 20:41

no tak tylko cos tam ktos juz pisal mi z forum ze było coś modzone bo widzial moje logi . I jak zrobie czipsa czy wgl bedzie efekt, czy ten silnik to wytrzyma
Avatar użytkownika
Dj Devilek
Badacz tematu
 
Posty: 175
Dołączył(a): 21 wrz 2011, o 20:25
Lokalizacja: Malbork

Postprzez palio » 16 gru 2012, o 20:57

Pojedź na hamownię. Sprawdzą auto pod względem mechanicznym. Zrobią również logi. Powiedzą co i jak i co było robione. Tak robi się w poważnej firmie która zajmuje się chiptunungiem.

Jeśli chodzi o sam chiptuning to jest to bezpieczne dla auta. Przed jak i po wirusie auto jest hamowane i sprawdzane jak dane podzespoły sobie radzą.

Efekt wirusa jest odczuwalny od razu. Auto jest elastyczniejsze, lepiej reaguje na gaz, lepiej przyśpiesza. Po wirusie może nawet spaść spalanie, gdyż nie ciśniemy na tak na gaz (oczywiście przy spokojnej jeździe).

Ty masz 110 PS więc sam wirus może dać ok 130-140PS, ale wszystko zależy od kondycji silnika.

Spokojnie jest to bezpieczne i silnik to wytrzyma.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Paweu » 16 gru 2012, o 20:59

Dj Devilek napisał(a):I jak zrobie czipsa czy wgl bedzie efekt, czy ten silnik to wytrzyma


Najpierw wydaj tą stówkę i jedz na hamownię by sprawdzić w jakiej kondycji jest silnik.. :ok:

Jak motor zdrowy to wytrzyma :ok:
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Opik » 16 gru 2012, o 21:40

Dj Devilek napisał(a):no to mnie zbiliście z tropu. Po tym co piszecie chyba jednak zrobie jakis program


mimo że zdecydowanie jestem za benzyną, to w Twoim wypadku (AFN) wolałbym przeznaczyć trochę kasy na konkretny przegląd silnika, wymiana niektórych podzespołów, porządne strojenie i wyjdzie Ci "troszkę" więcej niż te 150 koni ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez palio » 16 gru 2012, o 21:41

Opik napisał(a):
Dj Devilek napisał(a):no to mnie zbiliście z tropu. Po tym co piszecie chyba jednak zrobie jakis program


mimo że zdecydowanie jestem za benzyną, to w Twoim wypadku (AFN) wolałbym przeznaczyć trochę kasy na konkretny przegląd silnika, wymiana niektórych podzespołów, porządne strojenie i wyjdzie Ci "troszkę" więcej niż te 150 koni ;)



nie samym softem
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Opik » 16 gru 2012, o 21:55

palio45, przeczytaj uważnie co napisałem ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - - https://www.fordanserki.eu



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości

cron