świece żarowe

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez SotoM » 2 paź 2009, o 22:30

Pele, sprawdź akumulator,i czy wogole ma elektrolit w sobie, moze też byc rozrusznik zasyfiony i z oporem kręci.
ale tak jak koledzy piszą -sprawdź swiece...tylko je wykreć a nie kabelkiem(bo to jest :cenzura: j nie sprawdzanie). warto było by też podlecieć do pompiarza na sprawdzenie kata wtrysku.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

 

Postprzez Golfik1986 » 2 paź 2009, o 22:40

SotoM, przy zmianie rozrzadu zawsze powinno sie ustawiac kat wtrysku
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez SotoM » 2 paź 2009, o 22:43

Golfik1986 napisał(a):przy zmianie rozrzadu zawsze powinno sie ustawiac kat wtrysku
o tym to ja doskonale wiem... :-) tak robie. ale nalezy tez po sporym przebiegu też sprawdzić czy nie uległ zmianie.a to ma bardzo duzy wpływ na odpalanie silnika - zwłasza z rana
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Golfik1986 » 2 paź 2009, o 22:50

o jakich przebiegach mowisz bo u mnie wlasnie cos zaczal kulec z rana ale raczej watpie ze to swiece choc jeszcze nie jestem pewien bo jak mialem przepalone to kontrolka zaraz gasla po przekreceniu zaplonu a jak zmienilem swiecila troche dluzej i tak narazie jest
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez SotoM » 4 paź 2009, o 22:58

Golfik1986 napisał(a):o jakich przebiegach mowisz
np 30/40tyś km po wymianie.
Golfik1986 napisał(a):cos zaczal kulec z rana
paliwo jest zimne, do tego wtryski juz moga być w nienajlepszej kondycji....
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez leopard » 4 paź 2009, o 23:26

wydłuż czas grzania świec ... powinno pomóc - na pewno pomoże przy starych swiecach - gdzie swieca potrzebuje trochę więcej czasu do pełnego rozrzażenia
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Golfik1986 » 4 paź 2009, o 23:29

no grzeje na 2 razy teraz zobacze jak bedzie jutro bo dzis bylo lux. ale mowia ze tdik bez swiec pali do - temp. a druga sprawa ze mam lekko zdygane ako
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez leopard » 4 paź 2009, o 23:46

Golfik1986 napisał(a):no grzeje na 2 razy

wydłuż w sensie programowo ... po co kostke stacyjki męczyć :]
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Golfik1986 » 4 paź 2009, o 23:52

a tak na chlopski rozum?? jak sie za to zabrac
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez leopard » 5 paź 2009, o 02:10

Golfik1986 napisał(a):jak sie za to zabrac

VAG - 01 -> 011(login) -> 06 -> 010 -> 12 (wpisz nową warość) save -> 06 ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Golfik1986 » 5 paź 2009, o 19:14

leopard, podziekowal
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez radomiak » 17 lis 2009, o 09:27

a ja mam troche inny problem mianowicie jak bylo troche na minusie to zapalilem go i zaczal mi trzasc jagby chodzil na 3 gary i kobcil obficie na bialo (tak samo mi kobcil przez chwile jak wymienilem filtr paliwa) to tez pomyslalem ze swieczki do wymiany. a teraz pali na dotyk tylko odpowiedzcie mi czy to normalne jak przekrece kluczyk to kontrolka od swiec zapali sie na 1sek i zgasnie na ulamek sek i zaswieci sie na dluzej podgrzeje i pale. czy to normalne ze zaraz po przekreceniu kluczyka na moment gasnie???? tak aku wsio ok elektrolit w normie rozzad zmieniany w tamtym roku(LEO+SOTOM) napewno wszystko igla rozrusznik kreci jak karuzela tylko ta kontrolka od swiec i rozruch jak jest na minusie. czy to mozliwe ze swiece sa dobre tylkoo stara i potrzebuja dluzszego czasu jak jest zimno??? jakos pod koniec tygodnia odkrece swieczki i zerkne na nie. acha i jeszcze jedno bo juz zglupialem wymienia sie komplet czy tylko spalona??? jedni mowia tak drudzy inaczej i juz :zdziwko: ostatnio gadalem z mechanikiem i powiedzial mi cos takiego najprawdopodobniej zwalila ci sie 4 swieczka i kup1szt wykrec 4swiece w jej miejsce wkrec 3 a nowa swieczke w miejsce 3. czy to logiczne co mi powiedzial :?: czy to jakies czary mary ze niby jestesmy zajebistym fachowcem i pokazemy kolesiowi :-o odpowiedzcie mi na moje pytania a najbardziej na to o kontrolce od swiec. acha jesli ktos wie na 100% jakie swiece ida do mojego silnika to niech napisze i jakiej firmy brac
VW GOLF 1,9TDI 1z GT 66KW/90KM 95r
Yaesu FT-857D/President Texas/HF-P1/HV-10
Avatar użytkownika
radomiak
Gaduła
 
Posty: 464
Dołączył(a): 11 paź 2008, o 12:10
Lokalizacja: KOŁOBRZEG

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości

cron